minnaar

04-08-2012 20:42 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 10 maanden heb ik een minnaar. Uiteindelijk is mijn man erachter gekomen en ben er voor aan het vechten om de combinatie van minnaar en man te maken. Bij de minnaar gaat het puur om de sex. Is totaal anders dan met mijn man. Wie herkent dit?
Petra spreekt niet vanuit eigen ervaring.. Dan is veroordelen erg makkelijk Zeb, dat weet je toch

Petra... stel jij wil geen seks meer, niet 1 jaar, niet 2 jaar.. maar 7-8 jaar..

Mag jouw man dan nog steeds geen seks met anderen?
Sense, ik vooroordeel niet, en veroordeel niet. Ik geef mijn mening. Het staat mij tegen. Ik zou het niet kunnen, bedriegen.
Je geliefde alles gunnen, daar zullen maar weinigen moeite mee hebben, tot het om seks gaat, dan gelden er ineens andere regels/emoties.

Ja natuurlijk! Mijn man wordt er niet warm van dat ik eerst een flink genomen wordt en dan vervolgens naast hem in bed stap. "Kom lieffie, het sperma van mijn minnaar is nog warm, wil jij ook nog even?

Best wel vreemd eigenlijk alhoewel ik het ook wel weer begrijp. Seks is iets wat door velen gedefinieerd wordt als zijnde exclusief voor je partner. Zo hebben we dat geleerd, zo is het.

Wie heeft dat zo bepaald?

Dat bepalen de mensen die samen in de relatie zitten!!

En waarom eigenlijk, waarom zou seks exclusief moeten zijn?

Dat bepaalt toch ieder stel zelf, maar wel SAMEN. Wel zo eerlijk..

Monogamie is imo een aangeleerd verschijnsel, het druist in tegen vrijheid van het individu en daarmee staat het geheel los van liefde en houden van. Vreemdgaan zou niet nodig zijn als men eens beter naar elkaar zou luisteren zonder de ballast van aangeleerde rechtlijnigheid en bezitterigheid. Je partner remmen en beteugelen getuigd imo niet van respect en houden van.

Zelf samen durven denken buiten de heersende lijntjes, een kritische blik richting de heersende moraal, benadering vanuit respect voor het individu.Maar ja, dat hebben we nooit geleerd op school, kerk of maatschappij

Jammer."
quote:Sensual_D schreef op dinsdag 07 augustus 2012 15:05 Petra spreekt niet vanuit eigen ervaring.. Dan is veroordelen erg makkelijk Zeb, dat weet je toch

Petra... stel jij wil geen seks meer, niet 1 jaar, niet 2 jaar.. maar 7-8 jaar..

Mag jouw man dan nog steeds geen seks met anderen? Nee, dan nog steeds niet. Hij is wel vrij om te gaan....
quote:petrageluk schreef op 07 augustus 2012 @ 15:11:

[...]

Nee, dan nog steeds niet. Hij is wel vrij om te gaan....

Ik vrees dat hij dat in jouw geval ook vlot zal doen..

Gelukkig zijn er mensen die anders denken over liefde en houden van..
quote:petrageluk schreef op 07 augustus 2012 @ 15:09:

Ja natuurlijk! Mijn man wordt er niet warm van dat ik eerst een flink genomen wordt en dan vervolgens naast hem in bed stap. "Kom lieffie, het sperma van mijn minnaar is nog warm, wil jij ook nog even?

Tja.. als jij je als minnares zo zou gedragen...

quote:petrageluk schreef op 07 augustus 2012 @ 15:09:

Dat is wel ietwat overdreven.
quote:Sensual_D schreef op 07 augustus 2012 @ 15:05:

Petra spreekt niet vanuit eigen ervaring.. Dan is veroordelen erg makkelijk Zeb, dat weet je toch

Ik ook niet Sense, geen ervaring in het vreemdgaan.

Ik ben me ook terdege bewust dat zoals ik het zie nogal afwijkend is van zoals wij het leren en derhalve al snel als afwijkend bestempeld.

En ook dat is ok, ook dat is weer ieders goed recht.

Zolang we maar blijven communiceren, daar waar woorden ontbreken heerst het reeds aanwezige conservatisme.

Of er wordt druk gebeft en gepijpt, dat kan ook natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven