Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
@ ibi: heb je verhaal gelezen, verschrikkelijk!!

@ choco: ook voor jou!!

En de rest ook

Enne zaza het is nog niet de twaalfde hè

Ga nu slapen!!
quote:hanglamp schreef op 08 augustus 2012 @ 20:00:

Mij zou t ook dwarszitten als m'n spul nu op Marktplaats zou staan.

Ff wat anders, ik zag 2 posts van geïnteresseerd in behangstukken, Liedjepiedje heb ik gemaild, maar er was nog iemand, geloof dat jij ook die leuke elastiekjes maakt?

Behang ruilen voor een schattig elastiekje? dat ben ik en die ruil vind ik een goed idee! Mail me maar op ayla_1973 @ hotmail.com., welke kleur wil je graag??
quote:rara70 schreef op 08 augustus 2012 @ 01:18:

Dames dames dames, hadden jullie niet even rustig aan kunnen doen tijdens mijn vakantie? Iemand een samenvatting voor me?!

Molly; de Italianen vielen tegen dit jaar.....dus helaas geen pakketje voor je van mij voor jou.

En om in de sfeer van het topic te blijven; iemand een autoradio over voor me? Die was nml uit mn auto gestolen toen ik terugkwam bij de parkeerplaats.....Altijd fijn om weer thuis te zijn....:-(

Ik zwaai even snel naar jullie, ben een beetje druk.

Rara, wát??!! Geen leuke Italianen?? Waar moet dat naartoe met deze wereld. Als er daar zelfs geen lekkers meer te halen valt.... tsss.

Nou, toch bedankt voor het kijken. Lief van je. (zelf trouwens ook nergens aan blijven hangen begrijp ik?)

Balen van je autoradio, herkenbaar van jaren terug.
Bedankt voor de knuffels dames Ik heb al zoveel overwonnen, dit komt ook wel goed Zoals ik al zei, met blijven lachen en positief denken kom je ver
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 20:02:

Ik heb ook gekeken naar het behang dat hier nog staat (roze pipbehang - met bloemetjes, met strepen en met stippen). Het is best veel (voor restjes dan).

Van een iemand heb ik het mailadres, ga ik zo mailen, de ander niet.

was ik misschien de ander? Ik heb wel belang bij wat behang, wil graag lampenkapjes pimpen.....

mijn mail is: ayla_1973@ hotmail.com
chooc ik heb het weggehaald, knuffel meid. Doe kalm aan he
@bigmomma, wat een leuke spenendoekjes! Heb je er ook iets van 'knisperplastic' in gedaan? Zoals in die boekjes e.d. zit? Heb je een soort werkbeschrijving of is het gewoon een kwestie van lapjes op elkaar, lint tussen de naden en naaien maar?

Ik wil ze ook graag maken, ik, vind ze zo leuk!
poeffff
Dankje tante Ik doe mijn best

Ik ga slapen. Welterusten dames!
Trusten chooc, ik taai ook af trusten allemaal
@Molly; er waren wel leuke Nederlanders......maar ja, daar had je niet om gevraagd
Goedemorgen allemaal !

@zwartezwanen, nee helaas geen knisperplastic, had ook wel een goed idee geweest ! : ) Heb op de markt leuke stofjes uitgezocht, en lintjes hier en daar en naaien maar. Wel dubbel naaien bij de lintjes want moet voorkomen dat die dingen losschieten.Hartstikke leuk om een beetje te creabea-en toch ?

groetjes, de mamaplicht roept...
Heeft iemand toevallig een koffiebonenmaler liggen die niet meer gebruikt wordt?
quote:ayla2 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:59:

[...]

was ik misschien de ander? Ik heb wel belang bij wat behang, wil graag lampenkapjes pimpen.....

Ja, jij was dat! Haha ik ga je even mailen.
heeft er iemand toevallig een deken over. Ik ga binnenkort op vakantie en een echt deken lijkt me onwijs handig voor mijn kindje. Voor het huis, op het strand. Dus niet zo'n fleece-dingetje, maar een echt (groot) deken.
Joda. Ik heb die volgens mij nog wel. Waar woon je? Ik woon regio 010
@Ayla, ik ga je mailen. Hoe bekleed je die lampenkapjes met behang? Beschrijving hoe je dat doet???

(gok, met behang inlijmen en dan op de kap plakken)? Dat zou een heel goed idee zijn voor een witte kap die ik hier heb maar veel te saai is!

Ben ook voor in 1 forum te houden, code voor vetgedrukt even in de OP zetten, voor mobielers?
quote:Liedjepiedje schreef op 09 augustus 2012 @ 11:06:

Joda. Ik heb die volgens mij nog wel. Waar woon je? Ik woon regio 010ben meer 020. Doe je aan opsturen? Of kan ik dan net zo goed een deken in de winkel kopen?
@Luna, kleding is aangekomen! Heel erg bedankt!!!

Bezorger vroeg zich toch wel af wat er in die zak zat

Ik ga straks alles passen, hoop dat de spijkerbroek ook past, die is leuk!!

@ayla, heb je net gemaild, klopt dat je emailadres op .com eindigt?
quote:hanglamp schreef op 09 augustus 2012 @ 11:23:

@Luna, kleding is aangekomen! Heel erg bedankt!!!

Bezorger vroeg zich toch wel af wat er in die zak zat

Ik ga straks alles passen, hoop dat de spijkerbroek ook past, die is leuk!!

@ayla, heb je net gemaild, klopt dat je emailadres op .com eindigt? Hoop dat er dingen tussen zitten die passen!
Ik weet niet of zoiets in een 6,75 pakket kunnen. Ik ga even kijken hoe groot zo'n pakket mag zijn!
Liedjepiedje, gewoon in een vuilniszak verpakken, pakket is tot 10 kilo.
@ Liedjepiedje, de foto heb ik op poster laten drukken, nu wachten op t resultaat!
Dat moet lukken! Als er een ikea in de buurt is, de goedkoopste daar is 4,00. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131424/

Dus ik wil er met alle liefde 1 versturen. Jij mag kiezen!
Oww gaaf Luna! Wil je mij een foto sturen als hij hangt/staat! Leuk zeg!

En ik heb mijn motto even aangepast aan dit topic!

Ik word zo blij van alle leuke reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven