Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:mika65 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:12:

[...]

Dat betekent dat je het rustig aan moet doen muts, dus voetjes op de bank en een ander laten poetsen Poetsen? Wat is dat?
Mika wil je aub mijn quote weghalen? Mijn emailadres staat er nog in..en ik kreeg net een rare e-mail, mijn schuld eigenlijk.
@bigmomma dank je wel, ik ga aan de slag
Chooc, kun je de afvoer niet splitsen?

Hebben wij hier van de week ook gedaan. De afwasmachine en wasmachine zitten opdezelfde waterkraan en afvoer.

Ze lunnen niet tegelijk aan, maar dat hoeft ook niet.

Of is het een alles in een dat je echt twee dingen moet hebben?
quote:chocolover schreef op 08 augustus 2012 @ 22:25:

Lorenne ik ben er ook blij mee! Alleen tijdens sporten zit het vervelend haha, dan duw ik hem naar binnen. Maar ik ben er heeeeel blij mee!

Rara waar gaat het over

Wat heb jij van Lorenne gekregen dat je naar binnen duwt bij het sporten????

*levendige fantasie *
Liedje, zou je als je nog een momentje overhebt ook iets voor mij willen maken?

Ivm de operatie van Liselot, overlijden oom, onze vakantie en vervolgens zomervakantie, hebben we nog geen kraamfeest georganiseerd voor Liselot. Ik wil dus als de zomervakantie is afgelopen, alsnog iedereen uitnodigen. Lijkt me leuk om dan een uitnodiging te doen met iets van haar geboortekaartje en een foto van haarzelf erbij. Weet niet of zoiets mogelijk is, zelf kan ik het iig niet
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Zaza_zebra schreef op 09 augustus 2012 @ 13:16:

[...]

Wat heb jij van Lorenne gekregen dat je naar binnen duwt bij het sporten????

*levendige fantasie * Of een Dirty mind?
Leuk tatli! Graag! Mail me even op liedjepiedje1@hotmail.nl
Lorenne, weet niet wat voor rare mail je kreeg, maar ik zou het ip-adres even vergelijken met een bepaalde andere forummer. ;- )
quote:moedergans22 schreef op 09 augustus 2012 @ 13:05:

Ik zoek een werkende furby??Euh... wat doen die dan??
quote:zwartezwanen schreef op 08 augustus 2012 @ 23:01:

@bigmomma, wat een leuke spenendoekjes! Heb je er ook iets van 'knisperplastic' in gedaan? Zoals in die boekjes e.d. zit? Heb je een soort werkbeschrijving of is het gewoon een kwestie van lapjes op elkaar, lint tussen de naden en naaien maar?

Ik wil ze ook graag maken, ik, vind ze zo leuk!

Ik heet natuurlijk geen bigmomma, maar ik maak ze ook nog wel eens als kraamcadeautje.

Als je er knisper in wilt is folie, zoals om bloemen zit, vaak 'herrie' genoeg.

Ik waarschuw er dan alleen wel altijd bij dat ze het doekje alleen onder toezicht moeten geven. (geen idee hoe ze dat met die officiele dingen oplossen).

Zelf maak ik twee even grote lappen, en zet ik vast op een lapje de dubbelgevouwen lintjes/uitgeknipte labeltjes vast op de slechte kant.

Op het andere lapje zigzag ik het knisperfolie dan vlak bij de rand vast, zodat het niet kan gaan schuiven.

Daarna idd de boel aan elkaar zetten met mooie kanten tegen elkaar, keren.

Heel voorzichtig beetje strijken, en dan nog even omzomen op paar mm van de kant, dan blijft het mooi in model, anders trek je het snel in een 'kussentje'.

Als het lapje groot is kan je evt. in het midden ook even een paar steekjes zetten, zodat het daar bij elkaar blijft.
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 10:51:

heeft er iemand toevallig een deken over. Ik ga binnenkort op vakantie en een echt deken lijkt me onwijs handig voor mijn kindje. Voor het huis, op het strand. Dus niet zo'n fleece-dingetje, maar een echt (groot) deken.

Joda, wij hebben voor strand en park heel simpel gewoon een opengeknipt en omgezoomd dekbedovertrek.

Dat is mega-dun, dus droogt snel als er natte zee-waterkontjes op gaan zitten, neemt erg weinig plaats in de tas in, en is grooooot qua oppervlakte, en kan op 60* in de was.

Ik vind het ideaal, het laat alleen wel vocht vanuit de bodem door (maar ik vind dat dus een voordeel, omdat het ook weer snel droogt), en hoeft bijna niets te kosten.

Graties idee van mijn moeder, die sleepte vroeger altijd overal zo'n bruin retro beddelaken mee naartoe.
@zaza; goed idee........maar dat vind ik dus te dun Voor op een terras met stenen is dat weer niet zo lekker
quote:luna30v schreef op 09 augustus 2012 @ 13:19:

[...]

Of een Dirty mind?

Is het een niet een net synoniem voor het ander?

(maar moet zeggen dat ik qua dirty denken momenteel niet veel verder kom dan baby's die uit flamoezen komen. Verder wil ik niets te maken hebben met dingen of acties waarvan je evt. zwanger zou kunnen raken. )
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 13:35:

@zaza; goed idee........maar dat vind ik dus te dun Voor op een terras met stenen is dat weer niet zo lekker

Met een heel kleintje kan ik me dat goed voorstellen hoor!

Zoon hier is nu ruim 2, en dan gooi ik m dus wel op een terras.

Krijgt ie net geen schaafwonden, het is een afgebakend gebied, en hij zit niet in het zand/vuiligheid.

Maar tegen omduvelen helpt het niet, en als ie erop wil slapen is het ook niet echt comfi. In die hele jonge leeftijd zou zo'n hema-kleed wel ideaal geweest zijn.
Wel gemeen van je hoor Rara dat je niet eens een italiaan hebt mee genomen voor molly. Ze heeft zelfs speciaal de italiaanse taalcurcus van mij overgenomen. :D. Haha.
quote:italie_meisje schreef op 09 augustus 2012 @ 13:38:

Wel gemeen van je hoor Rara dat je niet eens een italiaan hebt mee genomen voor molly. Ze heeft zelfs speciaal de italiaanse taalcurcus van mij overgenomen. :D. Haha.

Ja! Precies! En nou met die cursus kán ik niet anders dan een Italiaan scoren. Een Spanjaard ofzo zit er nu niet meer in.
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Man van Mamaria: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)

Even de statistieken bijwerken hoor...
quote:molly74 schreef op 09 augustus 2012 @ 13:40:

[...]

Ja! Precies! En nou met die cursus kán ik niet anders dan een Italiaan scoren. Een Spanjaard ofzo zit er nu niet meer in. Plaatselijke ijssalon proberen?
Tjonge wat zijn er al veel afgevallen
In de herhaling:

- hoeslakentje wieg. Oranje badstof, gebruikt maar goed.

- matrasje wieg. stevig matrasje, komt van marktplaats, heeft wel wat vlekken.

- magic mat van Tommee Tippee, vacuum-plak je bord aan de tafel

[afbeelding]

- familie kalender van de kruidvat. Gekocht, maar niet in gebruik.

- peper en zout stelletje van twee poppetjes die elkaar omhelzen. Oranje-wit. Nieuw.

[afbeelding]

- 6 zilveren belletjes met daarop een hartje waar je een foto/kaartje in kan klemmen

[afbeelding]
quote:Zaza_zebra schreef op 09 augustus 2012 @ 13:42:

Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Chocolover: 7 augustus

Man van Mamaria: 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Mika: 11 augustus

Weekend: 12 augustus

Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)

Even de statistieken bijwerken hoor...Oei, ik denk dat we over een paar dagen allemaal opnieuw een datum kunnen gokken.
@ ijssalon
quote:molly74 schreef op 09 augustus 2012 @ 13:51:

[...]

Oei, ik denk dat we over een paar dagen allemaal opnieuw een datum kunnen gokken. Zeg, houd jij es heel snel je mond!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven