Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 10 augustus 2012 om 12:37
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:03
Liedjepiedje, die olielamp in mandje vind ik cute! Kan even niet meer de landkaart vinden, maar in welke regio woon je? Als het in de buurt/regio is, dan wil ik hem misschien wel komen ophalen (als hij nog beschikbaar is).
Kun je me misschien mailen op
blondie5vivaforumm apestaart hetemail punt nl ?
Aanstaande woensdag start mijn zwangerschapsverlof en dan ga ik eens even mijn hele huis door om te kijken wat ik kan vinden om hier op het topic te zetten. Zal ook eens kijken hoe dat gaat met het uploaden van foto's.
Ik heb in ieder geval nog een hele stapel boeken, en zal eens kijken wat er allemaal uit de berging komt rollen die we dit weekend gaan uitmesten
Ik vind dit zo'n leuk topic!
En Soley, ik had je al gemaild, maar ik ben errug blij met de sterilisator, de slaapzakjes en de Linda's! Ik ben al begonnen met lezen, heeeeerlijk! Nogmaals veel dank!!!
Kun je me misschien mailen op
blondie5vivaforumm apestaart hetemail punt nl ?
Aanstaande woensdag start mijn zwangerschapsverlof en dan ga ik eens even mijn hele huis door om te kijken wat ik kan vinden om hier op het topic te zetten. Zal ook eens kijken hoe dat gaat met het uploaden van foto's.
Ik heb in ieder geval nog een hele stapel boeken, en zal eens kijken wat er allemaal uit de berging komt rollen die we dit weekend gaan uitmesten
Ik vind dit zo'n leuk topic!
En Soley, ik had je al gemaild, maar ik ben errug blij met de sterilisator, de slaapzakjes en de Linda's! Ik ben al begonnen met lezen, heeeeerlijk! Nogmaals veel dank!!!
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:34
mijn kleding te geef:
- rokje edc by esprit maat 36:
[afbeelding]
- donker roze shirt, maat is eruit geknipt, denk m/l
[afbeelding]
- licht roze blouse maat 42
[afbeelding]
- licht roze rok maat 40
[afbeelding]
- Windvanger shirt heren maat s. Voor fietsen. de achterkant is langer zodat je je m makkelijk in je broek kan doen.
[afbeelding]
- korte pyama met zebra. maat m.
[afbeelding]
- geel shirt one size. Niet gedragen, vond dat mijn borsten er wel heel erg in opvielen.
[afbeelding]
- heren badslippers maat 44
[afbeelding]
- badlaken met tijger. zit een klein vlekje in, zie rechts op de foto.
[afbeelding]
mailen kan: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik laat de kleren nog t/m woensdag hier staan, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt voor het goede doel ( de mensen in onze stad die van de bijstand moeten leven, zij krijgen van de opbrengst een kerstpakket)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- licht roze rok maat 40
[afbeelding]
- Windvanger shirt heren maat s. Voor fietsen. de achterkant is langer zodat je je m makkelijk in je broek kan doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
- geel shirt one size. Niet gedragen, vond dat mijn borsten er wel heel erg in opvielen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik laat de kleren nog t/m woensdag hier staan, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt voor het goede doel ( de mensen in onze stad die van de bijstand moeten leven, zij krijgen van de opbrengst een kerstpakket)
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:41
Een lijstje van wat ik nog heb met de foto's.
- roze pet
[afbeelding]
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
[afbeelding]
- foto houder
[afbeelding]
- lamp
[afbeelding]
- keepers handschoenen voor volwassenen:
[afbeelding]
- decoratie reigers:
[afbeelding]
- twee beeldjes:
[afbeelding]
- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:
[afbeelding]
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
- kinder kapstok met beren:
[afbeelding]
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
- roze pet
[afbeelding]
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
[afbeelding]
- foto houder
[afbeelding]
- lamp
[afbeelding]
- keepers handschoenen voor volwassenen:
[afbeelding]
- decoratie reigers:
[afbeelding]
- twee beeldjes:
[afbeelding]
- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:
[afbeelding]
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
- kinder kapstok met beren:
[afbeelding]
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
vrijdag 10 augustus 2012 om 15:21
quote:hanglamp schreef op 10 augustus 2012 @ 09:06:
Ben nog niet bijgelezen, maar wilde even posten dat vandaag de enveloppen de deur uitgaan sjokvol met behang. @Liedjepiedje & @Ayla, have fun!
@Luna, nog geen tijd gehad om de kleding te passen, hopelijk vanavond. Mocht er iets bij zitten wat t niet is, zal ik t hier weer opzetten? Vind je dat ok? oeh leuk leuk leuk leuk!!
Ben nog niet bijgelezen, maar wilde even posten dat vandaag de enveloppen de deur uitgaan sjokvol met behang. @Liedjepiedje & @Ayla, have fun!
@Luna, nog geen tijd gehad om de kleding te passen, hopelijk vanavond. Mocht er iets bij zitten wat t niet is, zal ik t hier weer opzetten? Vind je dat ok? oeh leuk leuk leuk leuk!!
vrijdag 10 augustus 2012 om 15:47
quote:italie_meisje schreef op 10 augustus 2012 @ 13:34:
mijn kleding te geef:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- licht roze rok maat 40
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha, Italie_meisje, ik vind dat gele shirt leuk maar wilde hem steeds niet vragen omdat ik denk dat anderen die meeschrijven op dit topic het waarschijnlijk beter kunnen gebruiken.
Nu ik zie waar je de kleding naar toe brengt als je ze hier niet kwijt raakt wil ik hem helemaal niet meer.
Wat een mooi initiatief van die winkel.
mijn kleding te geef:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- licht roze rok maat 40
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha, Italie_meisje, ik vind dat gele shirt leuk maar wilde hem steeds niet vragen omdat ik denk dat anderen die meeschrijven op dit topic het waarschijnlijk beter kunnen gebruiken.
Nu ik zie waar je de kleding naar toe brengt als je ze hier niet kwijt raakt wil ik hem helemaal niet meer.
Wat een mooi initiatief van die winkel.
vrijdag 10 augustus 2012 om 16:13
Maylea, gekkie!!
Als jij dat shirt wil is hij gewoon voor jou hoor.
Ik stuur m heel graag naar je toe.
Het is nl niet zeker of hij verkocht gaat worden in die winkel, en dan sturen ze het weer naar ontwikkelings landen. En dan loopt er straks een klein donker kindje in die denkt dat het een jurk is haha. Ik wil heel graag dat jij m draagt.
Mail mij maar even: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Als jij dat shirt wil is hij gewoon voor jou hoor.
Ik stuur m heel graag naar je toe.
Het is nl niet zeker of hij verkocht gaat worden in die winkel, en dan sturen ze het weer naar ontwikkelings landen. En dan loopt er straks een klein donker kindje in die denkt dat het een jurk is haha. Ik wil heel graag dat jij m draagt.
Mail mij maar even: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
vrijdag 10 augustus 2012 om 16:21
vrijdag 10 augustus 2012 om 16:23
quote:Bertrade schreef op 09 augustus 2012 @ 19:01:
[...]
En zelfs van hetzelfde merk en dan verschillende kleuren blijkt niet altijd in elkaar te klikken, hebben vriend en ik proefvindingrijk ondervonden. Kennelijk verandert ook de klik van tijd tot tijd net een mm oid en dan past het al niet meer. Dus ik kan het afraden (behalve als je graag een middagje wil besteden aan de inhoud van de verschillende pakken in elkaar proberen te klikken, wat dan net niet gaat terwijl het er wel op het oog hetzelfde uitziet).
Het zat me gisteren al dwars, want ik had het idee dat het niet klopte. Nu lees ik terug en ik denk ik: Jaaaa, het klopt ook niet! Is het namelijk niet 'proefondervindelijk'?
*sorry, moest het nog even kwijt*
Marels
[...]
En zelfs van hetzelfde merk en dan verschillende kleuren blijkt niet altijd in elkaar te klikken, hebben vriend en ik proefvindingrijk ondervonden. Kennelijk verandert ook de klik van tijd tot tijd net een mm oid en dan past het al niet meer. Dus ik kan het afraden (behalve als je graag een middagje wil besteden aan de inhoud van de verschillende pakken in elkaar proberen te klikken, wat dan net niet gaat terwijl het er wel op het oog hetzelfde uitziet).
Het zat me gisteren al dwars, want ik had het idee dat het niet klopte. Nu lees ik terug en ik denk ik: Jaaaa, het klopt ook niet! Is het namelijk niet 'proefondervindelijk'?
*sorry, moest het nog even kwijt*
Marels
vrijdag 10 augustus 2012 om 16:25