Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
zondag 5 augustus 2012 om 14:27
zondag 5 augustus 2012 om 14:37
quote:schaduwlicht schreef op 05 augustus 2012 @ 11:36:
[...]
Dan kan ik écht beter thuis gaan slapen hoor, mijn ouders wonen nogal uit de richting.
En ik wil knuffels leren haken! Knuffels als in Amigurumi? Geen probleem, is namelijk helemaal makkelijk!
[...]
Dan kan ik écht beter thuis gaan slapen hoor, mijn ouders wonen nogal uit de richting.
En ik wil knuffels leren haken! Knuffels als in Amigurumi? Geen probleem, is namelijk helemaal makkelijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 5 augustus 2012 om 15:05
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 14:59:
[...]
ja haha! Heb hem ook nooit gebruikt maar dacht in combinatie met je zorg tijdschiften dat kan niet missen. Ik meen me te herinneren dat geen van mijn toenmalige collega's dat ding ooit gebruikt hebben Maar verder was het een leuk pakket hoor! Hahaha
[...]
ja haha! Heb hem ook nooit gebruikt maar dacht in combinatie met je zorg tijdschiften dat kan niet missen. Ik meen me te herinneren dat geen van mijn toenmalige collega's dat ding ooit gebruikt hebben Maar verder was het een leuk pakket hoor! Hahaha
zondag 5 augustus 2012 om 15:08
Meiden, dank je voor de reacties. Maar die spoordeelkaartjes heb ik ook. En tweedeklas prijs, eersteklas reizen blijft nog steeds prijzig.
Ik was dus op zoek naar het Kruidvatkaartje (die van Blokker verloopt idd de 12e). Kruidvat loopt tot 21 aug. meen ik ergens gelezen te hebben, maar zijn nu niet meer verkrijgbaar in de winkel.
Ik was dus op zoek naar het Kruidvatkaartje (die van Blokker verloopt idd de 12e). Kruidvat loopt tot 21 aug. meen ik ergens gelezen te hebben, maar zijn nu niet meer verkrijgbaar in de winkel.
zondag 5 augustus 2012 om 15:47
quote:fruitmoes schreef op 05 augustus 2012 @ 15:40:
Ook te haal: 5 cups Lungo en 13 cups Espresso Intenso voor de Nescafe Dolce Gusto (aangebroken pakken dus.) Heb ze niet op gekregen toen ik dat apparaat mocht testen. Houdbaarheidsdatum tot januarie 2013. In Friesland.Ow, friesland, jammer, anders kwam ik ze halen!
Ook te haal: 5 cups Lungo en 13 cups Espresso Intenso voor de Nescafe Dolce Gusto (aangebroken pakken dus.) Heb ze niet op gekregen toen ik dat apparaat mocht testen. Houdbaarheidsdatum tot januarie 2013. In Friesland.Ow, friesland, jammer, anders kwam ik ze halen!
zondag 5 augustus 2012 om 16:11
quote:molly74 schreef op 05 augustus 2012 @ 15:50:
Nu ik het bericht van Luni hierboven zie... Ik ben over twee weken in Friesland (regio Heerenveen). Dus als ik voor één van jullie iets (niet al te groots) moet meenemen van hier naar daar of vice versa, dan kan dat. Wat lief aangeboden! Ik heb net even gecheckt en we hebben nespresso dus ik laat deze even voorbij gaan voor iemand die er wellicht wel iets aan heeft
Nu ik het bericht van Luni hierboven zie... Ik ben over twee weken in Friesland (regio Heerenveen). Dus als ik voor één van jullie iets (niet al te groots) moet meenemen van hier naar daar of vice versa, dan kan dat. Wat lief aangeboden! Ik heb net even gecheckt en we hebben nespresso dus ik laat deze even voorbij gaan voor iemand die er wellicht wel iets aan heeft
zondag 5 augustus 2012 om 16:14
quote:miesje84 schreef op 05 augustus 2012 @ 13:38:
Hallo allemaal,
Na een paar weken meelezen en verwoede pogingen mijn huis op te ruimen heb ik ook iets gevonden:
Boeken: - ''De kunst van het geluk'' door de Dalai Lama en
Howard Cutler (over de zin van het leven)
- ''Single en gelukkig'' van Barbara Feldon (inspi-
rerende adviezen voor een leuk leven als single)
- ''Voor de dag van morgen''. Dit boek bevat verhalen
en gedichten van o.a. Renate Dorrestein, Ronald
Giphart en Karel Glastra van Loon.
Overig: een draagbaar 1-pits gaskooktoestelletje voor op de camping, met een bus butaangas erbij. Zat in een kerstpakket en heb het ding nooit gebruikt, niet eens uitgepakt. Het zit in een zwart koffertje.
Verder nog stapels oude cosmopolitans vanaf 2004 tot nu. Heb nogal moeite met weggooien
Een heleboel (oudere) nummers van Verpleegkunde Nieuws en Bijzijn, ik werk niet meer in de verpleging/verzorging dus heb er niets meer aan.
Spelletjes voor op de pc: O.a. Sudoku voor beginners en gevorderden, Cake Mania, Restaurant Tycoon,
Mijn Dierenpension. Een aantal CSI spellen en de Sims 1 t/m 3. Ik ben dol op de Sims en CSI maar heb er helaas geen tijd meer voor dus het ligt maar zielig in de kast te verstoffen.
Toevoeging: Sims 2 en 3 zijn gereserveerd voor Seara!
Ook tientallen dvd's (voornamelijk genres horror/thriller en een paar comedy's).
Als ik nog meer bedenk gooi ik het online!
Wat niet wegkomt gaat gewoon bij het grofvuil/de kringloop.
Ik woon in 010 trouwens.
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in de CSI-spellen, welke heb je? Het zou dan wel verzonden moeten worden.
Stiekem ook wel in de Cosmopolitan's, maar dat is waarschijnlijk niet zo handig dan.
Hallo allemaal,
Na een paar weken meelezen en verwoede pogingen mijn huis op te ruimen heb ik ook iets gevonden:
Boeken: - ''De kunst van het geluk'' door de Dalai Lama en
Howard Cutler (over de zin van het leven)
- ''Single en gelukkig'' van Barbara Feldon (inspi-
rerende adviezen voor een leuk leven als single)
- ''Voor de dag van morgen''. Dit boek bevat verhalen
en gedichten van o.a. Renate Dorrestein, Ronald
Giphart en Karel Glastra van Loon.
Overig: een draagbaar 1-pits gaskooktoestelletje voor op de camping, met een bus butaangas erbij. Zat in een kerstpakket en heb het ding nooit gebruikt, niet eens uitgepakt. Het zit in een zwart koffertje.
Verder nog stapels oude cosmopolitans vanaf 2004 tot nu. Heb nogal moeite met weggooien
Een heleboel (oudere) nummers van Verpleegkunde Nieuws en Bijzijn, ik werk niet meer in de verpleging/verzorging dus heb er niets meer aan.
Spelletjes voor op de pc: O.a. Sudoku voor beginners en gevorderden, Cake Mania, Restaurant Tycoon,
Mijn Dierenpension. Een aantal CSI spellen en de Sims 1 t/m 3. Ik ben dol op de Sims en CSI maar heb er helaas geen tijd meer voor dus het ligt maar zielig in de kast te verstoffen.
Toevoeging: Sims 2 en 3 zijn gereserveerd voor Seara!
Ook tientallen dvd's (voornamelijk genres horror/thriller en een paar comedy's).
Als ik nog meer bedenk gooi ik het online!
Wat niet wegkomt gaat gewoon bij het grofvuil/de kringloop.
Ik woon in 010 trouwens.
Ik ben eventueel wel geinteresseerd in de CSI-spellen, welke heb je? Het zou dan wel verzonden moeten worden.
Stiekem ook wel in de Cosmopolitan's, maar dat is waarschijnlijk niet zo handig dan.
zondag 5 augustus 2012 om 18:03
quote:fruitmoes schreef op 05 augustus 2012 @ 16:14:
[...]
CSI: - deel 1 (deze is naamloos)
- dark motives
- 3 dimensions of murder
- hard evidence
- deadly intent
CSI Miami (ook naamloos, de eerste die verschenen is in ieder geval)
Er kunnen wel wat cosmo's in een doos worden gestouwd, het moet alleen niet te veel wegen bij elkaar (heb hardnekkige rugklachten en kan niet te veel sjouwen). Van welk jaar zou je ze evt willen hebben?
[...]
CSI: - deel 1 (deze is naamloos)
- dark motives
- 3 dimensions of murder
- hard evidence
- deadly intent
CSI Miami (ook naamloos, de eerste die verschenen is in ieder geval)
Er kunnen wel wat cosmo's in een doos worden gestouwd, het moet alleen niet te veel wegen bij elkaar (heb hardnekkige rugklachten en kan niet te veel sjouwen). Van welk jaar zou je ze evt willen hebben?
zondag 5 augustus 2012 om 18:06
quote:boekenlegger0 schreef op 05 augustus 2012 @ 17:52:
@miesje 1984
Restaurant tycoon klinkt leuk. Is deze nog beschikbaar? Ik woon in dezelfde regio als jij.
Hoi, ja deze is er nog.
je kan me mailen op miesje 84 viva @ gmail punt com (maar dan zonder spaties)
@miesje 1984
Restaurant tycoon klinkt leuk. Is deze nog beschikbaar? Ik woon in dezelfde regio als jij.
Hoi, ja deze is er nog.
je kan me mailen op miesje 84 viva @ gmail punt com (maar dan zonder spaties)
anoniem_127150 wijzigde dit bericht op 05-08-2012 18:52
Reden: ach ja toch maar een nieuw account aangemaakt
Reden: ach ja toch maar een nieuw account aangemaakt
% gewijzigd
zondag 5 augustus 2012 om 18:15
Ik wilde even toevoegen, voor ibi, dat de nieuwste treinkaartjes van blokker tot half september geldig zijn dus dat marktplaats misschien wel wat heeft. Heb al gekeken, en staat weinig op. Maar schrok me rot van biedingen op die dingen. In de winkel kosten ze 14.50-16.00 en er worden gewoon meer dan het dubbele op geboden. Dus dat helpt niet echt mee.
zondag 5 augustus 2012 om 18:20
quote:moeilijkenaam schreef op 05 augustus 2012 @ 18:15:
Ik wilde even toevoegen, voor ibi, dat de nieuwste treinkaartjes van blokker tot half september geldig zijn dus dat marktplaats misschien wel wat heeft. Heb al gekeken, en staat weinig op. Maar schrok me rot van biedingen op die dingen. In de winkel kosten ze 14.50-16.00 en er worden gewoon meer dan het dubbele op geboden. Dus dat helpt niet echt mee.dank je voor je tip! Ik wilde ze in de winkel gaan kopen maar ze waren helaas al uitverkocht jammer was dat. Er wordt idd. veel winst gemaakt op die kaartjes op marktplaats
Ik wilde even toevoegen, voor ibi, dat de nieuwste treinkaartjes van blokker tot half september geldig zijn dus dat marktplaats misschien wel wat heeft. Heb al gekeken, en staat weinig op. Maar schrok me rot van biedingen op die dingen. In de winkel kosten ze 14.50-16.00 en er worden gewoon meer dan het dubbele op geboden. Dus dat helpt niet echt mee.dank je voor je tip! Ik wilde ze in de winkel gaan kopen maar ze waren helaas al uitverkocht jammer was dat. Er wordt idd. veel winst gemaakt op die kaartjes op marktplaats
zondag 5 augustus 2012 om 18:33
Hier volgen de dvd's;
Horror/thriller
- The Grudge
- The Grudge 2: de Japanse versie van de Asiamania serie die ooit op MTV werd uitgezonden, NL ondertiteld
- 5 Horror Classics: box met 5 verschillende, onbekende films
- Children of the corn: box met alle 6 delen hiervan
- The Amityville Curse
- The Addiction (over vampieren)
- Hellraiser 1
- The Texas Chainsaw Massacre
- The Reaping
- White Noise
- Last House on the Left (de jaren 70 versie niet die vernieuwde)
- Portal
- The Glow
- Hide and go shriek
- Cutting Class (een oudere thriller met Brad Pitt) Alles gereserveerd voor Luna30v
De comedy en overig volgt in een nieuwe post, deze is wel erg lang geworden.
Horror/thriller
- The Grudge
- The Grudge 2: de Japanse versie van de Asiamania serie die ooit op MTV werd uitgezonden, NL ondertiteld
- 5 Horror Classics: box met 5 verschillende, onbekende films
- Children of the corn: box met alle 6 delen hiervan
- The Amityville Curse
- The Addiction (over vampieren)
- Hellraiser 1
- The Texas Chainsaw Massacre
- The Reaping
- White Noise
- Last House on the Left (de jaren 70 versie niet die vernieuwde)
- Portal
- The Glow
- Hide and go shriek
- Cutting Class (een oudere thriller met Brad Pitt) Alles gereserveerd voor Luna30v
De comedy en overig volgt in een nieuwe post, deze is wel erg lang geworden.
zondag 5 augustus 2012 om 18:43
De comedy/overige dvd's:
- Saturday Night Live; the best of Eddie Murphy
- Chris Rock; Kill the messenger (stand up comedy
- Bridget Jones 2 The Edge of Reason
- Rowan Atkinson; Laughing Matters. Hier praat hij sketches
aan elkaar uit allerlei Britse comedyseries.
- Fist of the north star (actiefilm over een krijger die strijdt
tegen het kwaad)
- Het beste van Bart deel 1 en 2 ( leuke fragmenten uit BNN series met Bart de Graaff)
- Pittige tijden deel 1 en 2
- Salsa Dance Party ( dvd met instructies hoe te salsadansen en een cd met dat soort muziek)
- Saturday Night Live; the best of Eddie Murphy
- Chris Rock; Kill the messenger (stand up comedy
- Bridget Jones 2 The Edge of Reason
- Rowan Atkinson; Laughing Matters. Hier praat hij sketches
aan elkaar uit allerlei Britse comedyseries.
- Fist of the north star (actiefilm over een krijger die strijdt
tegen het kwaad)
- Het beste van Bart deel 1 en 2 ( leuke fragmenten uit BNN series met Bart de Graaff)
- Pittige tijden deel 1 en 2
- Salsa Dance Party ( dvd met instructies hoe te salsadansen en een cd met dat soort muziek)