TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 6 augustus 2012 om 12:37
maandag 6 augustus 2012 om 15:35
Heeeeerlijk!!! Had nog wel een week willen blijven, maar dat vond de bankrekening niet zo'n goed idee helaas. Erg warm (> 40 C met uitschieters naar bijna 50 C) maar daar houden wij wel van. Helaas vanaf het begin flinke problemen met mijn achillespezen waardoor ik ook vocht vasthield. Heb dus niet veel kunnen lopen want erg pijnlijk (nu nog), maar dat vonden mijn mannen gelukkig ook niet erg. Heul, heul erg veel gewinkelt, lekker gegeten, heerlijk gezwommen (niet in zee, kust is daar niet zo heel fijn en bovendien achterlijk heet), leuke mensen ontmoet......èn binnen ons budget gebleven (da's ook voor het eerst ).
maandag 6 augustus 2012 om 16:21
Heb inderdaad een heerlijk ontspannen vakantie gehad, en daar waren we echt alledrie keihard aan toe. Veel te veel shit gehad de laatste paar jaar. Bomber heb ik vanmorgen op de bus gezet, die heeft nu een lekker weekje kamp. Macho en ik hebben nog een weekje niks doen thuis, da's wel lekker dus.
Ben alleen sinds gisteren verkouden .
Als de zon weer gauw terug komt, kan ik 't weer uitzweten. Afgelopen weekend was het hier geweldig weer, scheelt een hoop afkickverschijnselen .
Heb net dit topic even snel doorgelezen, tjonge, het is niet allemaal soepeltjes verlopen voor jullie zeg. Voor iedereen een dikke
Weet iemand trouwens waar mijn vloofde Tzip uithangt?!
Ben alleen sinds gisteren verkouden .
Als de zon weer gauw terug komt, kan ik 't weer uitzweten. Afgelopen weekend was het hier geweldig weer, scheelt een hoop afkickverschijnselen .
Heb net dit topic even snel doorgelezen, tjonge, het is niet allemaal soepeltjes verlopen voor jullie zeg. Voor iedereen een dikke
Weet iemand trouwens waar mijn vloofde Tzip uithangt?!