Het is zo stil...

10-08-2012 09:20 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk. De helft van Nederland is op vakantie en de helft van mijn collega's is er ook niet (ambtenaren en de vrijdag he...)

Dussss...wie wil er kletsen??
Ben het ZÓ zat voor deze week
gelukkig is de week bijna voorbij chi!!!

Ik bedenk me net dat ik vandaag salaris krijg
Ik moet nog 10 dagen wachten, maar dan ben ik wel heel blij
Met de kapper is alles goed gekomen! Wat lekker, naar Barcelona! Wat had je baas te zeveren? Gaatie alweer een beetje?

Aardige bruiloft ja, 30 daggasten en 's avonds zijn we met een mannetje of 85. Ik vind dat best groot in ieder geval. Heb er onwijs veel zin in.
Ik ben net verdwaald in mijn eigen woonplaats woon er nog niet zo lang en kwam van de andere kant dan normaal (want 1 dagje werken op andere locatie). Ben ik opeens verdwaald!!!

Zo. Het is WEEKEND!!!! Zo maar ff eten maken voor mister Ruz. Zelf eten en dan naar de sportschool!
Superleuk Confiture! Gelukkig dat alles is goedgekomen met de kapper: Alvast een superfijne en leuke dag toegewenst! En veel geluk natuurlijk

Nou, mijn baas is gewoon een droeftoeter. We hebben net een nieuwe huisstijl, dus ik wilde pennen bestellen met het nieuwe logo. Dat had ik gedaan en de baas zei: we hebben X budget, dus voor dat geld kan je dat doen en ik wil minstens 100 stuks. Prima. Dus ik 100 goedkope pennen besteld.

Maar nu blijkt dus dat die dingen uit elkaar vallen soms. Ze zijn niet erg stevig. Ze kostten ook echt geen drol. Dus hij wilde klagen bij de leverancier. Toen ik vertelde dat ik dat al had gedaan en de leverancier prima pennen heeft geleverd voor de prijs ( had er een klein ondezoekje naar gedaan, leverancier is zelfs langsgeweest voor dat geld, toe maar) en we volgende keer dus duurdere moeten bestellen werd hij SUPER boos.

'Als wij sh*t leveren moeten we het ook oplossen en goedkoop betekend niet dat het dan maar k*tkwaliteit moet zijn"

Ik schrok er echt ff van, maar heb het al van me afgeschoven. Heb 'm de naam van de leverancier gegeven: veel succes, over 4 werkdagen ben ik hier weg, toedeledokie.
Hier ook rustig op het werk. Gelukkig mogen wij internetten anders had ik de hele tijd naar de plant op mijn buro of het lege buro tegenover mij moeten staren en na een tijdje begint dat ook te vervelen natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 10 augustus 2012 @ 14:49:

Hier ook rustig op het werk. Gelukkig mogen wij internetten anders had ik de hele tijd naar de plant op mijn buro of het lege buro tegenover mij moeten staren en na een tijdje begint dat ook te vervelen natuurlijk.Ik heb ooit eens bij een gemeente gewerkt waar echt NIKS gedaan mocht worden dat niet werk-gerelateerd was. Prima hoor als er genoeg te doen is. Maar het was toen doodstil. Op een gegeven moment heb ik er wat van gezegd. Of je geeft me iets te doen, of je geeft me toestemming iets voor mezelf te doen. Ga geen 6 uur lang voor me uit zitten staren.
Ik heb het opgegeven, ben nu voor het laatste uur online puzzels aan het maken....
Als je echt niks te doen hebt voel je je helemaal zo nutteloos haha. Zoals ik nu. Nouja, ben bezig om wat dingen in te binden dat moest nog gebeuren. Geheel therapeutisch....
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 14:53:

Ik heb het opgegeven, ben nu voor het laatste uur online puzzels aan het maken.... Ik ben aan het bedenken wat ik de komende 2 uur nog ga doen.....
Ik heb geen zin om eten te maken voor die vent.

Maarja, hij moet langer werken dan ik dus is wel zo fijn voor hem als ik het wel doe...schop onder mn kont please?
Dat is helemaal erg. gelukkig mogen wij hier internetten als het werk af is. Anders zou ik helemaal gek worden van saaiheid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:chi__ schreef op 10 augustus 2012 @ 14:54:

[...]

Ik ben aan het bedenken wat ik de komende 2 uur nog ga doen.....

Ja voel me wel supertriest hoor.

Maar mijn collega zit OS te kijken. We hebben gewoon echt niets meer te doen.

Maar moeten bereikbaar zijn hè?
Bestel pizza

*Geeft Ruza een liefkozend doch opzwepend schopje onder haar bevallige derriëre*
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 14:57:

[...]

Ja voel me wel supertriest hoor.

Maar mijn collega zit OS te kijken. We hebben gewoon echt niets meer te doen.

Maar moeten bereikbaar zijn hè? Ik zit hier alleen Er zijn nog wel collega's aanwezig, maar die zitten dus in de vergaderzaal OS te kijken. Ik moet hier zitten vanwege de telefoon inderdaad. Bereikbaar zijn tot 17:00, bleh.
Tnx voor het schopje. Hoe veel werk is quiche maken nou,...???
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 15:00:

Tnx voor het schopje. Hoe veel werk is quiche maken nou,...???Ff in de oven frutten, done!
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 14:53:

Ik heb het opgegeven, ben nu voor het laatste uur online puzzels aan het maken.... Linkje?
Haha!

http://www.puzzelstad.nl/

Daar zit ik nu op
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 15:04:

Haha!

Daar zit ik nu op Tot straks...
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 15:00:

Tnx voor het schopje. Hoe veel werk is quiche maken nou,...???

En als je eenmaal aan het eten bent, dan ben je weer hartstikke blij met jezelf!

Want een verse quiche is toch veel lekkerder dan een bestelde pizza?
Ik ga een zweeds raadsel doen denk ik
quote:druifje83 schreef op 10 augustus 2012 @ 15:04:

Haha!

Daar zit ik nu op Hier is die website afgeschermd
quote:chi__ schreef op 10 augustus 2012 @ 15:07:

Ik ga een zweeds raadsel doen denk ikLaat maar, te moeilijk en ben niet gemotiveerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven