Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Das leuk, ik kan vanavond nog op m'n elandje rijden HIII-HAAA!!
quote:mamaria schreef op 09 augustus 2012 @ 20:21:

Laat me raden.. Ouder stel, vrouw met haar in de krul, plantjes mee om buiten de boel op te leuken, kek matje voor de deur, 1 of liefst 2 keffertjes mee? Koffie in gebloemde campingmokjes of beter nog, stenen kopjes?En rookt ze Belinda en heeft ze een zonnebank bruin poepkleurtje?? En en en roze lippenstift? Platina blond haar?
quote:luna30v schreef op 09 augustus 2012 @ 20:27:

[...]

En rookt ze Belinda en heeft ze een zonnebank bruin poepkleurtje?? En en en roze lippenstift? Platina blond haar?

Zo'n stel stond een eind verderop op een camping tijdens onze vakantie. Precies zoals jij het aanvult ook nog. We stonden 2 overnachtingen tegelijk met hen op de camping, en voor die paar dagen dat ze daar stonden werd hun plek aangekleed met zonne-energie-tuinlampjes, een halfrond matje met "welcome" voor het trapje de camper in, 2 soort van buxusbolletjes (elk aan een kant van de mat) in een ontiegelijk truttenpotje, tafelkleedje met marjolein bastin look a like print etc. etc. En 's avonds ging die man in zijn stoel zitten met een heel gereedschapstasje voor hem. Zij kwam aan met de koffie, ging haaks op hem in haar stoel zitten, gooide haar voeten omhoog en dan ging hij haar eelt wegvijlen enzo. Heel vreemd!
Toen had ik wel behoefte aan hun privacy.
Ik heb van degene die ik bijna een week geleden iets heb gestuurd nog steeds niets vernomen, het pakket is wel aangekomen zoals ik al eerder postte. Valt me wel tegen, weet niet of ze nog meeleest in dit topic maar een bericht van aankomst was wenselijk geweest.

Dit weerhoudt me wel een beetje van een toekomstige weggeefactie, is dat raar?
quote:mamaria schreef op 09 augustus 2012 @ 20:35:

Toen had ik wel behoefte aan hun privacy.
quote:chocolover schreef op 09 augustus 2012 @ 17:06:

Haha Zaza, 2 navelpiercings. Waarvan 1 favoriet, daar zit een soort kettinkje aan. Met sporten drukt ie in mn buik dus prop ik hem in mn navel

Okee, die had ik echt nòòòit kunnen bedenken!

Maar wel logisch, nu je het zegt.
Luni, is ze niet toevallig op vakantie?

Misschien is het er bij in geschoten door drukte?

Geen idee hoor.

Kan mij nl niet voorstellen dat iemand niks van zich laat horen express.

Hoop ik tenminstw, bedankje is wel het minste lijkt mij.
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 20:40:

Ik heb van degene die ik bijna een week geleden iets heb gestuurd nog steeds niets vernomen, het pakket is wel aangekomen zoals ik al eerder postte. Valt me wel tegen, weet niet of ze nog meeleest in dit topic maar een bericht van aankomst was wenselijk geweest.

Dit weerhoudt me wel een beetje van een toekomstige weggeefactie, is dat raar?nee, dat is niet raar. Het is wel heel jammer.
Italie_meisje: nee, niet met vakantie en actief op het forum. Ilk heb een laatste e-mail gestuurd gisteren dat ik tenminste een berichtje van aankomst had verwacht en ik er van uit ga dat het goed terecht is gekomen :-/
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 20:40:

Dit weerhoudt me wel een beetje van een toekomstige weggeefactie, is dat raar?

Luni, heb je haar al gemaild?

Ontschoten/vakantie/ziek/weet ik het wat er allemaal tussen gekomen kan zijn. Bevalling...

Maar natuurlijk is het wel een teleurstelling, als je met goede bedoelingen zo snel mogelijk een pakketje post, en geen enthousiaste reactie ontvangt.

Het enthousiastme is het aanstekelijke hier.

Dus kan me voorstellen dat het steekt.

Volgende weggeefactie gewoon doen aan iemand die hier altijd heul blij reageert joh.

*Doet vast een dansje en een paar cheers voor als er wat leuks bij je volgende lichting zit*

Wie dan luni?
quote:luna30v schreef op 09 augustus 2012 @ 20:52:

Wie dan luni?Jij niet
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 20:54:

[...]

Jij niet Neen das al 1 verdachte minderop m'n lijstje.
Wat heb je dr gegeven, mogen we dat wel weten?
Luna, sensatiezoekerT!
Noem dan alleen de eerste en laatste letter
Vind je Zaza?
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 20:50:

Italie_meisje: nee, niet met vakantie en actief op het forum. Ilk heb een laatste e-mail gestuurd gisteren dat ik tenminste een berichtje van aankomst had verwacht en ik er van uit ga dat het goed terecht is gekomen :-/Waarom mail je haar niet gewoon en zegt 'joh, ik vind dit gewoon niet tof van je.'
Haha, ja leuk geprobeerd Luna

Ik heb meerdere mensen wat gestuurd dus terugzoeken heeft geen zin

Ik heb een bevredigend antwoord, het is niet raar dat ik wat minder enthousiast ben over evt toekomstige weggeefacties

On topic, heeft iemand nog een (koffie)bonenmaler in de aanbieding? Te geef of te leen, zuid holland
Ohhh als ik nou maar wat zekerheid had over wat er met ons huis gaat gebeuren he... Dan had ik nog zoveel leuk spul weg te geven.. Maar daar moet ik eerst nog een week voor wachten. Grrr!

Edit: Dit is net zo'n facebookstatus waarin iemand zit te vissen om aandacht en "wat dan wat dan" reacties. Ik zal toelichten: het is een financiële kwestie. Komende week horen we of onze verbouwing doorgaat. Zo ja, kan er dus een lading (+/- 80 m2) laminaat naar Willemeen (als ze wil), heb ik een elektrische oven in de weggeef, keukenkasten te over, bureau, bureaustoel, eetkamerstoelen (al moeten die nog ff mee tot vervanging is gevonden), een billyboekenkast en nog meer klein decoratiespul.
quote:Zaza_zebra schreef op 09 augustus 2012 @ 20:42:

[...]

Okee, die had ik echt nòòòit kunnen bedenken!

Maar wel logisch, nu je het zegt.Ha ha dacht je aan iets anders Zaza? Die hormonen zeg

Is de zaza baby nog steeds niet uit???
quote:mamaria schreef op 09 augustus 2012 @ 21:09:

Ohhh als ik nou maar wat zekerheid had over wat er met ons huis gaat gebeuren he... Dan had ik nog zoveel leuk spul weg te geven.. Maar daar moet ik eerst nog een week voor wachten. Grrr!

Edit: Dit is net zo'n facebookstatus waarin iemand zit te vissen om aandacht en "wat dan wat dan" reacties. Ik zal toelichten: het is een financiële kwestie. Komende week horen we of onze verbouwing doorgaat. Zo ja, kan er dus een lading (+/- 80 m2) laminaat naar Willemeen (als ze wil), heb ik een elektrische oven in de weggeef, keukenkasten te over, bureau, bureaustoel, eetkamerstoelen (al moeten die nog ff mee tot vervanging is gevonden), een billyboekenkast en nog meer klein decoratiespul. moest even erg lachen om je 'facebookstatus'. Ik heb daar ook zo'n hekel aan. En het zijn altijd dezelfde types die zeggen 'hopelijk gaat het morgen beter' of 'weer wachten op wat komen gaat'.
quote:mamaria schreef op 09 augustus 2012 @ 21:09:

Edit: Dit is net zo'n facebookstatus waarin iemand zit te vissen om aandacht en "wat dan wat dan" reacties. Ik zal toelichten: het is een financiële kwestie. Komende week horen we of onze verbouwing doorgaat. Zo ja, kan er dus een lading (+/- 80 m2) laminaat naar Willemeen (als ze wil), heb ik een elektrische oven in de weggeef, keukenkasten te over, bureau, bureaustoel, eetkamerstoelen (al moeten die nog ff mee tot vervanging is gevonden), een billyboekenkast en nog meer klein decoratiespul.]

Hoe groot is de oven?
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 21:20:

[...]

moest even erg lachen om je 'facebookstatus'. Ik heb daar ook zo'n hekel aan. En het zijn altijd dezelfde types die zeggen 'hopelijk gaat het morgen beter' of 'weer wachten op wat komen gaat'.

Ja dat herken ik enorm! Ik lees mijn eigen stukjes altijd even terug en ik kreeg acuut uitslag van mezelf! <wat ik natuurlijk direct op facebook plaats> Vandaar toch maar ff een toelichting.

Maar getverderrie wat heb ik zin in die verbouwing en wat kan wachten op post en beslissingen en en en... dan toch lang duren! In mijn hoofd is alles allang klaar, verbouwd, geschilderd, gelegd en opnieuw bewoonbaar verklaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven