Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:21
Hi Ladies,
De behangboom is klaar! Joehoe! Ben er blij mee, hoop dreumes morgen ook
Maaaarr, nu heb ik zelf ook veel behang over van de rol die ik had gekocht. Het zijn roze met witte ruitjes (van Praxis). Iemand interesse in grote stukken resten? Ben nu mobiel, kan even geen foto's plakken.
Verder heb ik al mijn spullen die ik eerder in de aanbieding had vergeven en rest naar de Kringloop gebracht.
Binnenkort komt er nieuw aanbod, nog wat meisjeskleding over, to be continued.
Slaap lekker.
Maaaarr, nu heb ik zelf ook veel behang over van de rol die ik had gekocht. Het zijn roze met witte ruitjes (van Praxis). Iemand interesse in grote stukken resten? Ben nu mobiel, kan even geen foto's plakken.
Verder heb ik al mijn spullen die ik eerder in de aanbieding had vergeven en rest naar de Kringloop gebracht.
Slaap lekker.
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:36
Hanglamp. Ik heb wel interesse in een stuk behang. Altijd te gebruiken in mijn knutselkist. En ik wil nog wat letters 'behangen'.
Wil je me mailen op liedjepiedje1@hotmail.nl?
Zaza. Jammer hoor! Wacht dan nog even een halve dag. Zie je mail! Dan kan je mij het dvdtje nog even sturen
Wil je me mailen op liedjepiedje1@hotmail.nl?
Zaza. Jammer hoor! Wacht dan nog even een halve dag. Zie je mail! Dan kan je mij het dvdtje nog even sturen
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:49
quote:hanglamp schreef op 07 augustus 2012 @ 22:21:
Hi Ladies,
Slaap lekker.Mogen wij een fotooooootje zien van de boom? Ik ben zoooo nieuwsgierig!!
Hi Ladies,
Slaap lekker.Mogen wij een fotooooootje zien van de boom? Ik ben zoooo nieuwsgierig!!
dinsdag 7 augustus 2012 om 23:01
woensdag 8 augustus 2012 om 01:18
Dames dames dames, hadden jullie niet even rustig aan kunnen doen tijdens mijn vakantie? Iemand een samenvatting voor me?!
Molly; de Italianen vielen tegen dit jaar.....dus helaas geen pakketje voor je van mij voor jou.
En om in de sfeer van het topic te blijven; iemand een autoradio over voor me? Die was nml uit mn auto gestolen toen ik terugkwam bij de parkeerplaats.....Altijd fijn om weer thuis te zijn....
Molly; de Italianen vielen tegen dit jaar.....dus helaas geen pakketje voor je van mij voor jou.
En om in de sfeer van het topic te blijven; iemand een autoradio over voor me? Die was nml uit mn auto gestolen toen ik terugkwam bij de parkeerplaats.....Altijd fijn om weer thuis te zijn....
woensdag 8 augustus 2012 om 01:37
woensdag 8 augustus 2012 om 02:12
Dat meen je toch niet rara?
Wat een misselijke actie en bedankt geef je der ook wat moois weg nou hier hoeft niemand bang te zijn dat ik al mijn mooie gekregen boeken weg doe nog voor geen goud!!
Maar ja dat mi_jo raar was is nu wel duidelijk...
Probeer het je niet aan te trekken gewoon een zielig kind....
Wat een misselijke actie en bedankt geef je der ook wat moois weg nou hier hoeft niemand bang te zijn dat ik al mijn mooie gekregen boeken weg doe nog voor geen goud!!
Maar ja dat mi_jo raar was is nu wel duidelijk...
Probeer het je niet aan te trekken gewoon een zielig kind....
woensdag 8 augustus 2012 om 02:18
woensdag 8 augustus 2012 om 02:26
quote:rara70 schreef op 08 augustus 2012 @ 02:18:
Ik vind het helemaal niet erg als men hier bv haar gekregen boeken hier weer doorgeeft of aan familie als je ze gelezen hebt. Maar je maakt mij niet wijs dat ze die bijna 10 kg boeken in 3 weken heeft kunnen lezen.Gratis boeken te koop aanbieden is voor mij echt not done!!
Grrrrr....:-(Zo das een lekkere flikkerij rara
Ik vind het helemaal niet erg als men hier bv haar gekregen boeken hier weer doorgeeft of aan familie als je ze gelezen hebt. Maar je maakt mij niet wijs dat ze die bijna 10 kg boeken in 3 weken heeft kunnen lezen.Gratis boeken te koop aanbieden is voor mij echt not done!!
Grrrrr....:-(Zo das een lekkere flikkerij rara