Het is zo stil...

10-08-2012 09:20 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk. De helft van Nederland is op vakantie en de helft van mijn collega's is er ook niet (ambtenaren en de vrijdag he...)

Dussss...wie wil er kletsen??

Hier is ook geen kip te bekennen. Heb wel een grote klus liggen, maar een kletspraatje tussendoor bij gebrek aan collega's is nooit verkeerd.

Ruza, wat had de mevrouw over ratten te melden? Moesten jullie er met de rattenvanger achteraan?
www.nederland.fm

Voor de radiolozen onder ons.
Baas zit nu tegenover me en is bezig met iets en dan stiekem, tussen neus en lippen door, dingen aan mij vragen zodat ik zijn werk voor 'm aan het doen ben. NO WAY. Ik ga koffie halen voor mezelf
Ik heb veel plannen voor vanmiddag, maar ik weet al vast dat ik op de bank of op de tuinstoel ga ploffen en niet meer bewegen.
Dat is kut Chi, zo'n hork van een baas. "Gelukkig" ben je over een week van hema f.
Gezellig, ik sluit me graag aan!

Hier is het altijd stil haha, dus dit topic is welkom!
nellaa ze had er al eerder over gebeld en er zou iemand komen kijken maar dat was dus neit gebeurd. Na nader onderzoek bleek dat het hlemaal niet ging om ratten in de woning maar ratten in de sloot
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 09:59:

nellaa ze had er al eerder over gebeld en er zou iemand komen kijken maar dat was dus neit gebeurd. Na nader onderzoek bleek dat het hlemaal niet ging om ratten in de woning maar ratten in de sloot

Ze is waarschijnlijk eenzaam. Even maatschappelijk werk bellen.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 09:59:

nellaa ze had er al eerder over gebeld en er zou iemand komen kijken maar dat was dus neit gebeurd. Na nader onderzoek bleek dat het hlemaal niet ging om ratten in de woning maar ratten in de sloot Oeps.....
quote:nellaaa schreef op 10 augustus 2012 @ 09:57:

Dat is kut Chi, zo'n hork van een baas. "Gelukkig" ben je over een week van hema f.Ik heb een andere baan kunnen vinden dus van 'geluk' kunnen we wel spreken
Hier ook ( heerlijk ) stil, de rest ligt nog in bed, we hebben vakantie maar meer een klusvakantie ( ga verhuizen ), al 3 dagen achter elkaar getext en vandaag hebben we een vrij dagje verdiend vonden we.
@Ruza wat ga je maken?En ga je lekker niks doen of wel ergens naar toe?

@ Chi hahaha kapotzuipen nog wel...
quote:chi__ schreef op 10 augustus 2012 @ 10:03:

[...]

Ik heb een andere baan kunnen vinden dus van 'geluk' kunnen we wel spreken

Dat is fijn! Gefeliciteer

Hier hebben ze trouwens de kantine 4 weken dichtgegooid omdat er te weinig mensen zijn
Vlindervrij ik denk dat ik paprikasoep, quiche en een salade maak oid.

Rattenmevrouw was dus ook de hele week thuisgebleven
Das vervelend Nellaaa! Ik heb hier nog wel een stuk chocola voor je liggen als je wil
Nellaaa dat is balen, geen broodjes kroket nu ?
Lekker Ruza, zou zo kunnen aanschuiven.

Door alle drukte heb ik weinig zin om s'avonds nu nog te koken maar ik moet mijn kinderen toch iets te eten geven
Ik maak vanavond een heerlijke Griekse Salade, met frietjes en mijn vriend wilde spareribs erbij eten.

Nou ben ik niet zo dol op spareribs maar als ik hem daar blij mee maak dan eten we dat
quote:lavendelbleu schreef op 10 augustus 2012 @ 10:09:

Nellaaa dat is balen, geen broodjes kroket nu ?

Die hebben we normaal gesproken ook al niet....bedrijf is op de gezondheistour. Maar ik heb er wel enorm zin in!!

Druifje, ik wil wel een stukje chocola. Lekker! Welke smaak is het?

Ahw, dat is wel zielig voor die mevrouw Ruza!
lavendel gisteren ook geen zin in koken. Pot rijst gekocht, zak nasigroenten, kruiden erin, rijst erbij, valess sateschijf en klaar.
Nou... ik heb nog een stuk wit met crisp liggen (normaal lust ik alleen puur, maar deze vind ik ook wel erg lekker!)

en M&MS mini koekjes!
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 10:13:

Ik maak vanavond een heerlijke Griekse Salade, met frietjes en mijn vriend wilde spareribs erbij eten.

Nou ben ik niet zo dol op spareribs maar als ik hem daar blij mee maak dan eten we dat Hmmm moet je ze op de bbq gooien...
Oh spanning en sensatie. Blijkbaar stond er net een mevrouw te tieren aan de receptie over mijn zogenaamd onfatsoenlijke collega die zogenaamd een dom wicht is en niks weet. Jammer dat ze niet binnen kwam stormen in ons kantoor.
Vlindervrij met de bbq gooien zou ik niet doen
Mijn vader belde net voor een kletspraatje, hij is heulemaal alleen en belde om te zeggen dat hij vanmorgen op de fiets het nummer hoorde van guus meeuwis en gers, en ervan moest huilen omdat ie zoveel van ons houd. Is dat schattig of niet?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven