Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Heb nog wel een paar keer 'geluk' gehad via marktplaats: kruidv-kaartjes voor de gewone prijs. Veel duurder moeten ze ook niet worden aangezien ik wel met kortingskaart reis.

Heb eindelijk kleding online, aan Mika de eerste keus

Voor de beginnende verzamelaar:

postzegelalbum met zegels (o.a. Belgie, Australie) en eerstedagenveloppen. A4formaat past door de brievenbus. (foto's kan ik mailen)

Spijkertasje/portemonnee. Draagriempje liet spontaan los.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-STGCVJIB.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WC6BQU48.jpg
quote:moeilijkenaam schreef op 05 augustus 2012 @ 18:15:

Ik wilde even toevoegen, voor ibi, dat de nieuwste treinkaartjes van blokker tot half september geldig zijn dus dat marktplaats misschien wel wat heeft. Heb al gekeken, en staat weinig op. Maar schrok me rot van biedingen op die dingen. In de winkel kosten ze 14.50-16.00 en er worden gewoon meer dan het dubbele op geboden. Dus dat helpt niet echt mee.

Die treinkaartjes die tot half september geldig zijn, zijn die nog te verkrijgen bij de Blokker? Die van het Kruidvat namelijk niet meer (geloof ik). En juist díe worden op MP niet aangeboden.

Maar ik schrok vanmiddag inderdaad ook van die handel in kaartjes! Er wordt zelfs geld gevraagd voor die gratis kaartjes die iedereen gewoon in de bus kreeg!

Mocht iemand een Kruidvatkaartje zien (die is tot 21 aug. geldig als het goed is), dan hoor ik dat graag.
IBI en Molly, als jullie even precies vertellen over welke kaartjes het gaat dan wil ik hier morgen wel even bij Blokker en Kruitvat kijken.

Het is rustig aan de kant van Zaza .
http://www.treinkaartjes- ... g-acties/ns-blokker-actie
Maylea, da's lief! Ik weet niet wat Ibi wil, maar waar ik eerder over postte, ging over een treinkaartje met korting van Kruidvat, omdat ik daarvan dacht dat die pas nog verkocht werden en nog t/m 21 augustus geldig zijn.

Die van Blokker zijn pas verlopen, al begrijp ik van Moeilijkenaam hierboven dat Blokker ook kaartjes heeft/had tot september. (zie link hieronder) Die op MP zijn, zijn geldig tot 12 augustus. Daar heb ik dan niets aan, want ik ga de 17e naar Friesland.

Dus fijn als je even bij Kruidvat en Blokker zou willen kijken. Al zag ik op deze site dat er momenteel geen actie liep. http://www.treinkaartjes- ... g-acties/ns-blokker-actie

Achter 'Blokker' staat dus 'verlopen'. Maar wie weet.

Edit: dat is dus dezelfde link als die van Luni.

Het gaat (in mijn geval) dan vrees ik toch om reeds gekochte kaartjes die door de koper niet gebruikt gaan worden, waardoor hij er van af wil.
Mijn Blokkerkaartjes in juni gekocht en geldig tot 12 augustus. Enkele weken later berichtte familie dat er weer een kaartjesactie was, volgens mij weer Blokker maar dan langer geldig en 14 euro ipv 16. Heb er verder niet naar gezocht omdat ik al kaartjes had.

Blokker en Kruidvat hebben papieren kaartjes, dus kan van filiaal tot filiaal verschillen hoe snel ze uitverkocht zijn. (AH had codes die je online moest activeren en dan iets printen, op was dan overal op)
Maar de Kruitvat actie is ook al lang verlopen.

http://www.treinkaartjes- ... -acties/ns-kruidvat-actie

Of zie ik iets over het hoofd?
Aha, dank Watervrouw. Dan heb ik nu mijn hoop nog gevestigd op Maylea haar zoekaanbod.
Super om te lezen dat de verzonden pakketten allemaal zijn aangekomen.

Ga morgen weer bij lezen, vannacht onverwacht een slaapdienst gedraaid.
Gewooneenzus: Had je mijn mail nog gehad?
quote:miesje84 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:33:

Hier volgen de dvd's;

Horror/thriller

- The Grudge

- The Grudge 2: de Japanse versie van de Asiamania serie die ooit op MTV werd uitgezonden, NL ondertiteld

- 5 Horror Classics: box met 5 verschillende, onbekende films

- Children of the corn: box met alle 6 delen hiervan

- The Amityville Curse

- The Addiction (over vampieren)

- Hellraiser 1

- The Texas Chainsaw Massacre

- The Reaping

- White Noise

- Last House on the Left (de jaren 70 versie niet die vernieuwde)

- Portal

- The Glow

- Hide and go shriek

- Cutting Class (een oudere thriller met Brad Pitt)

De comedy en overig volgt in een nieuwe post, deze is wel erg lang geworden.Ik ben gek op horror en thrillers! Ik ben heul geïnteresseerd, heb ze geen van allen! Wil je me mailen?
Molly, had je mijn reactie van 20.14 uur gezien?
quote:peacy schreef op 05 augustus 2012 @ 20:28:

Gewooneenzus: Had je mijn mail nog gehad?Nee, niets gehad. Wel .nl gebruikt en niet .com?
watervrouw je hebt mail
quote:Fame schreef op 05 augustus 2012 @ 14:37:

[...]

Knuffels als in Amigurumi? Geen probleem, is namelijk helemaal makkelijk!

*googled*

Ja, die! Supercool!
quote:schaduwlicht schreef op 05 augustus 2012 @ 20:41:

[...]

*googled*

Ja, die! Supercool!

Ok, mocht je zelf een patroontje vinden wat je leuk lijkt, neem mee! En anders heb ik vast wel wat voor je.

Ik neem sowieso bolletjes, oogjes en vulling mee.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Whaaaaa Wie haakt er een freggel voor mij?
Meld zich.

Gezellig druk hier.
quote:molly74 schreef op 05 augustus 2012 @ 15:50:

Nu ik het bericht van Luni hierboven zie... Ik ben over twee weken in Friesland (regio Heerenveen). Dus als ik voor één van jullie iets (niet al te groots) moet meenemen van hier naar daar of vice versa, dan kan dat. Gezellig, dan ben je in de buurt
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Man van Mamaria: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)

Hms. Statistisch gezien wordt het dan denk ik nu de 7e?
Ff bij gelezen. Wat leuk meiden die haakmeeting! Leuk dat zoiets door zo'n topuc ontstaat.

Forum nu mobiel zal morgen nog even een overzicht geven van wat ik nog heb.

Gewooneenzus, het ballenbad is super! Dankje wel. Ik ga hier een meisje heel blij mee maken.
even tussen het bloemetjeshaken door

Ik heb de poppenkleertjes weer in de aanbieding, ik dacht dat ik de mail van degene die ze evt. wel wilde bewaard had, maar ik kan het niet meer terugvinden :( Het gaat om een jurkje met broekje en een zomersetje, past een babybornpop. Bij belangstelling mag er gemaild worden!

Ook nog slinger van de Fabeltjeskrant, verjaardagsslinger.

2 zalando kortingscodes en de spoordeelkaartjes.

mailen mag op ayla_1973 @ hotmail.com

ga ik nu weer naar mijn blommetjes
quote:luna30v schreef op 05 augustus 2012 @ 20:48:

Whaaaaa Wie haakt er een freggel voor mij?

U riep?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh, en fruitmoes, was het wat de kleren voor je dochter? Hoop dat je er genoeg bruikbaars uit hebt gehaald! Ben blij dat ik je er blij mee heb kunnen maken!!
quote:gewooneenzus schreef op 05 augustus 2012 @ 20:35:

[...]

Nee, niets gehad. Wel .nl gebruikt en niet .com?Gereageerd op onze mailconversatie :S.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven