Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 8 augustus 2012 om 09:33
Oooo Hanglamp, superrrrrgaaf geworden zeg!
*bestelt ook behangboom bij Hanglamp*
Echt geweldig gedaan!
Kleuren vind ik ook helemaal mooi bij elkaar.
Wow. Ben echt onder de indruk....
Rara, wat een beroerde thuiskomst meid.
Da's wel echt een anti-climax.
Helaas geen auto-radio of fatsoenlijke ex over hier.
En die boeken...
Mail even of ze jou de opbrengst -10% voor de moeite overmaakt.
En dat ze niet op 20 cent hoeft te kijken...
Liedje, ik ga vanmiddag aan de slag met de foto's. Originele dvd weer even zoeken enzo. Leuk.
Man vindt het ook heel leuk!!!!
Echt geweldig gedaan!
Rara, wat een beroerde thuiskomst meid.
Da's wel echt een anti-climax.
Helaas geen auto-radio of fatsoenlijke ex over hier.
En die boeken...
Mail even of ze jou de opbrengst -10% voor de moeite overmaakt.
En dat ze niet op 20 cent hoeft te kijken...
Liedje, ik ga vanmiddag aan de slag met de foto's. Originele dvd weer even zoeken enzo. Leuk.
Man vindt het ook heel leuk!!!!
woensdag 8 augustus 2012 om 09:39
quote:Zaza_zebra schreef op 08 augustus 2012 @ 09:33:
Echt geweldig gedaan!
Achteraan sluiten, achteraan sluiten.
Had ik niet gelezen dat jij nu aan het bevallen zou moeten zijn?
Echt geweldig gedaan!
Achteraan sluiten, achteraan sluiten.
Had ik niet gelezen dat jij nu aan het bevallen zou moeten zijn?
woensdag 8 augustus 2012 om 09:51
Rara, wat een k*tstreek zeg. Zo iemand hoop ik werkelijk dat haar iets gebeurt als ze iets doet met het geld dat ze daarvan verdient. Dat ze zich vreselijk verslikt als ze ervan naar de MCDonalds gaat ofzo.
Ik geloof wel in karma.
Heeft er nog iemand behang nodig? Ik heb hier flink wat resten superleuk Pipbehang.
Ik geloof wel in karma.
Heeft er nog iemand behang nodig? Ik heb hier flink wat resten superleuk Pipbehang.
woensdag 8 augustus 2012 om 09:54
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 09:51:
Rara, wat een k*tstreek zeg. Zo iemand hoop ik werkelijk dat haar iets gebeurt als ze iets doet met het geld dat ze daarvan verdient. Dat ze zich vreselijk verslikt als ze ervan naar de MCDonalds gaat ofzo.
Ik geloof wel in karma.
Ik geloof wel in karma.
woensdag 8 augustus 2012 om 09:57
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 09:51:
Ik ben de laatste tijd heftig op zoek naar een oud poppenhuis om helemaal op te knappen ( en die gaat er ook komen ) . Dus ik zou best wel wat leuke resten kunnen gebruiken.
Maar als iemand anders er belang bij heeft, ook goed hoor.
Ik ben de laatste tijd heftig op zoek naar een oud poppenhuis om helemaal op te knappen ( en die gaat er ook komen ) . Dus ik zou best wel wat leuke resten kunnen gebruiken.
Maar als iemand anders er belang bij heeft, ook goed hoor.
woensdag 8 augustus 2012 om 10:04
Hanglamp; wat een prachtige behangboom!!! Zo, jij bent creatief!
Rara; nee, dat meen je niet.......heeft ze jouw boeken op marktplaats staan? Eigenlijk verbaast het me niet; ze bood hier op het prikbord toch ook allerlei boeken te koop aan..........maar tegelijkertijd had ze in een berichtje aangegeven dat ze niet begreep dat ook maar iemand de link met marktplaats durfde te leggen, wat het was nooit in haar opgekomen.....mmmm, apart!
Ik wou nog even zeggen dat ik een tijdje niet veel meer hier aanwezig ben geweest, maar begin september weer wat vrije dagen heb en door huis zal struinen om te kijken wat ik kan aanbieden. In ieder geval de boeken die eerder niet zo populair waren
Rara; nee, dat meen je niet.......heeft ze jouw boeken op marktplaats staan? Eigenlijk verbaast het me niet; ze bood hier op het prikbord toch ook allerlei boeken te koop aan..........maar tegelijkertijd had ze in een berichtje aangegeven dat ze niet begreep dat ook maar iemand de link met marktplaats durfde te leggen, wat het was nooit in haar opgekomen.....mmmm, apart!
Ik wou nog even zeggen dat ik een tijdje niet veel meer hier aanwezig ben geweest, maar begin september weer wat vrije dagen heb en door huis zal struinen om te kijken wat ik kan aanbieden. In ieder geval de boeken die eerder niet zo populair waren
woensdag 8 augustus 2012 om 10:08
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 10:00:
Wat een leuk idee! Ik stuur het graag op.
Het is wel overwegend roze
Dat is leuk Lotteke.
Ik hoef ook niet echt heel veel.
Ik wil dat er een ouderslaapkamer, tienerslaapkamer en babyslaapkamer in komt.
En dan voor de babyslaapkamer roze.
Mijn mailadres is * poef *
Wil je even zeggen als je het hebt dan haal ik hem weer weg.
Wat een leuk idee! Ik stuur het graag op.
Het is wel overwegend roze
Dat is leuk Lotteke.
Ik hoef ook niet echt heel veel.
Ik wil dat er een ouderslaapkamer, tienerslaapkamer en babyslaapkamer in komt.
En dan voor de babyslaapkamer roze.
Mijn mailadres is * poef *
Wil je even zeggen als je het hebt dan haal ik hem weer weg.
woensdag 8 augustus 2012 om 10:13
quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 08:45:
Tadaaaa!
Behangboom
Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!
Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.
Fijne dag iedereen.Wat een leuke boom hanglamp, knap dat je dat kunt!
Tadaaaa!
Behangboom
Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!
Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.
Fijne dag iedereen.Wat een leuke boom hanglamp, knap dat je dat kunt!
woensdag 8 augustus 2012 om 10:15
Jeetje Rara, wat een rottige thuiskomst zo na je vakantie
Hanglamp, wat een ontzettend leuke behangboom!!! (draagdoek tip: bij Bol.com voor ¤40,-. Hij is wat lang, hij is grijs met een roze streepje (niet echt de mooiste kleur dus) maar hij draagt heerlijk).
Gaby, je vloerbedekking hangt aan de waslijn (zal nu wel droog zijn). Het zijn 3 stukken op A4 formaat. Hoeveel heb je nodig? (Kan nog wel meer knippen hoor, moeten ze alleen weer gewassen worden).
Hanglamp, wat een ontzettend leuke behangboom!!! (draagdoek tip: bij Bol.com voor ¤40,-. Hij is wat lang, hij is grijs met een roze streepje (niet echt de mooiste kleur dus) maar hij draagt heerlijk).
Gaby, je vloerbedekking hangt aan de waslijn (zal nu wel droog zijn). Het zijn 3 stukken op A4 formaat. Hoeveel heb je nodig? (Kan nog wel meer knippen hoor, moeten ze alleen weer gewassen worden).
woensdag 8 augustus 2012 om 10:15
woensdag 8 augustus 2012 om 10:17
Ik heb 3 zwangerschapsbroeken maar 40 te geef.
een witte lange broek van Prenatal, maat L
Een zwarte 3kwartbroek van Miss Etam, maat 40
Een korte beige broek van Miss Etam, maat 40
Als je interesse hebt mag je me mailen: jessicavdbosse@hotmail.com
een witte lange broek van Prenatal, maat L
Een zwarte 3kwartbroek van Miss Etam, maat 40
Een korte beige broek van Miss Etam, maat 40
Als je interesse hebt mag je me mailen: jessicavdbosse@hotmail.com
woensdag 8 augustus 2012 om 10:37
@rara
dikke knuffel voor jou, sterkte met alles.
Misschien weet ik een autoradio voor je, maar dat moet ik nog even overleggen. Je hoort nog van me.
@lunav
Helaas bij onze 3 kruidvatten ook een skippy koe meer te vinden helaas. Het was een op is op actie werd mij verteld, en ze zeiden ook dat ie waarschijnlijk nergens meer te vinden is omdat ze erg hard gingen. Wel jammer in dit geval.
dikke knuffel voor jou, sterkte met alles.
Misschien weet ik een autoradio voor je, maar dat moet ik nog even overleggen. Je hoort nog van me.
@lunav
Helaas bij onze 3 kruidvatten ook een skippy koe meer te vinden helaas. Het was een op is op actie werd mij verteld, en ze zeiden ook dat ie waarschijnlijk nergens meer te vinden is omdat ze erg hard gingen. Wel jammer in dit geval.
woensdag 8 augustus 2012 om 10:43
woensdag 8 augustus 2012 om 10:46
woensdag 8 augustus 2012 om 10:51
Wat erg trouwens dat die boeken op mp staan!
Ik heb ook iets raars aan de hand, heb 3 weken geleden ofzo iets opgestuurd naar een forummer en zij zou mij iets terugsturen dus heb de verzendkosten ad 6,75 weggestreept. Wel een dag of 10 geleden mail gehad dat ze het echt ging opsturen maar nu nog niks gezien of gehoord. Ik heb geen zin om voor die paar euro en wat spullen te gaan zeuren maar jammer vind ik het wel. Ik hoop nog steeds dat ze gewoon op vakantie is en geen tijd heeft gehad iets te regelen of te reageren....
Ik heb ook iets raars aan de hand, heb 3 weken geleden ofzo iets opgestuurd naar een forummer en zij zou mij iets terugsturen dus heb de verzendkosten ad 6,75 weggestreept. Wel een dag of 10 geleden mail gehad dat ze het echt ging opsturen maar nu nog niks gezien of gehoord. Ik heb geen zin om voor die paar euro en wat spullen te gaan zeuren maar jammer vind ik het wel. Ik hoop nog steeds dat ze gewoon op vakantie is en geen tijd heeft gehad iets te regelen of te reageren....
if we all light up, we can scare away the dark...