TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
zondag 5 augustus 2012 om 13:08
En ik kom zonder een letter te hebben bijgelezen even uithuilen...
Mijn basaal temperatuur is weer aan het zakken, dus ik verwacht morgen mijn menstruatie... Ik ben er goed van slag van, moet ik toegeven. Gisteravond waren er twee kennissen (zussen) op de camping die nu allebei hun baby bij zich hadden. Terugrekenend moeten we alle drie tegelijk zwanger zijn geweest rond eind september en ik ben nu de enige met lege handen.
Ik voel me echt zwaar k*t en alleen en leeg en verdrietig...
Mijn basaal temperatuur is weer aan het zakken, dus ik verwacht morgen mijn menstruatie... Ik ben er goed van slag van, moet ik toegeven. Gisteravond waren er twee kennissen (zussen) op de camping die nu allebei hun baby bij zich hadden. Terugrekenend moeten we alle drie tegelijk zwanger zijn geweest rond eind september en ik ben nu de enige met lege handen.
Ik voel me echt zwaar k*t en alleen en leeg en verdrietig...
zondag 5 augustus 2012 om 14:57
Ik vind het gewoon zo moeilijk om de moed erin te houden. Om te blijven denken dat het wel goed komt.... Van de (pakweg) 25 pogingen die ik de laatste jaren heb gedaan, is het 1 keer raak geweest. Dat was precies een jaar geleden. Ik weet nog zo goed hoe gelukkig ik die 4 weken was. Eindelijk was het mijn beurt. Eindelijk waren al die reclames voor zwangerschaps- en kinderdingen ook op mij gericht, eindelijk kon ik op verjaardagen meepraten met andere moeders (in spe) eindelijk had ik het gevoel deel uit te maken van een groter geheel.