Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Leuk plaatje Iebs! Thnx!

Geniet ervan zaza! En wel ff persen nu he, voor wat hoort wat

Goodnight ladies!
Doe mn best Choco.

Choco-zebra klinkt nog best aardig, dus ik vind het best.

Helaas Liedje, de radiostilte was geen bevalling.

Heb je teruggemaild. Leuk leuk leuk leuk!
Hi Ladies,

De behangboom is klaar! Joehoe! Ben er blij mee, hoop dreumes morgen ook

Maaaarr, nu heb ik zelf ook veel behang over van de rol die ik had gekocht. Het zijn roze met witte ruitjes (van Praxis). Iemand interesse in grote stukken resten? Ben nu mobiel, kan even geen foto's plakken.

Verder heb ik al mijn spullen die ik eerder in de aanbieding had vergeven en rest naar de Kringloop gebracht.

Binnenkort komt er nieuw aanbod, nog wat meisjeskleding over, to be continued.

Slaap lekker.
Hier nog in de aanbieding!

Twister

Party en co

Buikdrager

Af te halen regio eindhoven
Oh ja, en ik wacht met spanning op de DHL-meneer met de positiekleding..!
Hanglamp. Ik heb wel interesse in een stuk behang. Altijd te gebruiken in mijn knutselkist. En ik wil nog wat letters 'behangen'.

Wil je me mailen op liedjepiedje1@hotmail.nl?

Zaza. Jammer hoor! Wacht dan nog even een halve dag. Zie je mail! Dan kan je mij het dvdtje nog even sturen
Iemand nog een tip waar ik een trouwalbum kan laten printen op mooi papier?
quote:hanglamp schreef op 07 augustus 2012 @ 22:24:

Oh ja, en ik wacht met spanning op de DHL-meneer met de positiekleding..!Zal morgen wel komen denk ik
quote:hanglamp schreef op 07 augustus 2012 @ 22:21:

Hi Ladies,

De behangboom is klaar! Joehoe! Ben er blij mee, hoop dreumes morgen ook

Maaaarr, nu heb ik zelf ook veel behang over van de rol die ik had gekocht. Het zijn roze met witte ruitjes (van Praxis). Iemand interesse in grote stukken resten? Ben nu mobiel, kan even geen foto's plakken.

Verder heb ik al mijn spullen die ik eerder in de aanbieding had vergeven en rest naar de Kringloop gebracht.

Binnenkort komt er nieuw aanbod, nog wat meisjeskleding over, to be continued.

Slaap lekker.Mogen wij een fotooooootje zien van de boom? Ik ben zoooo nieuwsgierig!!
quote:Liedjepiedje schreef op 07 augustus 2012 @ 22:36:

Iemand nog een tip waar ik een trouwalbum kan laten printen op mooi papier?

Woehaha, ik dacht dat ik die vraag juist aan jou stelde.

Ooo zoooo koel! Liedje gaat gewoon ons trouwalbum maken!
Oooja, en de boom klaar! Gaaaf!

Dat heb je nog snel gedaan zeg!!!

Ben ook heeeeeeel benieuwd.

O, Liedje, kan jou evt ook nog wel wat stukken behang toesturen hoor, als je aan de behangknutsel wilt?
@liedjepiedje, ik mail je morgen even.

@gaby en zaza, foto, komt er aan! morgen denk ik.

@luna, ben morgen hele dag thuis aan t werk, dus zou mooi uitkomen als Dhl komt.

Nu ga ik echt slapen!
@lina, ja die is van mij afkomstig!
Je kunt je zending tracken heh Hanglamp! Ik had je toch een code gestuurd?
quote:newnick schreef op 07 augustus 2012 @ 23:13:

@lina, ja die is van mij afkomstig!Dr komt zo een foto aan
Leuk Zaza! Ik hou van fel, roze, gek en vrolijk!

Leuk dat je zo blij bent! Ik ben lekker aan het googelen. Maar moet eigenlijk slapen.

Maar ik ben alleen kruidvat/hema/albelli kwaliteit gewend.

Liefs!
Newwwww je hebt mail!
Zaza, je kunt bevallen hoor
Dames dames dames, hadden jullie niet even rustig aan kunnen doen tijdens mijn vakantie? Iemand een samenvatting voor me?!

Molly; de Italianen vielen tegen dit jaar.....dus helaas geen pakketje voor je van mij voor jou.

En om in de sfeer van het topic te blijven; iemand een autoradio over voor me? Die was nml uit mn auto gestolen toen ik terugkwam bij de parkeerplaats.....Altijd fijn om weer thuis te zijn....:-(
Ik wil niet gelijk gaan rellen......maar bijna al mijn boeken die ik aan Mi-jo heb gestuurd staan nu te koop op marktplaats

Edit; heb dr net gemaild dat ik het een schofterige actie vindt! Ik hoop echt dat niemand haar meer wat gestuurd heeft; misbruik maken van iemands goedheid, bah bah!!!!!
Dat meen je toch niet rara?

Wat een misselijke actie en bedankt geef je der ook wat moois weg nou hier hoeft niemand bang te zijn dat ik al mijn mooie gekregen boeken weg doe nog voor geen goud!!

Maar ja dat mi_jo raar was is nu wel duidelijk...

Probeer het je niet aan te trekken gewoon een zielig kind....
Ik vind het helemaal niet erg als men hier bv haar gekregen boeken hier weer doorgeeft of aan familie als je ze gelezen hebt. Maar je maakt mij niet wijs dat ze die bijna 10 kg boeken in 3 weken heeft kunnen lezen.Gratis boeken te koop aanbieden is voor mij echt not done!!

Grrrrr....:-(
En hoeveel vraagt ze er dan nog voor want dat kon ik niet vinden weet niet welke boeken ze van jou heeft?
Er staat bieden.....ze is te vinden onder mir en heerenveen (wrs niet lang meer als ze dit leest....)
quote:rara70 schreef op 08 augustus 2012 @ 02:18:

Ik vind het helemaal niet erg als men hier bv haar gekregen boeken hier weer doorgeeft of aan familie als je ze gelezen hebt. Maar je maakt mij niet wijs dat ze die bijna 10 kg boeken in 3 weken heeft kunnen lezen.Gratis boeken te koop aanbieden is voor mij echt not done!!

Grrrrr....:-(Zo das een lekkere flikkerij rara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven