Het is zo stil...

10-08-2012 09:20 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk. De helft van Nederland is op vakantie en de helft van mijn collega's is er ook niet (ambtenaren en de vrijdag he...)

Dussss...wie wil er kletsen??
Oeh, spannend Ruza! Had de mevrouw ook nog iets nuttigs te melden?

Doe mij maar een stukje wit crisp Druifje. Kan ik nog iemand blij maken met een koud blikje Cola Zero?
Wat een schat Mali!

*gaat nummer van guus/gers opzoeken*
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 10:15:

lavendel gisteren ook geen zin in koken. Pot rijst gekocht, zak nasigroenten, kruiden erin, rijst erbij, valess sateschijf en klaar.Gisteren maar voor de makkelijke weg gekozen ( nadat we moe terugkwamen van het texen ), schaaltjes voor op tafel met tomaat, komkommer, paprika, druifjes, knakworstjes en stokbrood met kruidenboter
quote:nellaaa schreef op 10 augustus 2012 @ 10:22:

Wat een schat Mali!

*gaat nummer van guus/gers opzoeken*Ik ben nergens zonder jou
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
minus het naast me wakker worden enzo, dat zou wat insestieus zijn zeg maar...
Mali wat schattig ja

Mooi liedje Mali. Snap dat je vader aan zijn kinderen moest denken.
nellaa...nee, maar mevrouw was zo boos door het telefoongesprek dat ze besloot op de fiets te stappen. Receptiecollega heeft uit veiligheidsoverwegingen maar niet gezegd waar we zitten
Ach wat een lief paps heb jij Mali!
Ik heb stroopwafels! *deelt uit*

Iemand thee of koffie erbij?
Haha Ruza, was wel leuk geweest zo op de saaie vrijdagmorgen.

Wat ben je dan een zuurpruim zeg als je zo boos wordt dat je op de fiets stapt om het persoonlijk te komen vertellen
Wat schattig Mali! Mijn vader heeft dat altijd met dat liedje van Marco Borsato: Dochters. Alleen geeft hij het nooit toe, man dat 'ie is
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 10:30:

Ach wat een lief paps heb jij Mali!Ik kan oprecht zeggen 1 uit duizenden
quote:chi__ schreef op 10 augustus 2012 @ 10:31:

Wat schattig Mali! Mijn vader heeft dat altijd met dat liedje van Marco Borsato: Dochters. Alleen geeft hij het nooit toe, man dat 'ie is Ik was zo stom verbaast, hij is een man van weinig woorden, meer van de daden. Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen, de schat!
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 10:29:

nellaa...nee, maar mevrouw was zo boos door het telefoongesprek dat ze besloot op de fiets te stappen. Receptiecollega heeft uit veiligheidsoverwegingen maar niet gezegd waar we zitten
Ik werd ook ook week van Mali! Emo doos die ik ben, kreeg er ook al bijna tranen van!

Mijn paps is een beetje stijf, die houdt natuurlijk wel van ons maar zegt zoiets niet snel
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 10:35:

Ik werd ook ook week van Mali! Emo doos die ik ben, kreeg er ook al bijna tranen van!

Mijn paps is een beetje stijf, die houdt natuurlijk wel van ons maar zegt zoiets niet snel
quote:mali30 schreef op 10 augustus 2012 @ 10:33:

[...]

Ik was zo stom verbaast, hij is een man van weinig woorden, meer van de daden. Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen, de schat!
Ah, wat een lief gezwijmel om onze vaders
Ik doe niet mee if y' all don't mind
Wat lief Mali!

Hier nog lekker in bed. Ik ben lui en moet het contract voor mijn nieuwe baan lezen, maar ik stel het nog even uit met forummen. Ze staat er vast toch nog niet om te springen.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 10:29:

nellaa...nee, maar mevrouw was zo boos door het telefoongesprek dat ze besloot op de fiets te stappen. Receptiecollega heeft uit veiligheidsoverwegingen maar niet gezegd waar we zitten Het was toch niet de rattenmevrouw? Die oudjes zijn gevaarlijk, met hun stokken en rollators. Niet onderschatten hoor!
Ruza, tenminste maak je wat mee. Ik kan alleen over een zielige plant naast mij vertellen. Maar die doet niks anders dan zielig staan.
En nu belt er iemand over haar huis. Dat trilt.Ik vragen sinds wanneer dat is.

Nou, sinds een maand of 3. Bel je nu pas???

MEFS, nee, dit was een andere mevrouw. In de 50 gok ik.
En MEFS. Voor zieligerds is sinds gisteren een nieuw topic. Misschien iets voor mr. Plant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven