Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Voor de jonge Australie-fan

Heb alleen herfst, beter weggeven dan zoeken naar winter, lente, zomer.. Hardcover stripboekje van Woodstock, Snoopey en Charlie Brown & co.

Ooit bij de decemberzegels

Past door de brievenbus, harde kaft

@bigmomma, je hebt mail terug!

@rara

heb even voor je geïnformeerd naar de autoradio, maar degene dat ik dacht dat die beschikbaar was is kapot, dus dat gaat niet opschieten. Hoop dat je er nog ergens eentje vindt. Ze hebben ze wel geregeld in de aanbieding bij de saturn e.d.
Wat gemeen die boeken op mp!! Wat een vervelend voorval

Gelukkig is de rest hier niet zo

Oe die spenendoekjes!! Te leuk!! M'n kindje heeft alleen geen speen, zou dr spontaan een speen geven haha!!

Ga ook kijken voor de koe hier!! Heb hier 3 kruitvaten in de buurt.. Moet toch lukken dan???
Whaha weekend, er is echt een zoekactie op touw naar de witte Skippy koe!
Liedjepiedje,

Heb een technisch vraagje aan je

Ik rommel zelf hier en daar een beetje digitaal en heb geprobeerd van mn twee meiden een foto te bewerken.

Zijn niet geweldig, vooral de ene ben ik niet blij over. Maar misschien kun je wat tips geven hoe iets aan te pakken ?

Zou ik de twee foto's naar je toe mogen mailen ?

bedankt alvast !
Heb hier met de boodschappen ook nog even de kruidvat op zn kop gezet maar geen koe kunnen vinden. Volgens mij zijn die dingen als een sneltrein de deur uitgegaan.
Oja, nog iets. Iemand een tip waar je zo'n ouderwetse patatsnijder kunt kopen, waar je fijn zelf patatjes mee kunt maken ? Ik kan het niet vinden of ik zoek gewoon niet goed.

#bigmomma gaat nu weer even stil wezen ; )
quote:bigmomma schreef op 08 augustus 2012 @ 16:42:

Heb hier met de boodschappen ook nog even de kruidvat op zn kop gezet maar geen koe kunnen vinden. Volgens mij zijn die dingen als een sneltrein de deur uitgegaan. super cow
quote:luna30v schreef op 08 augustus 2012 @ 16:40:

Whaha weekend, er is echt een zoekactie op touw naar de witte Skippy koe!Niet alleen dit weekend. Ik heb vanmiddag ook al even gekeken maar helaas
Ik heb vanmiddag een diepvries opgehaald bij Bankje! Hij staat inmiddels op z'n plek en ik ben er helemaal blij mee! Echt super bedankt!
-
quote:maylea schreef op 08 augustus 2012 @ 16:47:

[...]

Niet alleen dit weekend. Ik heb vanmiddag ook al even gekeken maar helaas Wat lief ook weer
quote:watervrouw2 schreef op 08 augustus 2012 @ 16:16:

Voor de jonge Australie-fan

[afbeelding]

Heb alleen herfst, beter weggeven dan zoeken naar winter, lente, zomer..

[afbeelding]

Ooit bij de decemberzegels

[afbeelding]

Past door de brievenbus, harde kaft

[afbeelding]

Andere kinderboeken op blz 1 van dit topic

watervrouw2 atgmailpuntcomWat is dat voor boek met woodstock opde voorkant?
@bigmomma,

bij ons vindt je dat soort spul nog wel eens in de kringloopwinkel. Weet niet of er zoiets bij jou in de buurt zit? Of anders marktplaats.
@bigmomma, http://www.blokker.nl/web ... Id=62758&productId=105108
quote:bigmomma schreef op 08 augustus 2012 @ 16:44:

Oja, nog iets. Iemand een tip waar je zo'n ouderwetse patatsnijder kunt kopen, waar je fijn zelf patatjes mee kunt maken ? Ik kan het niet vinden of ik zoek gewoon niet goed.

#bigmomma gaat nu weer even stil wezen ; )Die zag ik pas bij de Lidl liggen!!
Ik was net ook weer bij een Kruidvat geweest, helaassss!

Morgen bij mijn werk probeer ik de laatste, anders dan ga ik Bol.com proberen! I let you know!
quote:luna30v schreef op 08 augustus 2012 @ 16:50:

[...]

Wat lief ook weer

Ik doe het graag hoor.

Ik mag na vandaag toch iets moois uitzoeken hier Toch Zaza
Joehoe, dames! Ik heb ook nog wat dingen weg te geven:

- een IKEA badkamer lamp: zo een standaard wit glazen bol met een aluminium rand

- een azuurblauwe zitzak/stoel van Sit&Joy. Het is dus geen zitzak, zoals de Fatboy, maar wel hetzelfde idee in de vorm van een stoel

Voor beide items geldt dat het handig als ze opgehaald worden, gezien het formaat en de breekbaarheid. Ik woon Noord-Holland, regio Haarlemmermeer. Geïnteresseerden? Ik hoor jullie graag!
quote:luna30v schreef op 08 augustus 2012 @ 16:52:

[...]

Wat is dat voor boek met woodstock opde voorkant?Woodstock & Snoopy, dun boekje harde kaft. (A5 ongeveer)
Rara meid, ik heb vriend gevraagd. Hij heeft een autoradio voor je!

Geen usb, wel cd en radio en afstandbediening.

Mag je hebben als je wilt. Is van het merk pioneer.

Mail mij maar even. italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Bedankt voor de tips ! Ik ga morgen even kijken !
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 17:30:

Rara meid, ik heb vriend gevraagd. Hij heeft een autoradio voor je!

Geen usb, wel cd en radio en afstandbediening.

Mag je hebben als je wilt. Is van het merk pioneer.

Mail mij maar even. italiemeisjeviva @ hotmail.nlWat lief!!
Vind het ook lief van hem gaby. Ik vertelde hem van alle pech die rara had en toen kwam hij er zelf mee dat hij nog een radio had die ze wel mag hebben. Hij wou m eigenlijk op mp zetten, maar hij vond het zo sneu voor dr.
Vraagje, ( vraag weg gehaald omdat ik geen gezeik wil hebben dat ik prive spul van een forumster erop pleur, ook al is het een trut)

Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.

Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven