Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
maandag 6 augustus 2012 om 20:19
maandag 6 augustus 2012 om 20:30
Nog in de aanbieding;
Bodywarmer maat l/xl donkergroen zwart (warm)
2 grote olielampen
Kortingsbon Roompot twv 50 euro
Petrol broek maat w33 l 34 voor een man, donkere wassing, nieuwstaat.
Bratz poppen en andere spullen van Bratz (veel)
Grote zak knuffels
Ik ben nog steeds op zoek naar een Nijntje dekbedovertrek, mocht iemand deze hebben, heel graag!
Bodywarmer maat l/xl donkergroen zwart (warm)
2 grote olielampen
Kortingsbon Roompot twv 50 euro
Petrol broek maat w33 l 34 voor een man, donkere wassing, nieuwstaat.
Bratz poppen en andere spullen van Bratz (veel)
Grote zak knuffels
Ik ben nog steeds op zoek naar een Nijntje dekbedovertrek, mocht iemand deze hebben, heel graag!
maandag 6 augustus 2012 om 21:17
maandag 6 augustus 2012 om 21:23
quote:maylea schreef op 06 augustus 2012 @ 16:27:
IBI en Molly, helaas geen kaartjes meer te krijgen
Jammer, dank je voor de moeite in ieder geval!
Ik heb zitten rekenen (jaja, als blondie, en nog gelukt ook!). Enkele reis kost 23 Euro, totaal dus 46 Euro. Twee honden à 3 Euro p/st (plus retour) is 12 Euro. En ik moet eerst nog naar het dichtstbijzijnde station, dus ik ben ruim 60 Euro kwijt.
Zelf autorijden retour (2x 177 km) zou volgens een routeplanner 2 x 26 Euro zijn. Dus nog geen 60 Euro!
Zo ver rijden is lichamelijk te zwaar voor me. Maar met de trein én twee honden die aan de lijn trekken plus een koffertje: ook heel zwaar. Kortom: ik denk dat het toch met de auto wordt, of het treinen moet op het laatst nog heel goedkoop uit kunnen pakken.
Bedankt voor het meedenken de afgelopen dagen!
IBI en Molly, helaas geen kaartjes meer te krijgen
Jammer, dank je voor de moeite in ieder geval!
Ik heb zitten rekenen (jaja, als blondie, en nog gelukt ook!). Enkele reis kost 23 Euro, totaal dus 46 Euro. Twee honden à 3 Euro p/st (plus retour) is 12 Euro. En ik moet eerst nog naar het dichtstbijzijnde station, dus ik ben ruim 60 Euro kwijt.
Zelf autorijden retour (2x 177 km) zou volgens een routeplanner 2 x 26 Euro zijn. Dus nog geen 60 Euro!
Zo ver rijden is lichamelijk te zwaar voor me. Maar met de trein én twee honden die aan de lijn trekken plus een koffertje: ook heel zwaar. Kortom: ik denk dat het toch met de auto wordt, of het treinen moet op het laatst nog heel goedkoop uit kunnen pakken.
Bedankt voor het meedenken de afgelopen dagen!
maandag 6 augustus 2012 om 21:24
Is er iemand die nog een foto bewerkt wilt hebben? Het is mijn hobby en ik heb vakantie.
Wat ik zoal allemaal doe: oude foto's herstellen van scheuren en beschadigingen. Digiscrap, mooi randje, bloemetje, strikje. Ik maak verjaardags en verhuiskaartjes en dergelijke.
Heb je interesse mail dan naar: liedjepiedje1@hotmail.nl
Wat ik zoal allemaal doe: oude foto's herstellen van scheuren en beschadigingen. Digiscrap, mooi randje, bloemetje, strikje. Ik maak verjaardags en verhuiskaartjes en dergelijke.
Heb je interesse mail dan naar: liedjepiedje1@hotmail.nl
maandag 6 augustus 2012 om 21:27
Wat leuk Liedjepiedje. Mooi he wat je allemaal met foto's kan?
Vriend heeft dezelfde hobby als jij ( en doet het ook af en toe op zijn werk, hij mag dan foto's bewerken die ze daar op canvas drukken en logo's maken, maar dat is niet zijn hoofd functie).
Vind het altijd weer verbazend als ik kijk wat er allemaal kan.
Vriend heeft dezelfde hobby als jij ( en doet het ook af en toe op zijn werk, hij mag dan foto's bewerken die ze daar op canvas drukken en logo's maken, maar dat is niet zijn hoofd functie).
Vind het altijd weer verbazend als ik kijk wat er allemaal kan.
maandag 6 augustus 2012 om 21:29
maandag 6 augustus 2012 om 22:13
Hallo dames,
Ik ben nieuw hier en op dit super topic gewezen door Biebel, thx Biebel.
Ik zal eens even gaan kijken of ik zelf ook nog iets in de aanbieding heb. Wat ik nu in ieder geval al weet zijn grijze balkonplantenhangbakken( is dat een woord en een krabpaal voor de kat.
@Tatlitatli, Biebel had mij gewezen op jouw aanbod van NL boeken niveau B1 en 2 en woordenboek NT2. Mocht je deze nog hebben dan heb ik hier wel interesse in. Mijn vriend uit Kameroen is nu bezig met voorbereiden voor het inburgeringsexamen dus voor daarna zouden ze vast en zeker van pas kunnen komen. ik heb je al een mailtje gestuurd.
Alvast bedankt allemaal en een hele fijne avond.
Ik ben nieuw hier en op dit super topic gewezen door Biebel, thx Biebel.
Ik zal eens even gaan kijken of ik zelf ook nog iets in de aanbieding heb. Wat ik nu in ieder geval al weet zijn grijze balkonplantenhangbakken( is dat een woord en een krabpaal voor de kat.
@Tatlitatli, Biebel had mij gewezen op jouw aanbod van NL boeken niveau B1 en 2 en woordenboek NT2. Mocht je deze nog hebben dan heb ik hier wel interesse in. Mijn vriend uit Kameroen is nu bezig met voorbereiden voor het inburgeringsexamen dus voor daarna zouden ze vast en zeker van pas kunnen komen. ik heb je al een mailtje gestuurd.
Alvast bedankt allemaal en een hele fijne avond.