Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 6 augustus 2012 om 12:01
maandag 6 augustus 2012 om 12:14
Gewooneenzus: EDIT: is al aangepast zie ik. Ik schreef namelijk een paar bladzijden terug dat ik een kaartje zocht en de 14 Euro verzendkosten wel wilde betalen.
Moon: dat is niet zo mooi! Ik vind het sowieso een slecht alarm. Ik woon er dus tegenover en zelfs ik hoor het soms niet of nauwelijks. Kun je nagaan. En als ie dan gestopt is, dan hoor ik nog heel even het alarm van een dorp verder, dan dat wel. Misschien ligt dat ook aan de wind, maar vind zoiets een slechte zaak.
Moon: dat is niet zo mooi! Ik vind het sowieso een slecht alarm. Ik woon er dus tegenover en zelfs ik hoor het soms niet of nauwelijks. Kun je nagaan. En als ie dan gestopt is, dan hoor ik nog heel even het alarm van een dorp verder, dan dat wel. Misschien ligt dat ook aan de wind, maar vind zoiets een slechte zaak.
maandag 6 augustus 2012 om 15:34
Ik hoor de sirene hier ook vaak niet. Vandaag toevallig wel want het was stil in huis en ik had de achterdeur open staan. Maar als ik de deur dicht heb en muziek aan, hoor ik het ook niet. Slechte zaak inderdaad.
Ik heb een paar boekjes in de aanbieding:
* Donald Duck Pockets:
- nr 177
- nr 167
- nr 164
- nr 172
* Charles den Tex - Onmacht
DVD:
Midsomer Murders (officiële collectie)- Murder on St. Malley's Day
Verder nog steeds de AH voetbalplaatjes en kortingsvouchers voor de musical Zeemeermin.
Ik heb een paar boekjes in de aanbieding:
* Donald Duck Pockets:
- nr 177
- nr 167
- nr 164
- nr 172
* Charles den Tex - Onmacht
DVD:
Midsomer Murders (officiële collectie)- Murder on St. Malley's Day
Verder nog steeds de AH voetbalplaatjes en kortingsvouchers voor de musical Zeemeermin.