Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Het is meer een baby-koetje-skippybal
Hai Italie_meisje,

Als ik het goed zie, ben je de eerste die ze echt wil hebben, toch ? Hartstikke leuk, foto's maken. Hoe zal ik de codes aan je doorgeven ? Misschien is per mail het handigst ? Anders wil ik ze je ook wel opsturen als je wilt. Veel plezier ermee ! : )

groetjes

bigmomma
[quote]gewooneenzus schreef op 08 augustus 2012 @ 10:43:

Liedjepiedje, ik zou graag ook een bewerkte foto willen hebben om een canvas van te laten maken.

quote]

Mail me even op liedjepiedje1@hotmail.nl
Wel een schattig meiske, krijg je die er ook bij?
Zithoogte koe 27 cm. Hoeveel gewicht hij kan hebben weet ik niet, bij bol al een reactie van na 1 dag lek.

Iemand meer ervaring? Heb weer een idee voor kraamkadootje....
quote:bigmomma schreef op 08 augustus 2012 @ 13:32:

Hai Italie_meisje,

Als ik het goed zie, ben je de eerste die ze echt wil hebben, toch ? Hartstikke leuk, foto's maken. Hoe zal ik de codes aan je doorgeven ? Misschien is per mail het handigst ? Anders wil ik ze je ook wel opsturen als je wilt. Veel plezier ermee ! : )

groetjes

bigmomma

Als ik echt de eerste ben graag!

Super!

Per mail is prima, het gaat toch om alleen de codes?

Je kan mij mailen op italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:watervrouw2 schreef op 08 augustus 2012 @ 13:36:

Zithoogte koe 27 cm. Hoeveel gewicht hij kan hebben weet ik niet, bij bol al een reactie van na 1 dag lek.

Iemand meer ervaring? Heb weer een idee voor kraamkadootje....

Ik zag kinderen erop skippyen tijdens de open boerderijdagen van campina. Het zag er heel leuk uit. Had niet het idee dat de wat grotere kinderen het heel erg vonden dat ze er niet meer super op pasten.

Was eigenlijk best jaloers, had er ook wel opgewild haha.
Hai Italie_meisje,

je hebt mail !

groetjes

bigmomma
Dank je wel. Ga vriend lekker verrassen.
Rara ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt, kan me voorstellen dat je zo weer terug wilde naar je vakantieadres.

Wat een akelige actie van die forummer om de boeken op marktplaats te zetten. Als je ze dan niet meer wilt, maak er dan tenminste weer een ander blij mee of breng het naar de kringloop. Heel raar van haar.

Hanglamp, wat een leuke behangboom, echt mooi gemaakt!

Ik heb nog te geef:

- Simone v.d. Vlugt - De Reünie

- Charles den Tex- Onmacht

- 1 AH kortingsvoucher musical Zeemeermin
Hai,

Heb nog twee leuke speendoekjes/knuffeldoekjes in de aanbieding. Een voor een jongen (met sterretjes, blauw achterkantje en lintjes eraan)en een voor een meisje (met roze en kapoentjes en een wit achterkantje met lintjes).

Heb ze zelf gemaakt, moet even kijken of ik foto's kan fabriceren en plakken. Anders kan ik ze per mail ook wel doorsturen als iemand interesse heeft.

groetjes

bigmomma
Even proberen

Jahoe, het is nog gelukt ook !

Nu even boodschappen doen doeiiiiii
Bigmomma, wat een leuke doekjes! Zou ik die voor een meisje mogen hebben?
Ik heb nog in de aanbieding:

25 procent korting op de reguliere dagentree bij thermae 2000, je krijgt ook een gratis welkomscocktail

20 procent korting op de reguliere dagentree bij Sanadome.

mailen kan op duveltje1982@hotmail.com
anoniem_76368 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 14:25
Reden: toevoeging emailadres
% gewijzigd
22,50 korting op een arrangement voor maxiaal 4 personen bij de zwaluwhoeve. Dit is het arrangement:

Prijs: ¤ 17.50 p.p. Normaal ¤ 40,00 p.p.

Entree en product naar keuze cadeau!

Lever de bon uit de voordeelagenda in bij wellnessresort de zwaluwhoeve en maak gebruik van deze actie!

Ontvangst met koffie/thee vanaf 10:00 uur.

Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 23.30 uur.

Vrij gebruik van scrubzout, Fa Shower Gel en SEAH shampoo van Schwarzkopf Professional.

Vrij gebruik van de zuiverende Salounge ruimte.

O.b.v. beschikbaarheid deelname aan één van de zes opgietingen.

Zwaluwhoeve cosmetica product naar keuze cadeau

Zwaluwhoeve werkt sinds kort met haar eigen productenlijn die compleet gebaseerd is op Aloë Vera. Deze genezende en helende plant werkt hydraterend en verzorgend. De producten kalmeren en verjongen de huid en zijn geschikt voor ieder huidtype. De productenlijn van Zwaluwhoeve bestaat o.a. uit:

Reiningsmilk

Lichaamsscrub

Gezichtsscrub

Dag & nacht creme

Massageolieën

Gelmasker

Dit arrangement is geldig t/m 1 januari 2013.
@bigmomma, wat een super leuke doekjes zeg!

Ik heb interesse, zou je me willen mailen op shenandoah at xs4all .nl? We houden namelijk geheim wat het wordt, dus wil hier niet neerzetten welke versie :P
Mika Boekenpakket is binnen :):)

(postbode belt aan en staat alweer bijna bij de buren als je opendoet..)
Bigmomma bedankt!! We gaan 27 augustus. Heerlijk begin van ons vakantie. Echt super.
Taartje, je pakketje is aangekomen, dank je wel.
Ladies..

Ik heb een jaar geleden schoenen gekocht die ik helemaal te gek vond, vooral de kleur.

Ik heb ze gekocht in de hoop dat mijn voeten nog wat zouden krimpen

Overbodig om te vertellen dat dat helaas niet is gelukt! Het zijn platte instappers van het merk Gardenia, kleur hangt een beetje tussen oud roze en fuchsia. Maat 38,5 en ze zijn voor smalle voeten. Ik heb normaal 39 ongeveer en ze zijn maar iets te klein. Zo jammer maar ik wil er wel iemand anders mee blij maken

Er is 2x zo'n 100 meter op gelopen. Als er interesse is zal ik mijn camera eens gaan zoeken!!
@Luna, koe, gevonden, hier is ie, in onze huiskamer

maarrrr wij hebben er 20,- voor betaald, dus Bol heeft een mooie aanbieding. Dreumes speelt er nog dagelijks mee, sorry, hij gaat helaas ook niet weg.

Ik zag een plaatje voorbij flitsen met een kind wat veel ouder is, daar lijkt ie wel klein, maar met ons meisje van 1,5 lijkt ie groot, haha.

Dank voor alle lof over de boom. Heel lief!
quote:Cathelyne schreef op 08 augustus 2012 @ 11:25:

[...]

Dat was ikke Ben zo druk geweest met verbouwen van huis vriend ben het glad vergeten heb je mail overigens wel gekregen. Ga het straks meteen in orde maken! Sorry Heb je mijn mail ook gekregen? Ik ga morgen op vakantie en dan kan ik de verzendkosten nog even overmaken
Ik heb je ook nog gemaild Cathelyne, misschien wel twee keer trouwens.

Heeft iemand een reisgids van Denemarken te geef of te leen? In de winkel ga ik ook nog kijken hoor, maar mocht iemand toevallig iets hebben liggen..
quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 15:02:

@Luna, koe, gevonden, hier is ie, in onze huiskamer

maarrrr wij hebben er 20,- voor betaald, dus Bol heeft een mooie aanbieding. Dreumes speelt er nog dagelijks mee, sorry, hij gaat helaas ook niet weg.

Ik zag een plaatje voorbij flitsen met een kind wat veel ouder is, daar lijkt ie wel klein, maar met ons meisje van 1,5 lijkt ie groot, haha.

Dank voor alle lof over de boom. Heel lief!
Hai,

Weer even bijwerken hihihi

@italie_meisje: graag gedaan ! Hoop dat er veel leuke foto's van komen

@ Duveltje, ik ga kijken voor een mooie envelop en dan komt hij er aan

@shenandoah, je hebt mail ! : )

@ flower: Ik ben vast te ongeduldig (sorry !),maar man zou zoooo blij zijn met de herenfiets Gaat de fiets inderdaad weg ?

groetjes

bigmomma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven