Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:newnick schreef op 08 augustus 2012 @ 10:46:

@ Rara

@Luna, gezien staat m echt leuk dat pakje. Zie je die schommelauto op de foto, die heb ik dus van IBI gekregen. Gaaf heh?
Luna, ik ben wel nieuwsgierig, mail me maar. Hier was bij de kruidvat ook geen koe meer te zien trouwens.
Ik heb een paar weekjes geleden een Game Cube naar MiJo opgestuurd. Had daarna niets gehoord maar kreeg afgelopen week toch nog een leuk bedankje van haar.
Je hebt mail gewoonzus!
@Luna, Jaaaaa, die is ook gaaf! Ik ga vandaag mijn haar maar eens verven
En lief dat je voor me hebt gekeken gewoonzus!! Bedankt!
quote:newnick schreef op 08 augustus 2012 @ 10:58:

@Luna, Jaaaaa, die is ook gaaf! Ik ga vandaag mijn haar maar eens verven Uitgroei tot op je knieën?
quote:Biebeltje schreef op 08 augustus 2012 @ 10:15:

Gaby, je vloerbedekking hangt aan de waslijn (zal nu wel droog zijn). Het zijn 3 stukken op A4 formaat. Hoeveel heb je nodig? (Kan nog wel meer knippen hoor, moeten ze alleen weer gewassen worden).Ik denk dat ik daar wel genoeg aan hem, super!!!!
Hanglamp, hij is leuk geworden zeg!!!

Ik heb zelf zoiets gemaakt maar dan met een echte tak, en daar dan de blaadjes aan gemaakt en in een vaas gezet, ook erg leuk!

En Rara, dat is balen van die boeken! Niet netjes van haar zeg!
Schaduwlicht je hebt mail,mail,mail
Hey Rara, welkom terug. Wat een rot terug komst zeg. Kan me helemaal inkomen dat je het liefst linearecta terug wil naar italie. Dikke knuf voor jou.

Wat mi-jo betreft ben ik echt super pissed nu. Wat the piep denkt ze wel niet. Echt een rot streek. Ad dan er wat oogezet dat ook nog wat opbrengt, zoveel brengen boeken niet op op mp. Echt geen geld hebben is heeel erg, en ik weet.hoe dat is ( kon van de week niet eens een zak appels afrekenen, saldo tekort). Maar dit.doe je gewoon niet. Heb de neiging haar een flinke boze mail te sturen, maar ik zal mij netjes inhouden en het niet doen.

Hanglamp, wat en mooie boom. Well done crea bea!
quote:luna30v schreef op 08 augustus 2012 @ 10:40:

Ah heel lief dat je voor me hebt gekeken Shenandoah !!! Das al meer waard dan die hele koe! Ik loop dat beest nog wel eens tegen het lijf haha.Ik ben ook nog bij de Kruidvat wezen kijken, hier hadden ze hem helemaal niet! Ze vertelde mij dat hij waarschijnlijk in de Kruidvatten zou zijn die vooral oude voorraden verkopen omdat hij uit een oude aanbieding kwam.
Ah Gaby, ook hartstikke bedankt!! Wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo veel moeite doen voor mij! Echt super. Als iedereen een koe had gescoord had ik er nu 5 gehad whahahha
quote:tatlitatli schreef op 08 augustus 2012 @ 10:51:

Wat erg trouwens dat die boeken op mp staan!

Ik heb ook iets raars aan de hand, heb 3 weken geleden ofzo iets opgestuurd naar een forummer en zij zou mij iets terugsturen dus heb de verzendkosten ad 6,75 weggestreept. Wel een dag of 10 geleden mail gehad dat ze het echt ging opsturen maar nu nog niks gezien of gehoord. Ik heb geen zin om voor die paar euro en wat spullen te gaan zeuren maar jammer vind ik het wel. Ik hoop nog steeds dat ze gewoon op vakantie is en geen tijd heeft gehad iets te regelen of te reageren....Dat was ikke Ben zo druk geweest met verbouwen van huis vriend ben het glad vergeten heb je mail overigens wel gekregen. Ga het straks meteen in orde maken! Sorry
Nou Luna, ik deed het stiekem ook een beetje voor mezelf hoor! Ik wilde hem al een tijdje hebben om aan mijn lieve nichtje te geven!!

Ze zijn zo leuk!!!
Gaat trouwens erg snel met dit opic ben je ff een tijdje niet geweest zitten we al in 3! WOW
quote:gaby030 schreef op 08 augustus 2012 @ 11:26:

Nou Luna, ik deed het stiekem ook een beetje voor mezelf hoor! Ik wilde hem al een tijdje hebben om aan mijn lieve nichtje te geven!!

Ze zijn zo leuk!!!
quote:Cathelyne schreef op 08 augustus 2012 @ 11:25:

[...]

Dat was ikke Ben zo druk geweest met verbouwen van huis vriend ben het glad vergeten heb je mail overigens wel gekregen. Ga het straks meteen in orde maken! Sorry

Owhhh iets terugsturen LOL Dat was ik niet Ben nog wel verzendkosten verschuldigd aan iemand dat maak ik vandaag dus in orde haha ben nog niet wakker geloof ik pfoeeee

Nu eerst naar fysio en zal straks nog even mijn vast vergeten lijstje uit 1ste topic opsommen hier
quote:Cathelyne schreef op 08 augustus 2012 @ 11:27:

Gaat trouwens erg snel met dit opic ben je ff een tijdje niet geweest zitten we al in 3! WOWInderdaad. En als jullie even doorgaan, kan ik eindelijk mijn spullen aanbieden in deel 4
wat is er weer veel geschreven!!

Rara, wat een akelige thuiskomst zo! Bah! dikke knuffel voor jou!

Italiemeisje, rotgevoel als je dan niet kunt betalen..... hier helaas ook herkenbaar, ppfftt, soms..... het is echt puzzelen met het geld en dan kom ik er soms nog niet uit

Werd net door de buuf geattendeerd op opruiming bij ter Stal, 2e gratis en alles voor 1, 2 of 3 euro, dus straks maar even kijken of er nog wat bij zit, oudste zoon is straks wel aan grotere kleren toe..... (hij eet ook als een turfgraver, zal dus idd ook wel groeispurt bezig zijn....)

Ik kom vanmiddag ook nog wel bij het Kruidvat, zal kijken of ze de koe hier hebben!

tja, en de boekenactie van mijn plaatsgenootje is op zijn zachtst gezegd niet netjes..... tttsss..... het zou niet in mij opkomen om de spullen zelf te verkopen, als iets niet zou passen of niet mijn smaak zou zijn, zou ik het hier weer te geef zetten of evt. naar de kringloop brengen....

Las hier net dat er nog wat leuke behangetjes te geef zijn, ik heb oude lampenkapjes bij de kringloop gehaald, waar ik heel graag iets mee wil met behang..... mocht er nog wat over zijn, dan houd ik me aanbevolen ayla_1973 @ hotmail.com

Ik zal vanmiddag nog even op elastiekjesjacht, ik heb al een stapeltje bloemetjes klaar, dus ik verwacht dat ik voor het weekend wel wat op de bus kan doen!

nu eerst maar weer een para, drie dagen koppijn werkt niet echt mee.... kom later weer, ik zal vanmiddag de kast van zoon en dochter ook nog even door, geen idee of daar nog wat uitkomt, maar zo ja, dan gooi ik het in de groep

Groetjes!
Zo, daar ben ik weer eens even.

Heb het erg druk met de verhuizing en verbouwing plannen/regelen. En dan ben ik ook nog eens verkouden, geen handige combi.

Watervrouw: Het versturen van je pakje heeft wat vertraging opgelopen. Het zit al in een doos, het adreslabel is al geprint via DHL. Ik ga het echt uiterlijk morgen versturen. Maar ga kijken of het me vanmiddag gaat lukken. Sorry voor de vertraging.

Zometeen ga ik nogmaals mijn lijstje hier neerzetten. En nu echt en niet alleen maar zeggen dat ik dat ga doen, haha.

Moonlight: Jij had interesse in een aantal meubeltjes? Is het je al gelukt iets te regelen om ze op te halen. Ze staan uiteraard nog steeds voor je gereserveerd.

Volgende week gaan we verhuizen en uiterlijk die week erna gaan de spullen die we niet mee verhuisd hebben en verder niemand is komen ophalen naar de kringloop of het grofvuil.

Chocolover: Ik heb voor jou nog de was/droogcombi en ik dacht ook de printer? gereserveerd.

Het gaat wel even lastig plannen zijn met ophalen omdat ik mijn agenda heel erg vol aan het plannen ben met verhuis/verbouw zaken.

De grote backpack is gereserveerd voor Willemeen, en word over twee weekjes opgehaald.
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 09:51:

Rara, wat een k*tstreek zeg. Zo iemand hoop ik werkelijk dat haar iets gebeurt als ze iets doet met het geld dat ze daarvan verdient. Dat ze zich vreselijk verslikt als ze ervan naar de MCDonalds gaat ofzo.

Ik geloof wel in karma.

Heeft er nog iemand behang nodig? Ik heb hier flink wat resten superleuk Pipbehang.

Oh, mag ik? leuk, kan ik voor dochterlief lampenkapjes freubelen.... wil je me mailen op ayla_1973@ hotmail.com?

alvast heel erg bedankt!

~ik hou de berichtgeving van de MC D. hier in de gaten ok, mocht ik iets horen dan laat ik het weten.....~
Zie het vanzelf verschijnen flower. Allang helemaal leuk dat mijn aanvulideeen erbij pasten.

Hier is de track weer aangepast naar 11.30-17.30. Nog ruim begrip...
Naar wat voor koe zoeken we? Ik kan het zo 1,2,3 niet terugvinden. Ik ga morgen naar de kruidvat. Misschien heb ik hier geluk.
Hanglamp, wow, dat ziet er gaaf uit zeg.

Rara, dat is op zijn zachtst gezegd niet netjes. Beetje jammer dat er misbruik wordt gemaakt van dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven