Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 8 augustus 2012 om 16:35
woensdag 8 augustus 2012 om 16:35
woensdag 8 augustus 2012 om 16:41
Liedjepiedje,
Heb een technisch vraagje aan je
Ik rommel zelf hier en daar een beetje digitaal en heb geprobeerd van mn twee meiden een foto te bewerken.
Zijn niet geweldig, vooral de ene ben ik niet blij over. Maar misschien kun je wat tips geven hoe iets aan te pakken ?
Zou ik de twee foto's naar je toe mogen mailen ?
bedankt alvast !
Heb een technisch vraagje aan je
Ik rommel zelf hier en daar een beetje digitaal en heb geprobeerd van mn twee meiden een foto te bewerken.
Zijn niet geweldig, vooral de ene ben ik niet blij over. Maar misschien kun je wat tips geven hoe iets aan te pakken ?
Zou ik de twee foto's naar je toe mogen mailen ?
bedankt alvast !
woensdag 8 augustus 2012 om 16:52
quote:watervrouw2 schreef op 08 augustus 2012 @ 16:16:
Voor de jonge Australie-fan
[afbeelding]
Heb alleen herfst, beter weggeven dan zoeken naar winter, lente, zomer..
[afbeelding]
Ooit bij de decemberzegels
[afbeelding]
Past door de brievenbus, harde kaft
[afbeelding]
Andere kinderboeken op blz 1 van dit topic
watervrouw2 atgmailpuntcomWat is dat voor boek met woodstock opde voorkant?
Voor de jonge Australie-fan
[afbeelding]
Heb alleen herfst, beter weggeven dan zoeken naar winter, lente, zomer..
[afbeelding]
Ooit bij de decemberzegels
[afbeelding]
Past door de brievenbus, harde kaft
[afbeelding]
Andere kinderboeken op blz 1 van dit topic
watervrouw2 atgmailpuntcomWat is dat voor boek met woodstock opde voorkant?
woensdag 8 augustus 2012 om 16:54
@bigmomma, http://www.blokker.nl/web ... Id=62758&productId=105108
woensdag 8 augustus 2012 om 17:00
quote:bigmomma schreef op 08 augustus 2012 @ 16:44:
Oja, nog iets. Iemand een tip waar je zo'n ouderwetse patatsnijder kunt kopen, waar je fijn zelf patatjes mee kunt maken ? Ik kan het niet vinden of ik zoek gewoon niet goed.
#bigmomma gaat nu weer even stil wezen ; )Die zag ik pas bij de Lidl liggen!!
Oja, nog iets. Iemand een tip waar je zo'n ouderwetse patatsnijder kunt kopen, waar je fijn zelf patatjes mee kunt maken ? Ik kan het niet vinden of ik zoek gewoon niet goed.
#bigmomma gaat nu weer even stil wezen ; )Die zag ik pas bij de Lidl liggen!!
woensdag 8 augustus 2012 om 17:15
Joehoe, dames! Ik heb ook nog wat dingen weg te geven:
- een IKEA badkamer lamp: zo een standaard wit glazen bol met een aluminium rand
- een azuurblauwe zitzak/stoel van Sit&Joy. Het is dus geen zitzak, zoals de Fatboy, maar wel hetzelfde idee in de vorm van een stoel
Voor beide items geldt dat het handig als ze opgehaald worden, gezien het formaat en de breekbaarheid. Ik woon Noord-Holland, regio Haarlemmermeer. Geïnteresseerden? Ik hoor jullie graag!
- een IKEA badkamer lamp: zo een standaard wit glazen bol met een aluminium rand
- een azuurblauwe zitzak/stoel van Sit&Joy. Het is dus geen zitzak, zoals de Fatboy, maar wel hetzelfde idee in de vorm van een stoel
Voor beide items geldt dat het handig als ze opgehaald worden, gezien het formaat en de breekbaarheid. Ik woon Noord-Holland, regio Haarlemmermeer. Geïnteresseerden? Ik hoor jullie graag!
woensdag 8 augustus 2012 om 17:53
woensdag 8 augustus 2012 om 18:13
Vraagje, ( vraag weg gehaald omdat ik geen gezeik wil hebben dat ik prive spul van een forumster erop pleur, ook al is het een trut)
Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.
Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.
Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.
Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.