Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 8 augustus 2012 om 18:22
quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 08:45:
Tadaaaa!
Behangboom
Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!
Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.
Fijne dag iedereen.
die boom is mooi geworden zeg!!
wat crea
(ben ff een paar dagen niet online geweest en moet meteen mega veel blz teruglezen... pff)
Tadaaaa!
Behangboom
Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!
Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.
Fijne dag iedereen.
die boom is mooi geworden zeg!!
wat crea
(ben ff een paar dagen niet online geweest en moet meteen mega veel blz teruglezen... pff)
woensdag 8 augustus 2012 om 18:24
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:13:
Vraagje, ( vraag weg gehaald omdat ik geen gezeik wil hebben dat ik prive spul van een forumster erop pleur, ook al is het een trut)
Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.
Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.als je een hint/tipje van de sluiter geeft. Markplaats advertentie ofzo..........dan stuur ik er ook nog een mail achteraan en met mij vast ook andere. Kan toch niet!
Vraagje, ( vraag weg gehaald omdat ik geen gezeik wil hebben dat ik prive spul van een forumster erop pleur, ook al is het een trut)
Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.
Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.als je een hint/tipje van de sluiter geeft. Markplaats advertentie ofzo..........dan stuur ik er ook nog een mail achteraan en met mij vast ook andere. Kan toch niet!
woensdag 8 augustus 2012 om 18:28
Gatsie italie-meisje voor jou ook al zo naar wat intens gemeen van mensen
Dan krijg je iets van mensen die andere het gunnen en dan ga je er zo mee om.. Niet te geloven!
Niet om zielig te zijn hoor, maar wij hebben t momenteel erg moeilijk met geld ( zoals meerdere las ik ) en ik vind het heerlijk om iets exta's te krijgen van lieve forummers die het andere gunnen
En dan zijn er zulke mensen die het vertrouwen zo misbruiken, bah
Dan krijg je iets van mensen die andere het gunnen en dan ga je er zo mee om.. Niet te geloven!
Niet om zielig te zijn hoor, maar wij hebben t momenteel erg moeilijk met geld ( zoals meerdere las ik ) en ik vind het heerlijk om iets exta's te krijgen van lieve forummers die het andere gunnen
En dan zijn er zulke mensen die het vertrouwen zo misbruiken, bah
woensdag 8 augustus 2012 om 18:35
woensdag 8 augustus 2012 om 18:35
woensdag 8 augustus 2012 om 18:36
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:28:
Ik weet niet of dat mag joda?
[link verwijderd]
Als dit niet mag haal ik het zo weer weg.gaat het om al deze boeken dan?!!? of om enkele van deze (niet dat het iets goed maakt als het minder boeken zijn...)
Ik weet niet of dat mag joda?
[link verwijderd]
Als dit niet mag haal ik het zo weer weg.gaat het om al deze boeken dan?!!? of om enkele van deze (niet dat het iets goed maakt als het minder boeken zijn...)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2012 19:45
Reden: link verwijderd ivm privacy
Reden: link verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
woensdag 8 augustus 2012 om 18:40
woensdag 8 augustus 2012 om 18:42
quote:peacy schreef op 08 augustus 2012 @ 18:40:
Pff, ik krijg de neiging om haar te mailen, dat ik de boeken wel kan gebruiken. Dan stuur ik het persoonlijk allemaal 1 voor 1 terug naar jullie (of nieuwe eigenaren), maar ik denk dat het weinig zin heeft.Dat is zonde, kost het jou geld en heeft zij dus jouw geld in haar zak!! Niet doen hoor!!
Pff, ik krijg de neiging om haar te mailen, dat ik de boeken wel kan gebruiken. Dan stuur ik het persoonlijk allemaal 1 voor 1 terug naar jullie (of nieuwe eigenaren), maar ik denk dat het weinig zin heeft.Dat is zonde, kost het jou geld en heeft zij dus jouw geld in haar zak!! Niet doen hoor!!