Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Laat maar, ik kan aan een aangeboden item al duidelijk zien dat ik goed zit.
@ bigmomma: Sorry ben vandaag echt heel traag met dingen.

Ik zal dalijk man eens vragen of we de fiets van hem echt weg gaan doen. Hij was nog aan het twijfelen volgens mij.

Zo ja, dan is deze op te halen in Purmerend
Oeps.

Waarschijnlijk heb ik een boek naar iemand gestuurd die een tijdschrift verwachtte. Degene die boek zou krijgen heeft in ieder geval tijdschrift..
quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 08:45:

Tadaaaa!

Behangboom

Wat een naaiactie van die boeken, niet te geloven!

Luni, ik had gister de Track gecheckt, maar toen stond er nog niet op wanneer ie zou komen, ik ga zo nog es kijken.

Fijne dag iedereen.

die boom is mooi geworden zeg!!

wat crea

(ben ff een paar dagen niet online geweest en moet meteen mega veel blz teruglezen... pff)
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:13:

Vraagje, ( vraag weg gehaald omdat ik geen gezeik wil hebben dat ik prive spul van een forumster erop pleur, ook al is het een trut)

Want ik zie daar ook mijn spullen bij staan die ik haar heb gestuurd.

Zoja, dan denk ik dat ik mevrouw nog even een mailstuur met hoe ik er over denk. Kom nou zeg, daar zijn mijn gegeven spullen niet voor. Dat iemand het niet meer gebruikt, prima. Maar geef het dan weg en verkoop het niet, zo laag.als je een hint/tipje van de sluiter geeft. Markplaats advertentie ofzo..........dan stuur ik er ook nog een mail achteraan en met mij vast ook andere. Kan toch niet!
Ik heb nu toch ook maar even gekeken op marktplaats hoe en wat. En zie inderdaad bij betreffende verkoper mijn boeken staan en de woonplaats is het zelfde als woonplaats van betreffende forumster.

Geeft geen fijn gevoel.
Ik weet niet of dat mag ?

* poef *

Als dit niet mag haal ik het zo weer weg.
Gatsie italie-meisje voor jou ook al zo naar wat intens gemeen van mensen

Dan krijg je iets van mensen die andere het gunnen en dan ga je er zo mee om.. Niet te geloven!

Niet om zielig te zijn hoor, maar wij hebben t momenteel erg moeilijk met geld ( zoals meerdere las ik ) en ik vind het heerlijk om iets exta's te krijgen van lieve forummers die het andere gunnen

En dan zijn er zulke mensen die het vertrouwen zo misbruiken, bah
@ flower: jij ook al
Ik had haar twee dozen vol boeken gestuurd, iets meer dan 10 kilo in totaal.
Haha Watervrouw, enveloppen verwisseld?
quote:watervrouw2 schreef op 08 augustus 2012 @ 18:18:

Oeps.

Waarschijnlijk heb ik een boek naar iemand gestuurd die een tijdschrift verwachtte. Degene die boek zou krijgen heeft in ieder geval tijdschrift..haha kan gebeuren
Ik ken het weekend, wij hebben het ook even heel zwaar. En ik vind het ook leuk om dingen te krijgen en weg te geven.

Maar een actie om het te verkopen komt echt geen seconde in mij op. Kan daar echt boos om worden.
-
Pfffff zeg wat een trieste vertoning met die boeken. Moet je trouwens voor de grap is kijken naar de titel van het vierde boek onder die link...

Overigens, Cathelijne het ging niet om jou dus dont worry meid!!!
if we all light up, we can scare away the dark...
@italie-meisje; er mag zoveel niet en toch gebeurt het. Soms moet je je niet afvragen of iets mag, gewoon handelen. Ik heb haar een mail gestuurd. Vind het echt, echt, echt niet kunnen! en heb een te^&ring hekel aan onrecht. Als niemand iets zegt, blijven zulke mensen hun gang gaan.
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:28:

Ik weet niet of dat mag joda?

[link verwijderd]

Als dit niet mag haal ik het zo weer weg.gaat het om al deze boeken dan?!!? of om enkele van deze (niet dat het iets goed maakt als het minder boeken zijn...)
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2012 19:45
Reden: link verwijderd ivm privacy
% gewijzigd
Weet ik joda, maar heb geen zin om een ban te krijgen voor het neer zetten van informatie.
-
Maar dan? Aangeven dat het niet netjes is.. vraag me af of ze daar een boodschap aan heeft. Laten we maar denken; voor haar is het eigenlijk gewoon heel zielig dat ze zo is.... Wij zijn niet zo en dat siert ons dan weer!
-
Pff, ik krijg de neiging om haar te mailen, dat ik de boeken wel kan gebruiken. Dan stuur ik het persoonlijk allemaal 1 voor 1 terug naar jullie (of nieuwe eigenaren), maar ik denk dat het weinig zin heeft.
nu je het over ban hebt italie_meisje, kunnen mensen (zoals deze van de boeken) niet een ban krijgen? kan dit niet worden opgenomen in het reglement dat het not done is om hier spullen gratis te krijgen om ze daarna te verkopen. weet niet wie over het reglement gaat?
-
quote:peacy schreef op 08 augustus 2012 @ 18:40:

Pff, ik krijg de neiging om haar te mailen, dat ik de boeken wel kan gebruiken. Dan stuur ik het persoonlijk allemaal 1 voor 1 terug naar jullie (of nieuwe eigenaren), maar ik denk dat het weinig zin heeft.Dat is zonde, kost het jou geld en heeft zij dus jouw geld in haar zak!! Niet doen hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven