TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 6 augustus 2012 om 19:43
maandag 6 augustus 2012 om 19:52
maandag 6 augustus 2012 om 20:01
Bij mij thuis? Een bende. Maar heb een "rode week", dus ook nergens zin in.
Vin druk met werk, door de vakanties is hij vaak "alleen". Gelukkig belt z'n baas af en toe om te checken, zodat hij ook wat positieve feedback krijgt. Want met alles wat er hier aan de hand is erbij is het best stressvol.
Duivelsgebroed is van de rand van de bank gevallen. Op z'n voetje, echt sneu. Ben er mee naar de HA geweest, en die zegt dat het verzwikt is. Dus nu kruipt hij weer. Ik ga denk ik een extra paar ogen kopen, voor in m'n achterhoofd. Hij klimt zo snel!
Naja, en daftpunkster is even afwachten. Woensdag weer een kweek uitslag.
Vin druk met werk, door de vakanties is hij vaak "alleen". Gelukkig belt z'n baas af en toe om te checken, zodat hij ook wat positieve feedback krijgt. Want met alles wat er hier aan de hand is erbij is het best stressvol.
Duivelsgebroed is van de rand van de bank gevallen. Op z'n voetje, echt sneu. Ben er mee naar de HA geweest, en die zegt dat het verzwikt is. Dus nu kruipt hij weer. Ik ga denk ik een extra paar ogen kopen, voor in m'n achterhoofd. Hij klimt zo snel!
maandag 6 augustus 2012 om 20:03
OK, dus Klaas is eindelijk echt exit? Hèhè, en er nou niet meer in trappen omdat ie ineens beweert je te missen hoor!
Tja, Jan een goeie vriend, zat er wel in natuurlijk, maar een goeie vriend is ook belangrijk dus niks mis mee.
Hoop dat het leuk is met je date, neem lekker de tijd, maar vooral: geniet ervan!!
Tja, Jan een goeie vriend, zat er wel in natuurlijk, maar een goeie vriend is ook belangrijk dus niks mis mee.
Hoop dat het leuk is met je date, neem lekker de tijd, maar vooral: geniet ervan!!
maandag 6 augustus 2012 om 20:06
quote:missy_acy schreef op 06 augustus 2012 @ 20:01:
Goh, wat een toestand. Hoop dat Duiveltje snel weer op z'n pootjes staat, maar kleintjes helen wat dat betreft gelukkig snel. Dat met Daftje is wel even een ander verhaal zeg. Hopelijk kunnen ze nu eindelijk iets doen wat afdoende is voor haar. Arm poppetje .
En arme Vin, heulemaal in z'n uppie....
Goh, wat een toestand. Hoop dat Duiveltje snel weer op z'n pootjes staat, maar kleintjes helen wat dat betreft gelukkig snel. Dat met Daftje is wel even een ander verhaal zeg. Hopelijk kunnen ze nu eindelijk iets doen wat afdoende is voor haar. Arm poppetje .
En arme Vin, heulemaal in z'n uppie....
maandag 6 augustus 2012 om 20:07
maandag 6 augustus 2012 om 20:21
quote:peacy schreef op 06 augustus 2012 @ 20:07:
Klaas is exit. Hoop dat ik er niet meer intrap. Dat is vooral wel heel erg moeilijk hoor! Vooral die 'lieve' smsjes. Maar een echte toekomst zit er denk ik niet meer in.
Hij wilde overigens wel dat ik bij hem introk, zodat ik wat kon sparen, maar toch weg was.
Hmm. Beetje vaag.Niet intrappen!!! Hij doet dit niet voor jou, maar voor zichzelf. Een surogaatmoeder die voor hem zorgt, niks meer en niks minder. Meis, kies nou eindelijk eens voor jou!
Klaas is exit. Hoop dat ik er niet meer intrap. Dat is vooral wel heel erg moeilijk hoor! Vooral die 'lieve' smsjes. Maar een echte toekomst zit er denk ik niet meer in.
Hij wilde overigens wel dat ik bij hem introk, zodat ik wat kon sparen, maar toch weg was.
Hmm. Beetje vaag.Niet intrappen!!! Hij doet dit niet voor jou, maar voor zichzelf. Een surogaatmoeder die voor hem zorgt, niks meer en niks minder. Meis, kies nou eindelijk eens voor jou!
maandag 6 augustus 2012 om 20:45
maandag 6 augustus 2012 om 20:52
Nee, ik stort me niet in een relatie. Wil zeker weten dat het klikt etc.
Beetje geleerd van Klaas en m'n eerste vriendje. Mijn eerste vriendje was na een week smsen en 1 date al mijn vriendje.
9 maanden later waren z'n vrachtwagens belangrijker geworden dan ik .
Klaas is een verhaal apart.
Maar Krullenbol is anders, tot nu toe .
Beetje geleerd van Klaas en m'n eerste vriendje. Mijn eerste vriendje was na een week smsen en 1 date al mijn vriendje.
9 maanden later waren z'n vrachtwagens belangrijker geworden dan ik .
Klaas is een verhaal apart.
Maar Krullenbol is anders, tot nu toe .