Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 7 augustus 2012 om 17:12
Helemaal nieuw op het Viva-forum, naar aanleiding van een geslaagd kledingruilfeest afgelopen zaterdag! Ik heb nu zelfs een broek en een shirtje aan die ik aan het feest heb overgehouden! Hartstikke leuk! Ik ga denk ik vanmiddag even kijken of ik nog onnodige spullen heb liggen en als ik die heb dan zet ik ze erop! Leuk idee!!
dinsdag 7 augustus 2012 om 17:23
quote:dalmuti schreef op 07 augustus 2012 @ 17:12:
Helemaal nieuw op het Viva-forum, naar aanleiding van een geslaagd kledingruilfeest afgelopen zaterdag! Ik heb nu zelfs een broek en een shirtje aan die ik aan het feest heb overgehouden! Hartstikke leuk! Ik ga denk ik vanmiddag even kijken of ik nog onnodige spullen heb liggen en als ik die heb dan zet ik ze erop! Leuk idee!!Hee Dalmuti, welkom! Leuk dat de kledingruil je heeft aangezet tot een Viva-account (en ben je de grote of de kleine Dalmuti?)
Helemaal nieuw op het Viva-forum, naar aanleiding van een geslaagd kledingruilfeest afgelopen zaterdag! Ik heb nu zelfs een broek en een shirtje aan die ik aan het feest heb overgehouden! Hartstikke leuk! Ik ga denk ik vanmiddag even kijken of ik nog onnodige spullen heb liggen en als ik die heb dan zet ik ze erop! Leuk idee!!Hee Dalmuti, welkom! Leuk dat de kledingruil je heeft aangezet tot een Viva-account (en ben je de grote of de kleine Dalmuti?)
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:25
quote:dalmuti schreef op 07 augustus 2012 @ 17:12:
Helemaal nieuw op het Viva-forum, naar aanleiding van een geslaagd kledingruilfeest afgelopen zaterdag! Ik heb nu zelfs een broek en een shirtje aan die ik aan het feest heb overgehouden! Hartstikke leuk! Ik ga denk ik vanmiddag even kijken of ik nog onnodige spullen heb liggen en als ik die heb dan zet ik ze erop! Leuk idee!!Gezellig dat je er bent! Welkom!
Helemaal nieuw op het Viva-forum, naar aanleiding van een geslaagd kledingruilfeest afgelopen zaterdag! Ik heb nu zelfs een broek en een shirtje aan die ik aan het feest heb overgehouden! Hartstikke leuk! Ik ga denk ik vanmiddag even kijken of ik nog onnodige spullen heb liggen en als ik die heb dan zet ik ze erop! Leuk idee!!Gezellig dat je er bent! Welkom!
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:36
Zie vaak forenzen met een kiplingtas, denk dat de tas langer mee ging dan de schooltijd van het kind
Was bezig foto's te plaatsen klikte ik per ongeluk een tabblad dicht..
Foto's op aanvraag dus. watervrouw2 atgmailpuntcom
Diverse tijdschriften:
-Noorderbreedte (2006/2007)kwartaalblad over natuur/architectuur/milieu etc. in noord-Nederland
-RED mei 2011
-Vega-glossy oktober/december 2011
-Quest historie (o.a. vikingen) nr 2 2012
-Gewone Quest 2x 2011, 1x 2012
Psychologiemagazine
2003: mei, juni, juli/augustus
2004: oktober, november
2005: mei, juli/augustus, september
2006: mei, september, december
2007: november
2008: mei, november
2009: mei, juni, juli/augustus, september, oktober, november, december
2010: januari t/m december
Was bezig foto's te plaatsen klikte ik per ongeluk een tabblad dicht..
Foto's op aanvraag dus. watervrouw2 atgmailpuntcom
Diverse tijdschriften:
-Noorderbreedte (2006/2007)kwartaalblad over natuur/architectuur/milieu etc. in noord-Nederland
-RED mei 2011
-Vega-glossy oktober/december 2011
-Quest historie (o.a. vikingen) nr 2 2012
-Gewone Quest 2x 2011, 1x 2012
Psychologiemagazine
2003: mei, juni, juli/augustus
2004: oktober, november
2005: mei, juli/augustus, september
2006: mei, september, december
2007: november
2008: mei, november
2009: mei, juni, juli/augustus, september, oktober, november, december
2010: januari t/m december
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:08
dinsdag 7 augustus 2012 om 20:05
quote:luna30v schreef op 07 augustus 2012 @ 14:21:
Summer, die dvd is dat 1 aflevering midsummer murders?
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?
Het is inderdaad 1 aflevering (Murder on St. Malleys Day). Ik heb nog wel meer afleveringen liggen, maar die moet ik nog uitzoeken.
Mocht je evt. interesse hebben om een paar afleveringen tegelijk te krijgen, dan kan ik deze wel zo lang voor je wegleggen tot ik de rest ook uitgezocht heb.
Summer, die dvd is dat 1 aflevering midsummer murders?
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt?
Het is inderdaad 1 aflevering (Murder on St. Malleys Day). Ik heb nog wel meer afleveringen liggen, maar die moet ik nog uitzoeken.
Mocht je evt. interesse hebben om een paar afleveringen tegelijk te krijgen, dan kan ik deze wel zo lang voor je wegleggen tot ik de rest ook uitgezocht heb.
dinsdag 7 augustus 2012 om 20:07
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:56
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:03
quote:chocolover schreef op 07 augustus 2012 @ 16:31:
[...]
Gebak! Ik heb heerlijke chocolade-kersen gebakjes want man is jarig! En stuiterende katten omdat ze niet snappen waarom er slingers hangen Helaas kan ik geen plaatjes plakjen maar ik geef iedereen bij deze een virtueel gebakje
Feli Chocolover!!!
En goeie taart hoor! Ik heb een tweede stukje genomen, vind je vast niet erg?
Voor je man:
[...]
Gebak! Ik heb heerlijke chocolade-kersen gebakjes want man is jarig! En stuiterende katten omdat ze niet snappen waarom er slingers hangen Helaas kan ik geen plaatjes plakjen maar ik geef iedereen bij deze een virtueel gebakje
Feli Chocolover!!!
En goeie taart hoor! Ik heb een tweede stukje genomen, vind je vast niet erg?
Voor je man: