Het is zo stil...

10-08-2012 09:20 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk. De helft van Nederland is op vakantie en de helft van mijn collega's is er ook niet (ambtenaren en de vrijdag he...)

Dussss...wie wil er kletsen??
nellaa volgens mij niet direct nee. Centrum krijgt wel subsidie maarja. Heb het nummer van die mensen maar ff gegoogled voor die meneer zo vriendelijk ben ik dan weer wel.
quote:Yraatje schreef op 10 augustus 2012 @ 12:08:

[...]

Noem er eens een paar... en hoe kom je aan die wijsheid?

Die waar ik werk valt er namelijk zéker niet onder.

Wij hebben alleen maar eigen medewerkers.

Ja dat kan ik toch niet zomaar opsommen?of mag dat wel?

Bellen dan voor burgerzaken en belastingzaken
quote:vlindervrij12345 schreef op 10 augustus 2012 @ 12:09:

[...]

Huh bellen ze daarvoor naart de gemeente, zal ze dat cursus gebeuren niet eens gaan bellen dan?1Je wilt niet weten waar mensen allemaal voor bellen...
quote:vlindervrij12345 schreef op 10 augustus 2012 @ 12:10:

[...]

Ja dat kan ik toch niet zomaar opsommen?of mag dat wel?Waarom niet?
vlindervrij volgens mij mag je dat best op een forum zeggen. Of maken die gemeenten daar zelf een geheim van? Een KCC en een callcenter zijn in de traditionele zin niet hetzelfde hoewel het voor de klant misschien wel zo lijkt.
Een collega heeft ook wel eens een man aan de tel gehad dat haar man de afgelopen nacht was overleden in zijn slaap. En wat ze nu moest doen. Dat was best zielig.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 12:10:

nellaa volgens mij niet direct nee. Centrum krijgt wel subsidie maarja. Heb het nummer van die mensen maar ff gegoogled voor die meneer zo vriendelijk ben ik dan weer wel.Ahzo...
Nou ik denk dat ze wel een illusie willen creeeren dat er medewerkers van de gemeente opnemen en niet van een callcenter.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 12:12:

Een collega heeft ook wel eens een man aan de tel gehad dat haar man de afgelopen nacht was overleden in zijn slaap. En wat ze nu moest doen. Dat was best zielig.Ze zal wel bedoelt hebben moet ik dit dgg voor de basis admini, en of belasting zaken, dat ze dat wilde melden.
Nee. Die man lag letterlijk nog dood in bed en ze wist niet wie ze moest bellen
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 12:15:

Nee. Die man lag letterlijk nog dood in bed en ze wist niet wie ze moest bellen Dat is sneu idd, wel apart dat het eerste wat je te binnen schiet de gemeente is.
Nja het was een oudere dame. Dan weten ze niet wie te bellen en bellen ze de gemeente maar.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 11:07:

Confiture... sssst. Ik wil er niet over praten.Dan kun je je tijd daar in ieder geval mee verdoen! Ik mis het roken het meest als ik me verveel.
Ik heb 1 rookpauze van 5 min genomen tot nu toe. Maar collega waarmee ikw erk rookt zelf niet dus dan vind ik het aso om elk half uur weg te lopen.
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 12:17:

Nja het was een oudere dame. Dan weten ze niet wie te bellen en bellen ze de gemeente maar.Kan me wel voorstellen dat je in je radeloosheid niet weet wat je moet doen. Het vliegt me naar de keel als ik denk aan dat dat mij ook eens kan overkomen.
Ah ja, dat is ook zo. Jammer dat je niet alleen zit. Verveelt zij zich niet ook de tyfus? Je kunt je boodschappen wel vast doen.
Ja zij verveelt zich ent zo. Gelukkig is het een aardig meisje (directe collega, detachering) en vermaken we ons opzich wel hoor. Maar ben blij als ik zo naar huis kan.

Nog vakantieplannen iemand? of allemaal al geweest?
Vakantie duurt nog even. Heb in de herfst pas vrij (eigen keuze).

Jullie nog plannen?
Ik ga volgende week vrijdag trouwen en daarna gaan we een weekje naar Italie.

Weet je al waar je heen gaat Nellaaa? En jij Ruza?
Ik moet nog een week werken en ga dan een weekje naar Barcelonaaaa
Wat leuk Confiture! Veel plezier op je trouwdag en een fijne vakantie alvast.

Nee, ik weet nog niet of ik weg ga en als ik wegga, waarheen.
Ohh trouwen Confiture! Wat leuk! Voglens mij las ik idd in een ander topic iets over de kapper enzo. Is dat nog goed afgelopen?
Wow confiture, gefeliciteerd!!! Vertel...grote bruiloft, kleine bruiloft? Ben je al klaar met alels? Wij hebben toch niks te doen En ik wil zelf ab-so-luut geen bruiloft maar vind eht wel eherlijk om die van anderen te zien haha.

Ik ga over 2 weken naar italie een weekend en dan een week werken en dan nog een week naar egypte.
Lekker zoveel zon in het verschiet Ruza!

Zo hey, krijg me net toch en mega uitbrander van mijn kudtBaas. Niet op mij persoonlijk gericht ( denk ik ) maar ik kreeg wel die sh*t over me heen. Ben er ff van m'n stuk van. Normaal heb ik altijd mijn woordje wel klaar
Nou chi_ wat naar. Ff afkoelen en dan zou ik hem dus wel ff duidelijk maken dat frustraties utien prima is, maar dan wel op een normale manier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven