Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Ik heb ook even rond gekeken en heb nog voor 6 personen borden staan (grote ronde, diepe en gekgevormde broodbordjes)

bij intresse kun je mailen naar marmotmalletje @ gmail.com
a docter a day keeps the apple away
quote:marmul schreef op 06 augustus 2012 @ 20:01:

Ik heb ook even rond gekeken en heb nog voor 6 personen borden staan (grote ronde, diepe en gekgevormde broodbordjes)

bij intresse kun je mailen naar marmotmalletje @ gmail.comjouw motto Marmul
Haha heb je een dokter als partner
Italiemeisje, ik wilde vragen waar je woont. Maar heb het al gevonden op het kaartje in vorige topic.

Dan laat ik het even voorbij gaan. Moet even op de centen letten dus ook niet teveel verzendkosten gaan betalen her en der
Nog in de aanbieding;

Bodywarmer maat l/xl donkergroen zwart (warm)

2 grote olielampen

Kortingsbon Roompot twv 50 euro

Petrol broek maat w33 l 34 voor een man, donkere wassing, nieuwstaat.

Bratz poppen en andere spullen van Bratz (veel)

Grote zak knuffels

Ik ben nog steeds op zoek naar een Nijntje dekbedovertrek, mocht iemand deze hebben, heel graag!
Ik zoek me rot naar een witte Skippy koe. Heb ze laatst gezien bij de kruidvat voor 5,00 euro. Ben in 7 kruidvatfilialen geweest en overal uitverkocht grrrr..
nope geen dokter als partner maar wel een abbonement op artsen ipv de sportschool
a docter a day keeps the apple away
weeeeh!!! Ik ben uit mijn lievelingsbroek gescheurd!!! ( dikke kont haha).

Dus als iemand nog een fijn zittende lichte jeans kleur broek heeft die weg mag houd ik mij aanbevolen ( maat 40 ongeveer, verschilt nogal per broek).

Baal dr echt van, was zo'n fijne lekkere broek.
quote:maylea schreef op 06 augustus 2012 @ 16:27:

IBI en Molly, helaas geen kaartjes meer te krijgen

Jammer, dank je voor de moeite in ieder geval!

Ik heb zitten rekenen (jaja, als blondie, en nog gelukt ook!). Enkele reis kost 23 Euro, totaal dus 46 Euro. Twee honden à 3 Euro p/st (plus retour) is 12 Euro. En ik moet eerst nog naar het dichtstbijzijnde station, dus ik ben ruim 60 Euro kwijt.

Zelf autorijden retour (2x 177 km) zou volgens een routeplanner 2 x 26 Euro zijn. Dus nog geen 60 Euro!

Zo ver rijden is lichamelijk te zwaar voor me. Maar met de trein én twee honden die aan de lijn trekken plus een koffertje: ook heel zwaar. Kortom: ik denk dat het toch met de auto wordt, of het treinen moet op het laatst nog heel goedkoop uit kunnen pakken.

Bedankt voor het meedenken de afgelopen dagen!
Is er iemand die nog een foto bewerkt wilt hebben? Het is mijn hobby en ik heb vakantie.

Wat ik zoal allemaal doe: oude foto's herstellen van scheuren en beschadigingen. Digiscrap, mooi randje, bloemetje, strikje. Ik maak verjaardags en verhuiskaartjes en dergelijke.

Heb je interesse mail dan naar: liedjepiedje1@hotmail.nl
Wat leuk Liedjepiedje. Mooi he wat je allemaal met foto's kan?

Vriend heeft dezelfde hobby als jij ( en doet het ook af en toe op zijn werk, hij mag dan foto's bewerken die ze daar op canvas drukken en logo's maken, maar dat is niet zijn hoofd functie).

Vind het altijd weer verbazend als ik kijk wat er allemaal kan.
quote:NederDropje schreef op 06 augustus 2012 @ 19:11:

@Zonnebloem: heb je die kortingskaartjes voor de kleine zeemeermin nog? Daar zou ik heel blij van worden!Ja ik heb ze nog, mail me maar op zonnebloem1969 ET g mail PUNT com
Ja, zoooo leuk! Ik heb vandaag weer kaartjes zitten knutselen, en stempels zitten maken die ik dan in die creaties kan gebruiken! Helemaal leuk! Ben er uren zoet mee.

Zo heerlijk om digitaal te knutselen. Ik zou van computeren en knutselen. Leuke combinatie zo!
Nou, Liedjepiedje, mn trouwalbum moet nog (digitaal) gemaakt worden...

Ik kan wel een beetje photoshoppen, en wilde het zelf doen. Maar natuurlijk nooit aan toegekomen.
Als je de foto's dan vanavond brengt Zaza. Ik heb nog twee weken
Ff serieus Zaza. Waar wil je het af laten drukken? Ik wil best wat proberen!
Dussss Liedjepiedje, als ik jou een foto van m'n zoontje stuur kun jij er iets leuks van maken voor op een Canvas te laten drukken???
Ja, dat kan! Dat hoop ik tenminste dat jij het ook leuk vindt.

Mail me even Luna. Ik heb een site met voorbeelden.
Luna....foto??
quote:molly74 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:37:

[...]

Kunnen we zwaaien naar elkaar! Of elkaar misschien zelfs aanraken... Oeh, spannend! jammer dat ik dan net op vakantie ben.....
quote:newnick schreef op 06 augustus 2012 @ 07:48:

[...]

Ik sta op de kaart! mail me op newnickviva @ gmail. com

ik kan de kaart niet zien

ik ga je mailen, morgen..... moet nu echt eerst slapen, zere kop
quote:newnick schreef op 06 augustus 2012 @ 21:50:

Luna....foto?? Wha ja ik moet nog een foto maken met z'n nieuwe outfit en schoenen New
quote:Liedjepiedje schreef op 06 augustus 2012 @ 21:49:

Ja, dat kan! Dat hoop ik tenminste dat jij het ook leuk vindt.

Mail me even Luna. Ik heb een site met voorbeelden.Je hebt mail!
quote:luna30v schreef op 06 augustus 2012 @ 22:00:

[...]

Je hebt mail!jij ook!
Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en op dit super topic gewezen door Biebel, thx Biebel.

Ik zal eens even gaan kijken of ik zelf ook nog iets in de aanbieding heb. Wat ik nu in ieder geval al weet zijn grijze balkonplantenhangbakken( is dat een woord en een krabpaal voor de kat.

@Tatlitatli, Biebel had mij gewezen op jouw aanbod van NL boeken niveau B1 en 2 en woordenboek NT2. Mocht je deze nog hebben dan heb ik hier wel interesse in. Mijn vriend uit Kameroen is nu bezig met voorbereiden voor het inburgeringsexamen dus voor daarna zouden ze vast en zeker van pas kunnen komen. ik heb je al een mailtje gestuurd.

Alvast bedankt allemaal en een hele fijne avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven