Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Mamaria: we wachten geduldig af hoor. T is een goede cliffhanger. En ik weet nu al dat er goed spul bij jou vandaan komt.

Luna: piepbeetje. En ik snap het ook wel. Ik ben ook wel nieuwschierig. Maar vind Luni eigenlijk wel netjes zo.

Zeker omdat nog niet duidelijk is hoe, wat en waarom.

Anders ontstaat er weer zo'n heksenjacht joh.

-spaart energie voor andere zaken-

Lorenne: nope. T is een meid he. Dat merk je nu al. Eigenwijs.
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 21:23:

[...]

]

Hoe groot is de oven? Hahaaa! 60 breed en 60 hoog. Maar dat is de buitenmaat. Merk Ariston. Werkt nog, alleen aan de buitenkant zijn de merkjes van de temperatuurindicatie en het kookwekkertje er wat af gepoetst. Maar ik bak er nog steeds mee hoor, dat lukt nog wel, het is niet zo dat je helemaal op de gok dat ding aan moet zetten.
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 20:40:

Ik heb van degene die ik bijna een week geleden iets heb gestuurd nog steeds niets vernomen, het pakket is wel aangekomen zoals ik al eerder postte. Valt me wel tegen, weet niet of ze nog meeleest in dit topic maar een bericht van aankomst was wenselijk geweest.

Dit weerhoudt me wel een beetje van een toekomstige weggeefactie, is dat raar?Ik heb ook een zeer teleurstellende ervaring met een dame. Die is overigens niet actief bezig op de weggeef topic. Iets gegeven wat voor mij grote emotionele waarde had om vervolgens niets meer ervan te horen. Ik hoef echt niets meer dan een simpel bedankt, is dat echt zo moeilijk? Sindsdien ben ik toch een beetje selectiever geworden, ik geef mijn spullen liever aan iemand die hier gezellig meedoet en mij een vertrouwde gevoel heeft ipv aan een onbekende. Dus nee, luni, ik vind het niet raar...
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 21:20:

[...]

moest even erg lachen om je 'facebookstatus'. Ik heb daar ook zo'n hekel aan. En het zijn altijd dezelfde types die zeggen 'hopelijk gaat het morgen beter' of 'weer wachten op wat komen gaat'.

Jaaaaaaa, mijn zusje heeft daar een handje van!

Van die dingen als 'T zal eens niet....'

of 'O nee he..', 'ben er nu echt helemaal klaar mee' 'best zielig voor mij'.

Ben ik zò allergisch voor dat ik al niet eens meer wil weten wat er aan de hand is.

Zet dan neer 'ik zou graag wat persoonlijke aandacht krijgen, wie biedt?'.
quote:Zaza_zebra schreef op 09 augustus 2012 @ 21:27:

Mamaria: we wachten geduldig af hoor. T is een goede cliffhanger. En ik weet nu al dat er goed spul bij jou vandaan komt.

Dank u voor de reclame!

Mag ik nog ff inzetten op 11 augustus? Dan heb ik 2 verjaardagen, past er nog wel eentje bij. En anders de 12e, dan is mijn omaatje jarig, daar moeten we zo'n beetje wel vervanging voor zoeken, 't arme vrouwtje gaat het niet lang meer uithouden. Zo dement als wat, het is zonde.
Mamaria:

dat heb ik met baby en mn vagijn.

In mn hoofd ook allang klaar, schoongemaakt, opgeknapt en weer bewoonbaar verklaart.
Dank je Lorenne, en ook niet leuk voor jou!! Je doet je best, zo snel mogelijk de deur uit enzo.

Joda, daarom heb ik geen fb, wel hyves maar mensen die zo beginnen gaan er linea recta af
Hahahahahahahahaha ik lach niet gauw hardop en schaterend als ik het forum lees, maar nu heb je me! Geweldig!
quote:luni schreef op 09 augustus 2012 @ 21:33:

Joda, daarom heb ik geen fb, wel hyves maar mensen die zo beginnen gaan er linea recta af zou ik ook moeten doen. Maar sommige personen kan je er gewoon niet afdonderen ( lees; schoonfamilie). Die negeer ik al compleet.....moest ze ook van huilen........zucht
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 21:36:

[...]

zou ik ook moeten doen. Maar sommige personen kan je er gewoon niet afdonderen ( lees; schoonfamilie). Die negeer ik al compleet.....moest ze ook van huilen........zuchtAhhhhhhhh gemenerik
Ik heb gelukkig geen schoonfamilie in nederland en mn familie doet niet zo.
quote:Zaza_zebra schreef op 09 augustus 2012 @ 21:27:

Lorenne: nope. T is een meid he. Dat merk je nu al. Eigenwijs.

Nou jongetjes kunnen ook eigenwijs zijn hoor zaza, mijn zoontje ook een lekker eigenwijsje, bijna twee weken over tijd! Gek dat ik werd, ik had enorme schoonmaakwoede, had alle hoekjes en gaatjes in het huis met de tandenborstel en wattenstaafjes geschrobd, mijn huis was nog nooit zo schoon geweest, ik kon echt niet stil zitten...pff, had ik maar van het rust genoten

Maar je bent ongeweer vandaag uitgerekend of niet? Je hebt nog een paar dagen te gaan
Bigmomma!! de Eland is veilig gearriveerd hoor, wat een leuk beessie!! Dank je wel!!
Ik heb op de dag van de bevalling m'n keuken opnieuw gekit...jaja.. Zo gek als een deur.
Het was gezellig, ik ga met een boekje mijn bed in en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen rondom de verbouwing. Luni als je nog interesse hebt in de oven mail me dan op mamariaviaviva at gmail punkt com, dan hoef ik straks niet te zoeken in het topic als het startschot gegeven wordt. Afhaal in Vlissingen trouwens.

Tabee, goede nacht en Zaza, ik hoop dat je gauw aan het "werk" mag!!
quote:luna30v schreef op 09 augustus 2012 @ 21:42:

Ik heb op de dag van de bevalling m'n keuken opnieuw gekit...jaja.. Zo gek als een deur.na je bevalling? of tijdens de weeen? kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk
Mijn zoontje is trouwens binnen 4 uurtjes geboren. Eerst kind, ruim 9 pond. Zucht.. Nu precies 14 maanden geleden op de dag af.
quote:mamaria schreef op 09 augustus 2012 @ 20:17:

[...]

Ik heb jou net een mailtje gestuurd!

Gezellig trouwens, het kletsen hier in het topic. Alleen ik weet nooit wat te zeggen dus ik lees vooral van jullie mee.Ik zag het, je hebt antwoord! Mijn vriend vond je erg ver weg wonen en dan is het meer van stijgen dan van dekken, zeg maar. Maar wel ongelooflijk lief! Ik krijg hem regelmatig aan het grijnzen met de verhalen en de sfeer van dit topic.
Duss heeft iemand van de 'bekende' dames interesse in mijn make-up doosje ? Anders gooi ik hem op MP
Nouja achteraf tijdens de weeën Joda. Dacht dat t gewoon beetje kramp was. Little did I know!
Ik denk dat ie te groot is maar als ik m wil ben je de eerste die het hoort
quote:lorenne schreef op 09 augustus 2012 @ 21:46:

Duss heeft iemand van de 'bekende' dames interesse in mijn make-up doosje ? Anders gooi ik hem op MP Vooruit, ik was toch nog online om de pagina in de favorieten op te slaan.. Wat voor felle kleuren moet ik dan aan denken? Zoals de nagellakpotjes uit de reclame hiernaast? Of anders? En kan je het gewoon in de brievenbus doen met een hele hoop keukenpapier oid eromheen? Anders vind ik 6.75/pakketverzendkosten wel veel geld voor iets waarvan ik niet zeker ben...
Oh nu zijn de potjes weer weg. Nou ja, een regenboog zeg maar..??
quote:joda schreef op 09 augustus 2012 @ 21:36:

[...]

zou ik ook moeten doen. Maar sommige personen kan je er gewoon niet afdonderen ( lees; schoonfamilie). Die negeer ik al compleet.....moest ze ook van huilen........zuchtTssss. Huilie!
quote:luna30v schreef op 09 augustus 2012 @ 21:46:

Nouja achteraf tijdens de weeën Joda. Dacht dat t gewoon beetje kramp was. Little did I know!hahhaha had mijn verhaal kunnen zijn. Mijn beetje kramp was 10 cm ontsluiting. Binnen 2,5 uur was mijn 1ste kindje er

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven