Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
*
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 06-08-2012 12:10
Reden: Offtopic
% gewijzigd
watervrouw volgens mij was Molly op zoek naar een treinkaartje
Ik baal echt haha, ik heb niks meer om weg te geven. Behalve de spullen die ik al eerder had gepost.. Echt niemand interesse in haarverf? Kost in de winkel bijna 17 euro!
seara belangstelling in mijn boeken?
Hee mika, ja ik lees wel graag opzich, maar helaas heb ik nu echt geen geld voor verzendkosten. Ik begin halverwege deze maand bij mijn nieuwe baan, en heb 4 maanden zonder gezeten, dus even rustig aan doen, haha.
*
*
Bankje, dat was ik, van de vrieskast, en je hebt mail.
Had iemand nog lange gordijnen liggen by the way?

De limegroene gordijnen heb ik onthouden.

Ik zoek gordijnen van 2,47 hoog, minimaal. Wil een soort wand van gordijnen maken, tussenwandje. In totaal 5 m breed, dus ik heb er wel een aantal nodig
quote:mika65 schreef op 06 augustus 2012 @ 11:13:

watervrouw volgens mij was Molly op zoek naar een treinkaartje

Dank voor het meedenken, maar ik reis op 17 of eventueel 18 augustus.

Watervrouw, die eerste link van je rode blouse staat niet helemaal in het rood. Het linkje doet het dan ook niet.
Pff, schrik me rot. Begint opeens dat luchtalarm af te gaan, 't is twaalf uur.

Klinkt harder dan anders (ik woon er tegenover trouwens). Pfff.
Watervrouw als je offtopic wilt gaan kan je het beter op het prikbord plaatsen.

We mogen hier echt niets vragen (behalve verzendkosten), anders wordt dit topic ook daar naar toe geplaatst!
Ik hoor dat alarm helemaal niet. Als er echt een ramp gebeurt heb ik dus ook niks in de gaten...
bericht weg
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 06-08-2012 12:29
Reden: geregeld
% gewijzigd
Gewooneenzus: EDIT: is al aangepast zie ik. Ik schreef namelijk een paar bladzijden terug dat ik een kaartje zocht en de 14 Euro verzendkosten wel wilde betalen.

Moon: dat is niet zo mooi! Ik vind het sowieso een slecht alarm. Ik woon er dus tegenover en zelfs ik hoor het soms niet of nauwelijks. Kun je nagaan. En als ie dan gestopt is, dan hoor ik nog heel even het alarm van een dorp verder, dan dat wel. Misschien ligt dat ook aan de wind, maar vind zoiets een slechte zaak.
Kledingurl doet het ook weer.

@Molly daarom beetje impulsief, staat nu bij vrekken en wakkeren.
-
Haha Water, ik zag het daar staan inderdaad.

Supergoomba, één berichtje en zelfs dat nog verwijderd??
Oh, nog niet aan gedacht dat je geen geld mag vragen.

Maar Molly en IBI, als ik toch nog treinkaartjes mocht bemachtigen dan lijkt het me wel duidelijk dat dat geen weggeef kaartje wordt

Nou ja, dat regelen we dan wel achter de schermen
Maylea, uiteraard begrijp ik dat. Vandaar ook dat ik in mijn allereerste treinkaartjespost al aangaf dat ik die 14 Euro verzendkosten wilde betalen.
quote:molly74 schreef op 06 augustus 2012 @ 12:47:

Maylea, uiteraard begrijp ik dat. Vandaar ook dat ik in mijn allereerste treinkaartjespost al aangaf dat ik die 14 Euro verzendkosten wilde betalen.
Boekenlegger en Seara, jullie hebben mail!
Ik hoor de sirene hier ook vaak niet. Vandaag toevallig wel want het was stil in huis en ik had de achterdeur open staan. Maar als ik de deur dicht heb en muziek aan, hoor ik het ook niet. Slechte zaak inderdaad.

Ik heb een paar boekjes in de aanbieding:

* Donald Duck Pockets:

- nr 177

- nr 167

- nr 164

- nr 172

* Charles den Tex - Onmacht

DVD:

Midsomer Murders (officiële collectie)- Murder on St. Malley's Day

Verder nog steeds de AH voetbalplaatjes en kortingsvouchers voor de musical Zeemeermin.
Ik heb wel intresse in de DD pockets

Ps jullie gaan snel, 3e topic in 2 weken!
a docter a day keeps the apple away
Mijn postkantoor is op vakantie, dus heb wat mailtjes gestuurd dat het een dagje later wordt.

Moet neef nog vragen of hij voetbalplaatjes mist. Was er zo blij mee dat ze laatst bij oma bleven liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven