Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
is het ook een idee (weet niet of dit mag) om de forumnaam van deze persoon hier te posten zodat iedereen op moet passen wanneer ze "zaken" met deze persoon doen
-
quote:gaby030 schreef op 08 augustus 2012 @ 18:42:

[...]

Dat is zonde, kost het jou geld en heeft zij dus jouw geld in haar zak!! Niet doen hoor!!

Gewoon dat het voor een 'goed doel' is.

Kijken of ze er in tuint.
quote:mayhem schreef op 08 augustus 2012 @ 18:41:

@ gaby030:

Thanx voor de tip. Nu weet ik het helemaal zeker. Ze is het.

Oke...

En dan te bedenken dat ik hier gezeik heb gehad omdat ik het voor haar probeerde op te nemen, omdat ik probeerde het positieve in haar te zien. En het zielig voor haar vond omdat ik weet hoe kut het is om zo weinig geld te hebben... Dat was na het 20 cent gedoe, de rest wist ik toen nog niet.

Zo jammer dit!!
Dat doe je dus niet nog een x Gaby?

Ik vermoedde al wel dat ze zo in elkaar stak, maar dit .

Maarre ik ga naar Gewooneenzus, anders kom ik dar te laat!!
Waar winden jullie je nou zo over op? Je hebt het toch weg gegeven?
ik heb haar een mail gestuurd. Dan siert het me maar niet, kan me niet schelen. Ik vind dat 'wij' (in zijn algemeen) moeten opkomen tegen 'hun', ook zo met zinloos geweld, oid. We staan erbij en kijken ernaar. Als niemand iets zegt, wat denkt die persoon dan........'o, dat gaat lekker makkelijk, niemand heeft het door'. Tuurlijk zijn 'wij' een beter mens en weten wij wel beter........maar door onze mond te houden doen we niemand een lol

(ben vroeger in elkaar geslagen........er keken zeker 20 man toe, op een groot centraal station.......niemand deed wat. Sindsdien hou ik nooit, nooit, nooit meer mijn mond als ik onrecht zie, in welke vorm dan ook. Als ik daarvoor een ban zou krijgen, so be it)
quote:jansenenjanssens schreef op 08 augustus 2012 @ 18:48:

Waar winden jullie je nou zo over op? Je hebt het toch weg gegeven?ken je het hele verhaal?
quote:bigmomma schreef op 08 augustus 2012 @ 16:41:

Liedjepiedje,

Heb een technisch vraagje aan je

Ik rommel zelf hier en daar een beetje digitaal en heb geprobeerd van mn twee meiden een foto te bewerken.

Zijn niet geweldig, vooral de ene ben ik niet blij over. Maar misschien kun je wat tips geven hoe iets aan te pakken ?

Zou ik de twee foto's naar je toe mogen mailen ?

bedankt alvast !

Hoi,

Ik weet natuurlijk niet of ik het voor elkaar krijg maar wil het zeker proberen. Mail me even naar liedjepiedje1@hotmail.nl
quote:joda schreef op 08 augustus 2012 @ 18:49:

[...]

ken je het hele verhaal?Maakt dat wat uit dan? Je hebt iets weggegeven, de ontvanger is de nieuwe eigenaar die kan er mee doen wat ze wil.
quote:Biebeltje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:30:

Haha Watervrouw, enveloppen verwisseld?Jup...... jullie hebben mail. De derde envelop ging wel goed, dat scheelt
quote:peacy schreef op 08 augustus 2012 @ 18:47:

Dat doe je dus niet nog een x Gaby?

Ik vermoedde al wel dat ze zo in elkaar stak, maar dit .

Maarre ik ga naar Gewooneenzus, anders kom ik dar te laat!!

Nee precies!

Maar veel plezier bij Gewooneenzus, misschien zie je haar zus ook wel, haha!!
@ Joda,

ik ben het helemaal met je eens!

verder hou mijn mond ook niet (ik ben alleen wel een schijtluis dus wanneer het gevaarlijk voor mezelf zou worden mbt in elkaar geslagen worden dan pas ik wel op wat ik zeg)
quote:jansenenjanssens schreef op 08 augustus 2012 @ 18:48:

Waar winden jullie je nou zo over op? Je hebt het toch weg gegeven?

Ja, daar gaat het dus niet om. Het gaat er om dat iemand daar misbruik van maakt door er geld voor te krijgen. Geld voor de spullen die hier in alle goedheid worden weg gegeven.

Als ik iets aan iemand geef mag hij of zij idd zelf weten wat die er mee doet, maar dit is gewoon laag, ze wilde ze niet eens hebben, ze zag gewoon handel.

Als iemand mijn gegeven spullen weer doorgeeft maakt mij dat niks uit.

heel eerlijk gezegd zal het mij niks verbazen als ze de gamecube ook verkocht heeft.

Heb ook een mail gestuurd en ben niet heel aardig geweest, maar luchte wel op.
Liedjepiedje, heb je ergens een site of iets waar je jouw werk op hebt staan? Lijkt me leuk om eens te zien!!
quote:jansenenjanssens schreef op 08 augustus 2012 @ 18:51:

[...]

Maakt dat wat uit dan? Je hebt iets weggegeven, de ontvanger is de nieuwe eigenaar die kan er mee doen wat ze wil.

in dit geval maakt het wel uit of je het hele verhaal kent of niet.

Maar prima hoor, een andere mening is geen probleem.
quote:gaby030 schreef op 08 augustus 2012 @ 18:44:

[...]

Dat was na het 20 cent gedoe, de rest wist ik toen nog niet.

Zo jammer dit!!

O, zij .

Jeetje, ik doe niet mee hier ( kom héél af en toe even gluren ) maar dat voelde ik zelfs op mijn klompen aan komen.

Jammer voor de mensen die hier denken mensen te hélpen met hun spullen.

Voor degenen die langer meelopen; same old, same old, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
jansen het is wel duidelijk dat jij niet het hele verhaal er om heen kent. Er speelt namelijk wel meer rondom deze persoon. Ik zou zeggen, lees alle delen eens.

Als het alleen dit was, ja dan was het even balen, maar helaas is dit niet het hele verhaal
quote:italie_meisje schreef op 08 augustus 2012 @ 18:54:

. Ik zou zeggen, lees alle delen eens.

l

Doel je op die teveel gemaakte portokosten en die klei?

Want dan kan ik het zelfs samenvatten.
Och kom op, dat risico loop je toch op zo'n topic als dit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 augustus 2012 @ 18:56:

[...]

Doel je op die teveel gemaakte portokosten en die klei?

Want dan kan ik het zelfs samenvatten.Doe mij de samenvatting maar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 augustus 2012 @ 18:54:

[...]

O, zij .

Jeetje, ik doe niet mee hier ( kom héél af en toe even gluren ) maar dat voelde ik zelfs op mijn klompen aan komen.

Jammer voor de mensen die hier denken mensen te hélpen met hun spullen.

Voor degenen die langer meelopen; same old, same old, toch?Ah ja, er zit altijd wel zo iemand tussen! Maar dat zijn er uiteindelijk maar 1 of 2 van alle vast meeschrijvers/lezers hier! En hoeveel zijn dat er niet ondertussen!! ~positive thinking~ Hahah!!
quote:jansenenjanssens schreef op 08 augustus 2012 @ 18:57:

[...]

Doe mij de samenvatting maar.

Geen idee of dat het hele verhaal is. Dat is wat ik weleens langs heb zien komen.

Iemand ( zij, dus ) wilde haar teveel gemaakte / te weinig berekende portokosten verhalen. Twintig cent, ofzo.

Heeft een hele berg spullen via dit topic gekregen maar wilde geld hebben voor iets wat zij had; vibo fimoklei volgens mij.

Dat is alles wat ik weet.
Zo zou je het idd kort kunnen samenvatten.

En ik snap dat het idd een risico is van een topic als deze, maar het blijft dat ik het triest en jammer vind.

Vind het een domper maar goed gelukkig zijn de meeste niet zo.
ik ga ff mijn huis opruimen, krijg een logeetje , misschien tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven