Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
zondag 5 augustus 2012 om 22:11
quote:miesje84 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:03:
[...]
CSI: - deel 1 (deze is naamloos)
- dark motives
- 3 dimensions of murder
- hard evidence
- deadly intent
CSI Miami (ook naamloos, de eerste die verschenen is in ieder geval)
Er kunnen wel wat cosmo's in een doos worden gestouwd, het moet alleen niet te veel wegen bij elkaar (heb hardnekkige rugklachten en kan niet te veel sjouwen). Van welk jaar zou je ze evt willen hebben?Ik ben dan geinteresseerd in 3 dimensions of murder, hard evidence en deadly intent. En voor de Cosmopolitans dan 2012.
[...]
CSI: - deel 1 (deze is naamloos)
- dark motives
- 3 dimensions of murder
- hard evidence
- deadly intent
CSI Miami (ook naamloos, de eerste die verschenen is in ieder geval)
Er kunnen wel wat cosmo's in een doos worden gestouwd, het moet alleen niet te veel wegen bij elkaar (heb hardnekkige rugklachten en kan niet te veel sjouwen). Van welk jaar zou je ze evt willen hebben?Ik ben dan geinteresseerd in 3 dimensions of murder, hard evidence en deadly intent. En voor de Cosmopolitans dan 2012.
zondag 5 augustus 2012 om 22:19
quote:luna30v schreef op 05 augustus 2012 @ 22:06:
Owwww jaaaaah bird, ik vind ze zooo leuk.. !! Hmmm jammer dat ze niet door de bus kunnen zeg.
Verstuur je misschien ook met DHL?
Er zit er 1 op 20 km afstand hiervandaan. Maar die ligt wel redelijk op de route naar mijn werk (paar minuten van de snelweg).
En ik moet nog een paar dingen versturen, dus wie weet kan ik het dan combineren.
Owwww jaaaaah bird, ik vind ze zooo leuk.. !! Hmmm jammer dat ze niet door de bus kunnen zeg.
Verstuur je misschien ook met DHL?
Er zit er 1 op 20 km afstand hiervandaan. Maar die ligt wel redelijk op de route naar mijn werk (paar minuten van de snelweg).
En ik moet nog een paar dingen versturen, dus wie weet kan ik het dan combineren.
zondag 5 augustus 2012 om 22:22
quote:bird73 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:19:
[...]
En ik moet nog een paar dingen versturen, dus wie weet kan ik het dan combineren.Oh nee niet alleen voor mij doen hoor!! Dan laat ik ze denk maar even aan me voorbij gaan. Jammer maar je kan er vast een ander heel blij mee maken, ze zijn echt leuk!
[...]
En ik moet nog een paar dingen versturen, dus wie weet kan ik het dan combineren.Oh nee niet alleen voor mij doen hoor!! Dan laat ik ze denk maar even aan me voorbij gaan. Jammer maar je kan er vast een ander heel blij mee maken, ze zijn echt leuk!
zondag 5 augustus 2012 om 22:33
quote:maylea schreef op 05 augustus 2012 @ 20:14:
Maar de Kruitvat actie is ook al lang verlopen.
http://www.treinkaartjes- ... -acties/ns-kruidvat-actie
Of zie ik iets over het hoofd?Ik heb intussen ook tegenstrijdige berichten daarover gezien. Weet het nu ook niet meer. Die van Blokker kan nog wel in ieder geval, dus als iemand die nog heeft liggen....
Maar de Kruitvat actie is ook al lang verlopen.
http://www.treinkaartjes- ... -acties/ns-kruidvat-actie
Of zie ik iets over het hoofd?Ik heb intussen ook tegenstrijdige berichten daarover gezien. Weet het nu ook niet meer. Die van Blokker kan nog wel in ieder geval, dus als iemand die nog heeft liggen....
zondag 5 augustus 2012 om 22:35
quote:maylea schreef op 05 augustus 2012 @ 20:32:
Molly, had je mijn reactie van 20.14 uur gezien?
Ja, zie het nu. Net gereageerd. Op de site stond inderdaad tot juni.
Maar er staat me de hele tijd iets bij van dat ze ca. twee weken geleden te koop waren. Meen het in een folder gezien te hebben. Ik heb geen huis-aan-huis-reclame, zie die folders altijd bij mijn moeder. Dus kan het niet nakijken nu. Maar ik heb pas zo'n actie gezien, dus vandaar dat ik dacht dat het pas geweest was (of nog moet ingaan).
En dat was bij het Kruidvat (toch??). Ik word er helemaal kriegel van, grr.
Molly, had je mijn reactie van 20.14 uur gezien?
Ja, zie het nu. Net gereageerd. Op de site stond inderdaad tot juni.
Maar er staat me de hele tijd iets bij van dat ze ca. twee weken geleden te koop waren. Meen het in een folder gezien te hebben. Ik heb geen huis-aan-huis-reclame, zie die folders altijd bij mijn moeder. Dus kan het niet nakijken nu. Maar ik heb pas zo'n actie gezien, dus vandaar dat ik dacht dat het pas geweest was (of nog moet ingaan).
En dat was bij het Kruidvat (toch??). Ik word er helemaal kriegel van, grr.
zondag 5 augustus 2012 om 22:40
zondag 5 augustus 2012 om 22:53
quote:luna30v schreef op 05 augustus 2012 @ 22:14:
MIESJE, als je een zware doos voor FRUITMOES hebt dan kan ik m wel wegbrengen naar t postkantoor hoor!! Als ik toch de dvd's bij je ophaal!
Jup, en als het niet gaat lukken, dan gewoon niet doen hoor. Ik overleef het ook wel zonder Cosmopolitans. Hoe vaak komt de Cosmopolitan eigenlijk uit?
@ Miesje, kun je me anders mailen op butterfly laagstreepje 8817 at hotmail punt com?
Dan kunnen we ook betalingsgegevens etc. uitwisselen.
MIESJE, als je een zware doos voor FRUITMOES hebt dan kan ik m wel wegbrengen naar t postkantoor hoor!! Als ik toch de dvd's bij je ophaal!
Jup, en als het niet gaat lukken, dan gewoon niet doen hoor. Ik overleef het ook wel zonder Cosmopolitans. Hoe vaak komt de Cosmopolitan eigenlijk uit?
@ Miesje, kun je me anders mailen op butterfly laagstreepje 8817 at hotmail punt com?
zondag 5 augustus 2012 om 23:13
quote:sallie68 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:08:
Jeeeeeeeee ..... ik ben 2 weken weggeweest en nu zitten we opeens in deel 3 van dit topic. Tssss .... belachelijk gewoon! IBI .... ik ben er weer! De CD-ROM's kunnen mijn kant op. Ik ga je mn adres mailen.haha ik denk waarom ben ik belachelijk maar na het nogmaals lezen van je post snap ik hem! Is goed hoor ik zie je mail wel verschijnen. Hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt!
Jeeeeeeeee ..... ik ben 2 weken weggeweest en nu zitten we opeens in deel 3 van dit topic. Tssss .... belachelijk gewoon! IBI .... ik ben er weer! De CD-ROM's kunnen mijn kant op. Ik ga je mn adres mailen.haha ik denk waarom ben ik belachelijk maar na het nogmaals lezen van je post snap ik hem! Is goed hoor ik zie je mail wel verschijnen. Hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt!
zondag 5 augustus 2012 om 23:18
Kaartjes voor de trein zijn op dit moment als het goed is nergens te kopen. Blokker heeft 2 keer snel achter elkaar de actie gehad door het grote succes en kruitvat weet ik niet, maar die had het ook enkele weken geleden. De kaartjes mogen na de folder of gemelde datum niet meer door de winkel verkocht worden, dus weinig kans dat je er nog ergens nu kan krijgen...
zondag 5 augustus 2012 om 23:24
zondag 5 augustus 2012 om 23:39
Ja klopt. Dhl bezorgd gewoon aan huis. Het werkt eigenlijk net als postnl, maar dan goedkoper.
Moet er alleen dus wel een dhl punt in de buurt van degene zitten die verstuurd. Vind het juist makkelijk met dhl. Via dhlforyoy regel je alles + betalen, afgeven op het dhlpunt en klaar.
Scheeld toch weer bij dhl is een pakketje 4,95.
Moet er alleen dus wel een dhl punt in de buurt van degene zitten die verstuurd. Vind het juist makkelijk met dhl. Via dhlforyoy regel je alles + betalen, afgeven op het dhlpunt en klaar.
Scheeld toch weer bij dhl is een pakketje 4,95.
zondag 5 augustus 2012 om 23:41
quote:fruitmoes schreef op 05 augustus 2012 @ 22:53:
[...]
O van 2012 zal het wel lukken, er komt elke maand 1 nummer uit dus het zullen er nu 8 zijn. Lief van je Luna dat je wilt helpen maar met die 8 tijdschriften zal t wel goedkomen
Ik zal morgen de nummers bij elkaar zoeken en dan mail ik je voor gegevensuitwisseling enzo!
[...]
O van 2012 zal het wel lukken, er komt elke maand 1 nummer uit dus het zullen er nu 8 zijn. Lief van je Luna dat je wilt helpen maar met die 8 tijdschriften zal t wel goedkomen
Ik zal morgen de nummers bij elkaar zoeken en dan mail ik je voor gegevensuitwisseling enzo!
zondag 5 augustus 2012 om 23:43
Ben helemaal klaar met vakantievieren nu, dus kan weer lekker aan de gang hier!
Hallo dames!
Luna, wilde je nog een keer laten weten dat ik echt heel erg blij ben met de kleren, schoenen en de haarverf!
In de aanbieding;
2 strechers/veldbedden
Bodywarmer maat l/xl donkergroen zwart (warm)
All Stars maat 40 (vrijwel ongedragen)
2 grote olielampen
Kortingsbon Roompot twv 50 euro
Petrol broek maat w33 l 34 (man)
Bratz poppen en andere spullen (veel)
Grote zak knuffels
Pentium 4 computer, hoeft alleen een harde schijf in (sata)
Afstandbestuurbare auto
mailen kan op newnickviva @ gmail . com
Mocht iemand in het bezit zijn van een 1 persoons Nijntje dekbedovertrek (140x200), heeeeeeeel erg graag. Mijn zoontje ligt vandaag voor het eerst op zijn grote matras en vindt Nijntje geweldig!
Hallo dames!
Luna, wilde je nog een keer laten weten dat ik echt heel erg blij ben met de kleren, schoenen en de haarverf!
In de aanbieding;
2 strechers/veldbedden
Bodywarmer maat l/xl donkergroen zwart (warm)
All Stars maat 40 (vrijwel ongedragen)
2 grote olielampen
Kortingsbon Roompot twv 50 euro
Petrol broek maat w33 l 34 (man)
Bratz poppen en andere spullen (veel)
Grote zak knuffels
Pentium 4 computer, hoeft alleen een harde schijf in (sata)
Afstandbestuurbare auto
mailen kan op newnickviva @ gmail . com
Mocht iemand in het bezit zijn van een 1 persoons Nijntje dekbedovertrek (140x200), heeeeeeeel erg graag. Mijn zoontje ligt vandaag voor het eerst op zijn grote matras en vindt Nijntje geweldig!
zondag 5 augustus 2012 om 23:56
maandag 6 augustus 2012 om 00:12