Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Of aanbiedingen/verzoeken in een andere tekstkleur? Maar lijkt me wat onhandig als je mobiel forumt...
Lorenne ik ben er ook blij mee! Alleen tijdens sporten zit het vervelend haha, dan duw ik hem naar binnen. Maar ik ben er heeeeel blij mee!

Rara waar gaat het over
Kan ook hoor biebel, ik forum ook mobiel, kwestie van codes uit je hoofd leren.

Is dikgedrukt niet een optie? [ b] 'tekst' [ /b] is de code ervoor (zonder spaties tussen de [ dingen)
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:23:

He schaduw! Ik ben deze week druk met energie sparen voor het feest dit weekend dus volgende week ga ik aan de slag voor je!

Ik ben jullie niet vergeten iig Heb chaos in mijn hoofd deze week..

Ik neem aan dat je bedoelt wat betreft haarverf (en niet het haakweekend)? Is prima hoor, heeft geen haast, zeker niet toen ik mijn bankrekening zag... Ik moet zuinig! Ik heb de 20ste weer geld.

Naar van de chaos... Als ik wat kan doen, weet je me te vinden hè? Sterkte!
Iemand bood een soort van zitzak aan geloof ik. Wie was dat. Ik heb misschien wel interesse!
Poef
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:24:

Tchai als we alles nou naar jou sturen he, dan is iedereen alles kwijt en kunnen we verder kletsen Sorry ik ben heel recalcitrant op het moment.. Normaal ben ik wel lief

Maar, maar Choco, dan ziet het er ongeveer zo uit bij mij :(

OT: Aangeboden, tegen vergoeding van verzendkosten

Boeken

- Hals Over Kop - Jill Mansell

- Ver Heen - P.C. Kuiper

- Nederland Op z'n Breedst - Man Bijt Hond

- Ik Moet Je Iets Vertellen - Cathy Kelly

- Dood Op Bestelling - Pamela Callow

- Fataal Weekend - Patricia Cornwell

- Red Wolf - Liza Marklund (Engelstalig)

- Honeymoon With My Brother - Franz Wisner (Engelstalig)

- The Scarpetta Factor - Patricia Cornwell (Engelstalig)

- Scarpetta - Patricia Cornwell (Engelstalig)

- The Memory Keeper's Daughter - Kim Edwards (Engelstalig)

DVD's

- Laws Of Attraction

- You've Got Mail

- The Wedding Planner

- The Aviator

- Speelfilm pack met 4 films: The Girl Of Your Dreams / The Leading Man / A Price Above Rubies / Silkwood

PC-game

- Spel 'CSI Miami'

Als je geinteresseerd bent in een boek/dvd/PC-game kun je mailen naar kovivasky at gmail punt com
Chocolover. Dat is wel een goed idee om de aanbiedingen dikgedrukt te maken!
Lief schaduw dankje! Nee hoor, tis mijn spanning en perfectionisme voor het feest het weekend
Tchai! Succes ermee! Zal ik je alvast opgeven voor 'help ik heb een hobby!' ?
Vetgedrukte zin voor en na aanbod/vraag zoals [blabla] en [/blabla] lijkt me prettiger dan hele tekst vetgedrukt.

Eerder ruil/weggeeftopic had twee varianten idd, maar daar ben ik (dus) nooit aan mee gaan doen
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:23:

He schaduw! Ik ben deze week druk met energie sparen voor het feest dit weekend dus volgende week ga ik aan de slag voor je!

Oh en italie meis, jij krijgt ook nog mail maar man is momenteel erg druk dus je moet even wachten op antwoord op je vraag/aanbod!

Ik ben jullie niet vergeten iig Heb chaos in mijn hoofd deze week.. En niet te veel drinken he, ja tante mika let wel op jou hoor
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:25:

Lorenne ik ben er ook blij mee! Alleen tijdens sporten zit het vervelend haha, dan duw ik hem naar binnen. Maar ik ben er heeeeel blij mee!

Rara waar gaat het over Leuk choco! Geniet ervan! Ze waren zo goed als nieuw en ik droeg ze niet( alleen een keer per jaar met vakantie), dus erg leuk dat ze weer mogen glimmen
quote:Liedjepiedje schreef op 08 augustus 2012 @ 22:15:

IBI. Ik heb die gezinsfoto naar je gemaild. Wil je die andere foto's nog eens mailen? Die zijn van een heeeeel klein formaat.

Zaza. Fijn dat de dvd morgen op de post gaat! Ik ben erg benieuwd!

Wat lief dat jullie allemaal vertrouwen in mij hebben! Bijzonder! Nu moet ik het nog allemaal waarmaken!Liedje je bent geweldig! De gezinsfoto ziet er direct totaal anders uit. Heb je nog een foto gemaild. Het duizelt me nu even met het zoeken van de andere foto's dus dat komt morgen. Anders moet ik ze scannen en mailen maar dat duurt dan nog even heb zelf geen scanner.
Gewoon het 'artikel' vetgedrukt dan toch?

Ik heb te geef:

-een gourmetsetje op spiritus

-een glazen schaakspel
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:33:

Tchai! Succes ermee! Zal ik je alvast opgeven voor 'help ik heb een hobby!' ? Dat is goed
Tuuluk wel tante mika 2 x per jaar mag best vinnik!
Was graag gedaan hoor Rara. Lief van je ouders dat ze je een nieuwe hebben gedaan. Heb je wel verdient na zo'n thuiskomt.

Choco, ik heb geduld hoor. Doe maar lekker kalm aan. Heb het ook beetje druk.

Hier ook zo'n chaos hoofd, niet leuk krijg er koppijn van.

Ik stem btw ook voor nee! Misschien is dik gedrukt of idd ander kleurtje een idee?

Als iedereen voor ja stemt doe ik gewoon mee hoor. :D.

Heb ik net druk zitten creaen aan een van de kastjes die ik van neweve heb, is het mislukt. :(.

Nou ja, heb nog een kastje, dus nieuwe poging.

Kan het mislukte kastje nog wel gebruiken, het is gewoon niet heel mooi geworden. Moet die maar in de berging.
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:37:

Gewoon het 'artikel' vetgedrukt dan toch?

Ik heb te geef:

-een gourmetsetje op spiritus

-een glazen schaakspel

Of de categorie/subcategorie, (dvd's, boeken, truien).

Komt vast wel goed (morgen ofzo)
Was al weer mosterd met mijn dik gedrukt.

Balen chooc van je gezondheid.

Hoop dat je toch kunt genieten zaterdag.
[poefff
ik ben voor alles door elkaar, wel zo gezellig. Vet gedrukt is een goede optie.
Nog even een vraagje...houdt iemand hier van felle make-up? Ik heb een doosje liggen, ik gebruik het niet, ik vind de kleuren te fel. Ik heb een aantal kleuren geprobeerd met een kwastje maar de meeste zijn helemaal nieuw. Hij kan alleen per pakket post gestuurd worden of eventueel opgehaald, per brievenbus gaat het kapot vrees ik.
Mijn kraam is een beetje leeg vrees ik...

Blijf wel meelezen

Echt niemand interesse in de kleine blonde dood van boudewijn buch?
Sorry maar poef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven