Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 4 augustus 2012 om 23:34
Oh, de haak-meet is in Fryslân?!! Leuk! Waar, wanneer? Wie weet zie ik ook mogelijkheid om aan te waaien!
Heb net twee bloemetjes gehaakt, morgen weer verder! Willen degene die belangstelling hebben me mailen met adres waarheen te sturen? Dan probeer ik het deze week te versturen!
ayla_1973 @ hotmail punt com
wordt er helemaal happy van, leuk om te doen!
en heb me aangemeld bij ravelry, bedankt voor de tip! Ziet er erg leuk uit!!
Las dat designed baby weer thuis is, heel fijn! Lekker knuffelen met elkaar!!
En nog geen zazabeeb...... spannend hoor! Als ik uitga van mijn eigen, dan kan het de 10e, oudste was 1 dag na uitgerekende datum. Middelste en jongste twee weken voor de uitgerekende datum, dat kan al niet meer.....
Bevallingen gingen hier snel, eerste in 9 uurtjes, 2e in 4 uurtjes en 3e in 6 minuten
nu eerst slapen!
Heb net twee bloemetjes gehaakt, morgen weer verder! Willen degene die belangstelling hebben me mailen met adres waarheen te sturen? Dan probeer ik het deze week te versturen!
ayla_1973 @ hotmail punt com
wordt er helemaal happy van, leuk om te doen!
en heb me aangemeld bij ravelry, bedankt voor de tip! Ziet er erg leuk uit!!
Las dat designed baby weer thuis is, heel fijn! Lekker knuffelen met elkaar!!
En nog geen zazabeeb...... spannend hoor! Als ik uitga van mijn eigen, dan kan het de 10e, oudste was 1 dag na uitgerekende datum. Middelste en jongste twee weken voor de uitgerekende datum, dat kan al niet meer.....
Bevallingen gingen hier snel, eerste in 9 uurtjes, 2e in 4 uurtjes en 3e in 6 minuten
nu eerst slapen!
zondag 5 augustus 2012 om 00:11
zondag 5 augustus 2012 om 10:05
zondag 5 augustus 2012 om 10:06
quote:gaby030 schreef op 04 augustus 2012 @ 21:15:
Uhhh, ik zie nu dat er 'Mind/psychologie' staat. Ik ging er meteen vanuit dat het om Psychologie Magazine gaat, maar is dat eigenlijk wel zo, Watervrouw?
2x mind en veel psychologie magazine. (vanaf 2003, meeste 2008 e.v.)
Laat maar weten wat je zoekt. watervrouw2 atgmailpuntcom
Uhhh, ik zie nu dat er 'Mind/psychologie' staat. Ik ging er meteen vanuit dat het om Psychologie Magazine gaat, maar is dat eigenlijk wel zo, Watervrouw?
2x mind en veel psychologie magazine. (vanaf 2003, meeste 2008 e.v.)
Laat maar weten wat je zoekt. watervrouw2 atgmailpuntcom
zondag 5 augustus 2012 om 10:12
quote:molly74 schreef op 04 augustus 2012 @ 22:45:
Mag ik een verzoekje indienen?
Heeft iemand toevallig zo'n Kruidvat (of Hema) treinkaartje liggen wat ie niet gebruikt (ik meen van zo'n 14 Euro). Pas is er zo'n actie geweest, heb toen niets gekocht want ik ga immers nooit met de trein.
Maar nu mag ik over twee weken een paar dagen bij een forummer komen logeren. Alleen... ze woont in Friesland. Autorijden is te pijnlijk zo ver, dus wordt het treinen. En nu dacht ik als eerste aan jullie.
Uiteraard wil ik de verzendkosten (van 14 Euro) gewoon betalen.
Ik heb nog wel spoordeelkaartjes als je wilt ( of iemand anders??)
2 voor de prijs van 1 of eersteklas reizen op een 2e klas kaartje.
Mag ik een verzoekje indienen?
Heeft iemand toevallig zo'n Kruidvat (of Hema) treinkaartje liggen wat ie niet gebruikt (ik meen van zo'n 14 Euro). Pas is er zo'n actie geweest, heb toen niets gekocht want ik ga immers nooit met de trein.
Maar nu mag ik over twee weken een paar dagen bij een forummer komen logeren. Alleen... ze woont in Friesland. Autorijden is te pijnlijk zo ver, dus wordt het treinen. En nu dacht ik als eerste aan jullie.
Uiteraard wil ik de verzendkosten (van 14 Euro) gewoon betalen.
Ik heb nog wel spoordeelkaartjes als je wilt ( of iemand anders??)
2 voor de prijs van 1 of eersteklas reizen op een 2e klas kaartje.
zondag 5 augustus 2012 om 10:28
zondag 5 augustus 2012 om 11:36
zondag 5 augustus 2012 om 11:40
Heeft iemand interesse in een gratis kaart versturen van Greetz? Mail me naar liedjepiedje1@hotmail.nl. Dan stuur ik je de code!
Ik denk dat je wel de verzendkosten moet betalen.
Vergeven!
Ik denk dat je wel de verzendkosten moet betalen.
Vergeven!
zondag 5 augustus 2012 om 11:57
quote:Moonlight82 schreef op 05 augustus 2012 @ 00:15:
Ok, haha, ik kan me iets voorstellen bij de 3000 meets. Maar je man heeft ook meets van zijn hobby toch? Dan mag jij ook
En wie heeft bedacht dat Chooc in Friesland woont Ik denk dat dit komt omdat ik zei dat ik binnenkort bij een forummer ga logeren... in Friesland. Maar die is niet van dit topic.
Ok, haha, ik kan me iets voorstellen bij de 3000 meets. Maar je man heeft ook meets van zijn hobby toch? Dan mag jij ook
En wie heeft bedacht dat Chooc in Friesland woont Ik denk dat dit komt omdat ik zei dat ik binnenkort bij een forummer ga logeren... in Friesland. Maar die is niet van dit topic.
zondag 5 augustus 2012 om 13:38
Hallo allemaal,
Na een paar weken meelezen en verwoede pogingen mijn huis op te ruimen heb ik ook iets gevonden:
Boeken: - ''De kunst van het geluk'' door de Dalai Lama en
Howard Cutler (over de zin van het leven)
- ''Single en gelukkig'' van Barbara Feldon (inspi-
rerende adviezen voor een leuk leven als single)
- ''Voor de dag van morgen''. Dit boek bevat verhalen
en gedichten van o.a. Renate Dorrestein, Ronald
Giphart en Karel Glastra van Loon.
Overig: een draagbaar 1-pits gaskooktoestelletje voor op de camping, met een bus butaangas erbij. Zat in een kerstpakket en heb het ding nooit gebruikt, niet eens uitgepakt. Het zit in een zwart koffertje.
Verder nog stapels oude cosmopolitans vanaf 2004 tot nu. Heb nogal moeite met weggooien
Een heleboel (oudere) nummers van Verpleegkunde Nieuws en Bijzijn, ik werk niet meer in de verpleging/verzorging dus heb er niets meer aan.
Spelletjes voor op de pc: O.a. Sudoku voor beginners en gevorderden, Cake Mania, Restaurant Tycoon,
Mijn Dierenpension. Een aantal CSI spellen en de Sims 1 t/m 3. Ik ben dol op de Sims en CSI maar heb er helaas geen tijd meer voor dus het ligt maar zielig in de kast te verstoffen.
Toevoeging: Sims 2 en 3 zijn gereserveerd voor Seara!
Ook tientallen dvd's (voornamelijk genres horror/thriller en een paar comedy's).
Als ik nog meer bedenk gooi ik het online!
Wat niet wegkomt gaat gewoon bij het grofvuil/de kringloop.
Ik woon in 010 trouwens.
Na een paar weken meelezen en verwoede pogingen mijn huis op te ruimen heb ik ook iets gevonden:
Boeken: - ''De kunst van het geluk'' door de Dalai Lama en
Howard Cutler (over de zin van het leven)
- ''Single en gelukkig'' van Barbara Feldon (inspi-
rerende adviezen voor een leuk leven als single)
- ''Voor de dag van morgen''. Dit boek bevat verhalen
en gedichten van o.a. Renate Dorrestein, Ronald
Giphart en Karel Glastra van Loon.
Overig: een draagbaar 1-pits gaskooktoestelletje voor op de camping, met een bus butaangas erbij. Zat in een kerstpakket en heb het ding nooit gebruikt, niet eens uitgepakt. Het zit in een zwart koffertje.
Verder nog stapels oude cosmopolitans vanaf 2004 tot nu. Heb nogal moeite met weggooien
Een heleboel (oudere) nummers van Verpleegkunde Nieuws en Bijzijn, ik werk niet meer in de verpleging/verzorging dus heb er niets meer aan.
Spelletjes voor op de pc: O.a. Sudoku voor beginners en gevorderden, Cake Mania, Restaurant Tycoon,
Mijn Dierenpension. Een aantal CSI spellen en de Sims 1 t/m 3. Ik ben dol op de Sims en CSI maar heb er helaas geen tijd meer voor dus het ligt maar zielig in de kast te verstoffen.
Toevoeging: Sims 2 en 3 zijn gereserveerd voor Seara!
Ook tientallen dvd's (voornamelijk genres horror/thriller en een paar comedy's).
Als ik nog meer bedenk gooi ik het online!
Wat niet wegkomt gaat gewoon bij het grofvuil/de kringloop.
Ik woon in 010 trouwens.