The never ending question deel 86

05-08-2012 18:47 3010 berichten
Iedereen is welkom om vragen te beantwoorden en een andere vraag te stellen!quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 18:45:

Nee ik neem altijd zelf tassen mee beter voor het milieu.

Kom je ook naar het nieuwe topic welke ik nu ga openen?
quote:Lizzl schreef op 07 augustus 2012 @ 22:16:

wow, IBI! Heb je P. zo ontmoet? Wat bijzonder en romantisch...haha nou we kende elkaar van de middelbare school. Door omstandigheden die we beide zelf nooit goed hebben begrepen had hij mij ineens een mail gestuurd die naar een gezamenlijke vriendin (van de middelbare school) had moeten gaan. Gelukkig had hij een herkenbaar mailadres en raakte we weer aan de praat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat toch heel bijzonder Elkaar zo weer treffen... Mooi
Ja was/is ook best bijzonder! Ik wist al lang voor Sanne erover schreef dat internet niet alleen maar internet was.
Top, IBI! Mooi verhaal! Veel opruiming overal nu, lekker goedkoop shoppen (hou niet van shoppen) is my specialty!

Iets veranderen: mijn eetgedrag in puberteit. Dan was t niet langzaam overgegaan in n verslaving en had ik nu geen overgewicht. Iets niet veranderen: de band met mijn zus. Bijna alsof we tweeling zijn. Voelen elkaar op afstand aan.

Wie had je liever niet leren kennen?
IBI, meant to be was het

Een jongen uit India waarvan ik jarenlang heb gedacht dat hij mij soulmate was maar hij eigenlijk gewoon full of **** zat. Maar aan de andere kant heb ik door hem (uiteindelijk) wel geleerd dat ik een keuze had, dat ik hem kon laten gaan en kon bepalen wat goed was voor mezelf en daar naar leven.

Hoe zou jij je jezelf omschrijven?
leuk

hoeveel echte vrienden heb je?
Als ik mijn man niet mag meetellen dan geen.

Wat zijn je plannen voor komend weekend?
Mijn verjaardag vieren.

Wat voor werk doe jij?
Ik werk als verpleegkundige in de psychiatrie

Alvast gefeliciteerd Commotion!

Waar ben jij vandaag vrolijk van geworden?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:lilyrose2012 schreef op 08 augustus 2012 @ 13:46:

leukKijk, daar hebben we wat aan...
Van mijn cliënten. Die hebben weer geweldige prietpraatjes vandaag. Lach me n breuk! Heerlijke werkdag, zonnetje, iedereen goede zin!

Ben jij consequent? Of laat je je makkelijk leiden door andermans meningen?
quote:Julia2 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:33:

[...]

Kijk, daar hebben we wat aan...
Ik ben consequent, maar ben wel met goede argumenten van iets anders te overtuigen.

Heb jij weleens een dagboek bijgehouden?
Ja, toen ik een jaar of 8 of 9 was volgens mij. Heb het hier nog ergens liggen denk ik. Maar heb het niet echt lang volgehouden.

Welke serie(s) op tv volg je?
Wie is de Mol en Boer zoekt vrouw volg ik. Voor de rest niets.

Hoe ziet jouw buurman er uit?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Phoebexx schreef op 08 augustus 2012 @ 14:38:

[...]

Mijn buurman? Heb er twee. Allebei dan maar? Allebei single. De een lang, dun en verjaard gabbertje van 32. De ander is ergens in de 40, lang, wat dikkig en 'n titspervert. Allebei erg aardig, heb er fijne buren aan en geven me genoeg ruimte om mijn eigen ding te kunnen doen.

Hebben jouw ouders ooit invloed gehad op de keuze van jouw vriendjes?
Een oude man van 84 met parkinson. Niet woest aantrekkelijk dus, maar wel erg lief en aandoenlijk.

Kijk jij Hockey nu?
nee ouders hebben daar geen invloed op gehad

vraag blijft
Edit: ik kijk nu geen hockey

Moet ik een pandabeer in de witte was of in de bonte was op 60 graden, of bij de licht gekleurde kleding op 30 graden?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:-nora- schreef op 08 augustus 2012 @ 17:54:

Edit: ik kijk nu geen hockey

Moet ik een pandabeer in de witte was of in de bonte was op 60 graden, of bij de licht gekleurde kleding op 30 graden?

Ik zou hem in de wasmachine doen.

hoe ziet je buurvrouw eruit?
ik heb geen buurvrouw alleen een buurman

op welke bekend persoon lijk jij? Plaatje wellicht
Ben mobiel, dus plaatje duurt te lang Volgt misschien nog.

Heb soms iets weg van Ranomi nogiets de zwemster (alhoewel zij best grof is in haar gezicht). En actrice Brigitte Bako http://pixhost.me/avaxhome/ed/64/001764ed_medium.jpeg

Misschien weet Lotteke een betere vergelijking.

Leuke vraag, ik laat 'm staan
Oh!! Je bent mooi!!

Zoals Adele. Draag veel zwart en mijn ogen zijn zeker ook mijn pluspunten. Mijn boezem is alleen wat fraaier (ook 2 pluspunten, haha) Ik heb geen kuiltje in mijn kin en mijn haar zit wat pittiger. Ik ben niet zo truttig. Maar verder wel aardig wat gelijkenissen.

Ik vind m ook leuk en ben benieuwd!! Laat m ook staan! (ga ik nog even op zoek naar iemand met mijn kapsel, haha!)
Ik lijk nergens op

Nee serieus, ik heb echt geen idee.

Wat kook je het liefst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven