TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
En naar je eitjes? Misschien is het anders een optie om IVF oid te gebruiken nl. Of dat andere, IC nogwattes?

Of wil je daar niet aan denken?
Er is geen reden gevonden om niet opnieuw zwanger te zijn, behalve mijn leeftijd dan, hè... Ik heb op grond van mijn leeftijd 10% kans per cyclus. Nu net mijn 8ste poging gedaan nadat de verklevingen zijn verwijderd. De laatste twee pogingen waren met nieuwe donor en van hem is nog niet bekend of hij vruchtbaar is of niet. Die onderzoeken bij het EMC schieten voor geen meter op. Hij kan pas eind augustus komen voor vruchtbaarheidsonderzoek! Terwijl ik begin juni daar mijn eerste afspraak heb gehad!!!
Yez, ik lees niet bovenstaande. voor jou.

Ik kwam eigenlijk hier kijken omdat ik een vraag had. Heeft iemand toevallig onlangs een Kruidvat-treinkaartje gekocht? Dat schijnt t/m de 21 aug. geldig te zijn. En doe je er toevallig ook niets mee? Ik ben naarstig op zoek naar een korting. Ga over twee weken een paar dagen bij een forummer logeren in Friesland, vandaar.

En naar iedereen!
Ik kan in januari(!), als deze donor vruchtbaar is, beginnen met IUI. Dan brengen ze opgewerkt sperma rechtstreeks in de baarmoeder in. (Dat is stap 1). Als het na 6 pogingen niet gelukt is mag ik pas overstappen op IVF of ICSI, dus dat is pas over een jaar. Daarvan zitten er drie pogingen in het basispakket. Als het dan nog niet gelukt is, houdt het op of moet ik het volledig zelf betalen. Maar dan ben ik ondertussen ook al 40.
Hoi Molly. Ik heb geen treinkaartje voor je. Hopelijk iemand anders wel, want dat kan echt veel geld schelen. De Hema heeft trouwens ook vaak zo'n aanbieding, maar die moet je wel van te voren activeren via internet.
Yez, die acties van AH, Hema, Kruidvat e.d. zijn allemaal pas geweest. De laatste was van Kruidvat, die is nog geldig t/m 21 aug. Maar kopen kan daar niet meer, dus vandaar dat ik het op een 'tweedehandse' manier probeer.

Ik kan nog hopen op een nieuwe actie vóór mijn vertrekdatum.

Wat betreft jouw pogingen: ik kan er niet over meepraten, het is abracadabra voor mij (al die afkortingen). Maar ik hoop wel voor jou dat het allemaal snel mag gaan lukken!
Heb ik niet, Mols. Sorry.

Sjezus, yez! Wat duurt dat allemaal zeg!!!
Ik ga maar even een ijsje eten in de stad. Om te vieren dat ik het over twee weken weer mag proberen (Ik doe niet aan troost-eten, dus moet ik een positieve reden verzinnen).
quote:yezka schreef op 05 augustus 2012 @ 15:15:

Ik kan in januari(!), als deze donor vruchtbaar is, beginnen met IUI. Dan brengen ze opgewerkt sperma rechtstreeks in de baarmoeder in. (Dat is stap 1). Als het na 6 pogingen niet gelukt is mag ik pas overstappen op IVF of ICSI, dus dat is pas over een jaar. Daarvan zitten er drie pogingen in het basispakket. Als het dan nog niet gelukt is, houdt het op of moet ik het volledig zelf betalen. Maar dan ben ik ondertussen ook al 40.Yez . Ik vind het verschrikkelijk voor je en ik duim ontzettend dat het binnenkort lukt. Moed houden hoor, 40 is echt niet het eind van de kinderkans.
Floofde
Dankjewel voor je lieve woorden, Sri. Ik weet het wel. 40 is niet het einde. Maar ik ben al bezig sinds mijn 34ste... En toen heb ik al los moeten laten dat ik het met een partner en voor mijn 30ste had gewild. Ik heb het gevoel dat ik ergens een grens moet trekken. En als ik 40 ben, 6x IUI heb gedaan en 3x IVF... dan is de grens toch wel bereikt, vrees ik.

Floofde, dankjewel voor de knuffel. En gefeliciteerd met je auto!
Yez...

Ik wilde even vertellen dat mijn kat nu vreselijk in de weg zit! Hahaha!

En dat ik een hele leuke dienst heb gedraait vandaag. Ben zo gaar als n kroket!

Zometeen krijg ik bezoek...

Morgen vrij, wil gaan sport-zwemmen...

Poeh meiden, ik ben echt kapot! Maar ik voel me ook echt goed!

Reed vanmorgen naar t werk, door t veld, zonnetje scheen... Ik dacht, wat ben ik toch een mazzelaar!
Suus: je klinkt echt vrolijk en en en en Ik ben blij voor je!!
Suus, wat ontzettend fijn dat je nieuwe baan je zo bevalt! Het is je echt gegund hoor.
30 jarige man met meisje van 18

Trol?

Een bekende die zijn schrijfstijl heeft aangepast?
Dat is claudio.
Heb het met verbazing gelezen (Dat topic dan he )
Ben wezen wokken net. Is gratis voor kinderen TM 2 jaar. Dus die vrouw vragen hoe oud daftpunkster is. Dus ik zeg: 2.

Geloofde ze dat niet
Hahaha, hoe oud dachten ze dat DP was dan?
4. Ze is lang, en praat veel. Heeft n vrij uitgebreide vocabulaire voor n kind van haar leeftijd.

Vin zegt dat dat komt doordat ik zoveel praat.

Ik zeg dat t komt van nickjr. Laatst zei ze nl: " Mama, wij zijn een symbiose hè?"

Volgens mij van Diego.

Slim meisje!! Volgens mij door beide, mag dat ook?
Lees t modjes topic eens?
Ik las het net. PIEEEP, hij blijft hier gewoon komen he.

En dan de reacties: Negeer hem. Ja hallo, dat werkte daar niet. Allang blij (srry dat ik het zeg) dat hij hier niet telkens meer in komt vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven