Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Djiez wat schrijven jullie veel als jullie je opwinden!

Zit gewoon alweer een uur bij te lezen!!!

Jammer, kan me voorstellen dat mensen die spullen gestuurd hebben aan Mi-Jo zich belazert voelen. Je stuurt toch dingen met het idee dat iemand daar blij mee gaat zijn, niet dat iemand er een handeltje uit gaat slaan.

Maar soit.

Nog steeeds geen baby overigens hoor.

Maar mn bloeddruk was wel hoog vandaag. Zou dat wat betekenen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 augustus 2012 @ 21:42:

ow haha joda je staat er al! Vast van de boerderij. Had jij me niet laatst het forum naam lijstje gestuurd?ja, maar volgens mij heb ik die verstuurd vanaf mijn eigen (prive) mail adres. Hier heb ik mijn hotmail opgegeven. Maakt niet uit hoor, kies er maar een
dat betekend zeker wat zaza! Dat betekend dat je lichaam terug in de tijd wilt en dat je zodoende alsnog op 3 augustus gaat bevallen. Lastig lichaam heb je...
quote:joda schreef op 08 augustus 2012 @ 21:48:

[...]

ja, maar volgens mij heb ik die verstuurd vanaf mijn eigen (prive) mail adres. Hier heb ik mijn hotmail opgegeven. Maakt niet uit hoor, kies er maar een hij staat er in als bolhoedje dus ik weet je te vinden! (klinkt als een dreigement maar dat is natuurlijk niet de bedoeling )
quote:joda schreef op 08 augustus 2012 @ 21:34:

@ibi; helemaal prima. Mijn aanbod blijft staan! Ik wil echt heel graag dat je een hele mooie foto krijgt. Voor het geval dat, mijn mailadres is mijnbolhoedje @ hotmail.com Mail me en dan geef ik je de website van mijn man.

@Liedje; echt niets ten nadele van jou hoor!! ik geloof ook echt dat jij het goed kan. Ben gewoon een stomme jankert die iemand gewoon heel graag gelukkig wil maken met (voor ons) een kleinigheidje. Hopelijk lukt het. Als je er niet helemaal uit komt, mag je mailen voor vragen!! Doen hoor!

oke, klaar met dat softe gedoe weer. Ben weer stoer Hee, geeft niets hoor! Echt niet! Ik ga het proberen en ik hoop dat het lukt en anders geef ik de opdracht zonder moeite aan jou door! Daar ben ik niet zo moeilijk in!
Liedje!

(nu iedereen toch tegen je aanlult begin ik ook even)

Dvd is hier net gebrand, ga ik morgen op de post doen.

Nu lekker douchen.

Je weet wat ik gezegd heb over mak an he?

Enne.. hoop dat het lukt met de foto's van Ibi.
@zaza, geen idee of dat wat betekend, hoop dat je een mooi kindje in je armen mag sluiten, en het niet al te lang meer duurt lol.

Hier eventueel nog dat spoorvoordeelboekje in de aanbieding, met kaartjes erbij.
quote: ikbenikenbenertrotsop, 8 minuten geleden

dat betekend zeker wat zaza! Dat betekend dat je lichaam terug in de tijd wilt en dat je zodoende alsnog op 3 augustus gaat bevallen. Lastig lichaam heb je...
Wat de dame in kwestie betreft ik kan niet anders zeggen dat jullie helaas gelijk hadden... ik was in mijn naïviteit voor haar opgekomen en aangeboden om haar spulletjes te geven die ze zei dat ze hard nodig had omdat ik medeleiding had met haar. Helaas sommige mensen veranderen niet...
quote:lorenne schreef op 08 augustus 2012 @ 21:58:

Wat de dame in kwestie betreft ik kan niet anders zeggen dat jullie helaas gelijk hadden... ik was in mijn naïviteit voor haar opgekomen en aangeboden om haar spulletjes te geven die ze zei dat ze hard nodig had omdat ik medeleiding had met haar. Helaas sommige mensen veranderen niet...
Italie meisje; wat een ontzettend lief aanbod van de autoradio!! Maar mn ouders kwamen vanmiddag al aan met een nieuwe autoradio.....maar vind het ontzettend lief van je!!!!

@Mi-Jo; neem een voorbeeld aan mensen zoals Italie-Meisje.

Maar jij gaat jezelf nog wel tegenkomen, en dan is het wrs te laat want tegen die tijd kent iedereen je ware aard. en kotst je uit!
Lets just hope karma slaps her in her face before someone else does

Vind het jammer, echt jammer. Maar helaas zitten er altijd rotte appels tussen ondanks dat ze zich mooi voordoen Gelukkig zitten hier genoeg mooie appels
En rara wel genoten van je vakantie? Wat een terugkomst zeg Fijn dat je een radio krijgt van je ouders, lief hoor!
quote:Zaza_zebra schreef op 08 augustus 2012 @ 21:45:

Djiez wat schrijven jullie veel als jullie je opwinden!

Zit gewoon alweer een uur bij te lezen!!!

Jammer, kan me voorstellen dat mensen die spullen gestuurd hebben aan Mi-Jo zich belazert voelen. Je stuurt toch dingen met het idee dat iemand daar blij mee gaat zijn, niet dat iemand er een handeltje uit gaat slaan.

Maar soit.

Nog steeeds geen baby overigens hoor.

Maar mn bloeddruk was wel hoog vandaag. Zou dat wat betekenen? Dat betekent dat je het rustig aan moet doen muts, dus voetjes op de bank en een ander laten poetsen
quote:lorenne schreef op 08 augustus 2012 @ 21:58:

Had je de parfum ook op marktplaats gezien? nee sorry flauw grapje ik ben er heel blij mee

Maar een dikke van mij, en laat haar erin stikken zoals ik altijd zeg
IBI. Ik heb die gezinsfoto naar je gemaild. Wil je die andere foto's nog eens mailen? Die zijn van een heeeeel klein formaat.

Zaza. Fijn dat de dvd morgen op de post gaat! Ik ben erg benieuwd!

Wat lief dat jullie allemaal vertrouwen in mij hebben! Bijzonder! Nu moet ik het nog allemaal waarmaken!
Of dat ze dropjes heeft gegeten Mika. Of zoethoutthee. Of sterrenmuntthee
Ik heb een suggestie, en het kan zijn dat die misschien al eerder gegeven is. Zou het niet fijner zijn om voor het volgende topic een weggeeftopic én een weggeefklets/discussietopic aan te maken? Door het vele (overigens gezellige ) geklets hier is het lastig om het overzicht te behouden in wat er allemaal weggegeven wordt..

Wat denken jullie hierover?
En ik mosterd..
Tchai neeeeee! Willikniehie!

Maar als anderen dat wel willen leg ik me daar bij neer hoor
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 augustus 2012 @ 21:49:

Haha Choco, ik vind het gekeuvel hier erg gezellig om te lezen, maar het maakt het zó moeilijk om te zien wat er allemaal aangeboden wordt..En ik bedacht me dat er op de Etenpijler een topic is ''wat eten we vandaag telegramstijl'' en een klets/discussievariant... Dat lijkt mij persoonlijk een mooi alternatief?
He schaduw! Ik ben deze week druk met energie sparen voor het feest dit weekend dus volgende week ga ik aan de slag voor je!

Oh en italie meis, jij krijgt ook nog mail maar man is momenteel erg druk dus je moet even wachten op antwoord op je vraag/aanbod!

Ik ben jullie niet vergeten iig Heb chaos in mijn hoofd deze week..
quote:mika65 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:15:

[...]

Had je de parfum ook op marktplaats gezien? nee sorry flauw grapje ik ben er heel blij mee

Maar een dikke van mij, en laat haar erin stikken zoals ik altijd zegha ha nee hoor Mika, je gaf me geen reden om op MP te gaan zoeken... ben blij dat je er nog steeds blij mee bent!
Tchai als we alles nou naar jou sturen he, dan is iedereen alles kwijt en kunnen we verder kletsen Sorry ik ben heel recalcitrant op het moment.. Normaal ben ik wel lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven