Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Hmm, denk zomaar dat je dit weekend bevalt
Weekend, Siepje84 en diegene die mijn tuniekje wilde (o wat erg, ik weet de naam niet meer, wel het mailadres

Gisteren is alles op de bus gegaan. Ik zag dat het pakket van Weekend volgens mij al was aangekomen en dat het andere pakket ook vandaag wordt gebracht.

Tatlitatli, waarschijnlijk heb je mijn bericht over het hoofd gezien over het groene rokje. Die is 38 cm lang.

Rara, welkom terug! de manier waarop is helaas minder.

Zaza, succes met die laatste loodjes.

Ik ben binnenkort met vakantie, dus bied mijn spullen niet nog een keer aan. Heb eigenlijk wel interesse in wat boeken van Mika, maar dat moet ik maar niet meer doen. Als er nog wat over zijn na mijn vakantie, laat ik het wel weten.
Tijdschriften gaan vanmiddag onderweg.

Vanavond Kleine Zeemeerming (met forumAH-korting) en misschien nog een wisseltruc met het verkeerd geadresseerde boek.
quote:molly74 schreef op 09 augustus 2012 @ 13:40:

[...]

Ja! Precies! En nou met die cursus kán ik niet anders dan een Italiaan scoren. Een Spanjaard ofzo zit er nu niet meer in.

Moet ik ook voor je kijken? Gaan namelijk ook naar Italië.

Voorkeuren??? leeftijd, lengte etc
Watervrouw, ik zal de Elseviers voor je bewaren! (het is een weekblad, dus dan lijkt het me inderdaad beter om ze per 2 à 3 op te sturen)
Iemand schreef over een dikke deken voor een baby. Bij het Kruitvat heb je nu in de 50 procent korting schappen van die dikke geblokte picknickkleden liggen. Ze zijn leuk en geblokt. Ideetje?? Hier zijn ze nog tenminste
quote:Shalimar schreef op 09 augustus 2012 @ 14:59:

Iemand schreef over een dikke deken voor een baby. Bij het Kruitvat heb je nu in de 50 procent korting schappen van die dikke geblokte picknickkleden liggen. Ze zijn leuk en geblokt. Ideetje?? Hier zijn ze nog tenminste

Dat ben ik. Maar ben niet op zoek naar een babydeken, mijn kindje is 1 1/2. Ik zoek een heel groot deken om als gezin om te kunnen zitten in het bos, op het strand enz.

Bedankt voor het meedenken!
Hai allemaal!!

Vandaag ben ik langs de Kruidvat gefietst bij mijn werk, maar helaas hadden ze Betsy de Koe ook hier niet meer! Ik ben nu bij alle Kruidvatjes in mijn woonplaats geweest en ga dus nu maar op Bol.com bestellen via de link van Luna!!

Heb ik het goed begrepen dat we onze spullen die we aanbieden voortaan dikgedrukt plaatsen? Zo ja, goed idee!
Joda zoiets?

http://www.decathlon.be/NL/gronddeken-175188948/
Hier ook geen opblaas koe sorry!! Heb ook bij de trekpleister gekeken want daar hebben ze wel eens kruidvat dingen maar echt eht niet!!

@ bird: *kijkt onder de deurmat* nog niks hoor!! Misschien komt die zo!!
Zaza! Dit gaat goed zo!! Bijna de twaalfde
Of deze fleurige deken van 160x160

http://www.kleinezebra.co ... olbaar-picknickdeken-bird
quote:ElleMichelle schreef op 09 augustus 2012 @ 15:20:

Joda zoiets?

http://www.decathlon.be/NL/gronddeken-175188948/

Zoiets ja.....maar nog een slag groter. Zoek beetje formaat 2-persoons dekbed. 2 bij 2 ofzo. Niet duur eigenlijk.

Mmmm 2 bij 2 is misschien wat overdreven....of niet? Ben zo slecht in maten.
Ik heb nog een poppenkast,wie wil?

Past niet in een doos dus moet opgehaald worden in 0575
Hier een grotere maar ook duurder

http://r.twenga.nl/g3.php ... zViOTA4ZWFlN2I4N2Qx&dac=0
Leuk, ElleMichelle! Ik woon helaas niet in de buurt, heb ook niet eens kinderen haha! Maar leuk!

Betsy de koe is besteld! Ik hoop dat hij nog voor maandag aankomt want dan kom mijn leuke, lieve, schattige en stoere nichie logeren!!
quote:ElleMichelle schreef op 09 augustus 2012 @ 15:34:

Hier een grotere

Yep, die graag.....iemand die nog in de kast liggen

Superbedankt voor het zoeken!
De boeken zijn binnen!! Super bedankt!! Ga nu lekker de doos open maken en lekker boeken bekijken!! Vanavond is man weg en als baby slaapt weten jullie wel wat ik ga doen

Je hoort nog verder van me
Die grote wisseltruc had me wel gezellig geleken, maar mijn wisselobject is nog niet gearriveerd

Heb ook nog eens een borstontsteking waardoor m'n hele lijf pijn doet... Die wil ik wel in de aanbieding gooien trouwens, evenals m'n spataderen.
Puppy, de babybanz zijn gisteren heel aangekomen!!!!! Laat maar even weten waar ik de verzendkosten op over kan maken (en welk bedrag).

Testobject is nog op het kdv, dus testen moet nog eventjes wachten. Maar de kleur is in ieder geval al helemaal goed!
Post van IBI tijdje terug kreeg ik net alsnog van een buurvrouw. Kan ik weer wat uitdelen op verjaardag tzt. Heb nu vier vliegdingen voor drie jongetjes
quote:zonnebloem- schreef op 09 augustus 2012 @ 14:32:

Watervrouw, ik zal de Elseviers voor je bewaren! (het is een weekblad, dus dan lijkt het me inderdaad beter om ze per 2 à 3 op te sturen)Mailadres staat nog wel op blz 1. Ben benieuwd of ik Elsevier leuk vind en anders stopt het gewoon weer na 1-2 zendingen . Ben vanaf zondag heel beperkt online.
@Zaza, dank je wel voor de duidelijke aanvulling ! Je kan het beter omschrijven dan ik : )
quote: italie_meisje, 4 uur geleden

Chooc, kun je de afvoer niet splitsen?

Hebben wij hier van de week ook gedaan. De afwasmachine en wasmachine zitten opdezelfde waterkraan en afvoer.

Ze lunnen niet tegelijk aan, maar dat hoeft ook niet.

Of is het een alles in een dat je echt twee dingen moet hebben? Het zou kunnen maar dan moet ik veel werk verzetten. Ik heb namelijk een 2e aanrechtblad gecreeërd met vakken. 1 voor droger, 1 voor wasmasjien, 1 voor kattenbak en de cv is dan ook weggebouwd. Dan zou ik de gaten voor de leidingen moeten vergroten, geeft troep. Opzetstukjes erop dus alle lijm eerst losweken geeft nog meer troep. Kortom ik hou niet van troep. Ik heb geen vader en man is niet technisch dus ben zelf de pineut en dat is het me momenteel niet waard. Dan maar geen zachte handdoeken. En omdat er nog iemand interesse had gun ik het dan liever diegene. Op het moment kan ik niet genieten van klusprojecten (6 maanden alles zelf verbouwd hier, het is goed zo ) Maar lief bedacht van je!
Haha Zaza, 2 navelpiercings. Waarvan 1 favoriet, daar zit een soort kettinkje aan. Met sporten drukt ie in mn buik dus prop ik hem in mn navel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven