Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Ach je hebt er altijd zulke figuren bij zitten durft zich hier ook al niet meer te vertonen, komt dalijk onder een nieuwe nick let maar op! ik zal eens kijken daarna ga ik slapen maar vind het echt vervelend voor jou en jou vertrouwen!

groetjes
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2012 08:59
Reden: Op verzoek naam verwijderd
% gewijzigd
quote:rara70 schreef op 08 augustus 2012 @ 01:37:

Ik wil niet gelijk gaan rellen......maar bijna al mijn boeken die ik aan Mi-jo heb gestuurd staan nu te koop op marktplaats

Zo dan! Sommige mensen....

Je kan 'm gelijk doorschuiven naar het topic (iets minder) hilarische gierige acties.
Daar staat ze al Bliksemse; met dr 20 cent actie.......
Waarom verbaast mij dat niet....

Maar goed, het is natuurlijk gewoon zuur voor jou rara. En ordinair profiteren, waar ik ook heul slecht tegenkan!

Ik zie in de gauwigheid dat er al veel vaag en vreemd gedoe bij haar was. Hmm.

Goed dat ik het weet. Dame is in elk geval door de mand gevallen en dat is dan het positieve van dit verhaal.
Ik ga maar slapen.....heb een niet al te beste dag gehad; na een topvakantie weer terug in Nederland en binnen 4 uur allerlei gemieter; Autoradio gestolen , ex heeft besloten geen alimentatie meer te betalen, beste vriendin gaat scheiden.....Wil terug naar Sardinie!!!!!!!!
Getver rara....niet jouw dag.

Nog even een van mij voor het slapengaan hoor.

Als schrale troost.
Thnx Bliksemse! Jij ook alvast weltruste! Morgen weer een dag....
@rara: wat een kloterige, achterbakse actie van mi-jo. Ik hou daar helemaal niet van. Bah. Hopelijk heb je lekker kunnen slapen en verpest dit, en je autoradio, niet je after-vakantie-gevoel.
Rara, wat een domper op de afsluiting van een heerlijke vakantie.

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, was wel erg veel voor één dag........

Choc, alsnog van harte!

Het is hier vandaag toetjesdag dus ben begonnen met de heerlijke taart van je (dus je koelkast is nu taartvrij)......
quote:rara70 schreef op 08 augustus 2012 @ 01:37:

Ik wil niet gelijk gaan rellen......maar bijna al mijn boeken die ik aan Mi-jo heb gestuurd staan nu te koop op marktplaats

Edit; heb dr net gemaild dat ik het een schofterige actie vindt! Ik hoop echt dat niemand haar meer wat gestuurd heeft; misbruik maken van iemands goedheid, bah bah!!!!!Wat erg. Ik kan d'r niet vinden trouwens Gebruik maken van de goedheid van anderen. Bah. Een no-go-stuur-lijstje van mensen in de OP mag zeker niet, he?

O, Xayrax, ik heb je trouwens gestaft. Ik wil vertellen waarom, als je hier even reageert. Ik ben goed volk, goed volk
@Gewooneenzus: ik heb je teruggemaild! (Eindelijk, eindelijk)

Mensen, stapel van weg te geven spullen is nu bijna compleet. Ik wacht even op deel 4, zodat ik met een gerust hart met een andere nick kan posten
Tadaaaa!

Behangboom

Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!

Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.

Fijne dag iedereen.
Die behangboom vinnik leuk! Waar heb je die vandaan? Vertel! (Hai, Hanglamp )
Ja, ik wil em ook.
Hi Keetje, nergens vandaag, gewoon uit m'n koppie wat op de muur geplakt. Alleen de vogeltjes gekopieerd van plaatje van internet.

Dreumes riep vanochtend moioioiiiiooooi! Ah, daar deed ik t voor
Goed, dan graag de beschrijving van hoe te maken Alsjeblieft?

En die vogeltjes? En die blaadjes? Boom zelf is dus van behang?

Ik willum hoor, echt
Wat een rotstreek van Mi-Jo, waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt. Het was te verwachten van iemand die loopt te miepen over 20 cent

Hanglamp wat een mooie boom is het geworden
Wat een leuke boom! Dat wil ik ook :$
@Keetje, alles is van behang. Ook met stukjes gekregen van andere forummers

Daar gaat ie dan: Men koopt 1 rol behang en loopt alle, echt alle (!) bouwmarkten af voor leuke behangstalen. Eenmaal thuis gekomen, snij de stam van de boom uit de rol behang en snij wat organische takken uit. Behangplaksel tegen stam, opplakken, takken inlijmen en ook opplakken waar je leuk vindt. Basis is er! Nu naar wens blaadjes knippen uit de behangstalen, ook inlijmen met behanglijm en gelijk, hoppa, tegen de takken aan plakken. Ff kijken welk blaadje waar en tadaa, boompje klaar!

* nu mot ik echt aan t werk *
Rara, hopelijk wordt vandaag een wat betere dag voor je. Echt lullig van die boeken
Gut, dan moet ik alle creativiteit in mij gewoon verzamelen. Ik geef je geld toe als je er 1 voor mij maakt

Gut, dan moet ik alle creativiteit in mij gewoon verzamelen. Ik geef je geld toe als je er 1 voor mij maakt

quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 08:45:

Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.

Ik heb echt nooit meer aan die trackcode gedacht, even checken!! Dank
Het is zaterdag afgeleverd, nou ja, gelukkig dan weet ik dat!
Mijn trackcode zei gisteren: 11.30-17.30 en nu maken ze er 8.30 - 21.30 van......

Goed excuus om voorlopig thuis verder te rommelen met foto's plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven