Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Hahaha, molly. Precies!!
Mensen wilde het nog even melden ( laatste keer hierover en dan hou ik op). Ik zie dat na dat ik mi-jo een mail heb gestuurd over hoe erg ik het vind dat het van mij gekregen boek op mp heeft gezet om te verkopen ze deze nu gratis aan bied.

Dit vind ik fijn om te zien. Dat ze het aan iemand anders doet vind ik natuurlijk geen probleem, zolang het maar gratis is, ze heeft het tenslotte ook gratis gekregen.

Wilde ik even zeggen, is toch nog iets positiefs.
Voor die van mij vraagt ze nog steeds geld......
quote:rara70 schreef op 10 augustus 2012 @ 17:45:

Voor die van mij vraagt ze nog steeds geld......

Mail sturen! ( ik was echt boos en niet netjes in de mail).

Tegen mij zei ze trouwens dat het idd mijn boek was, maar de rest van de boeken niet van het forum kwamen maar van haar vriendin waren.

Geloof hier natuurlijk geen reet van dat snap je wel.

Stuur ook mail, misschien helpt het.
Mail heb ik gelijk gestuurd (ook boos en niet netjes) toen ik het zag; tegen mij beweerd ze idd dat het boeken van haar vriendin zijn. Ik heb daar op geantwoord dat het wel heeeeeeel toevallig is dat vriendin dezelfde titels heeft.

Het is een ordinaire leugenaarster en profiteur!
quote:mamaria schreef op 10 augustus 2012 @ 11:58:

JAAAAAAAAAAAAAAAA het gaat door!

(hoogst illegaal op het werk, maar MOEST het ff kwijt)Ooooo wat fijn voor je!!!!!!!!!!
Zaza gaat es bevallen joh!
quote:rara70 schreef op 10 augustus 2012 @ 17:51:

Mail heb ik gelijk gestuurd (ook boos en niet netjes) toen ik het zag; tegen mij beweerd ze idd dat het boeken van haar vriendin zijn. Ik heb daar op geantwoord dat het wel heeeeeeel toevallig is dat vriendin dezelfde titels heeft.

Het is een ordinaire leugenaarster en profiteur!

Beetje te toevallig. Die denkt, ja doei als ik die boeken ook gratis weg moeten geven verdien ik niks. Bij mij was het nl maar 1 boek ( vind het al heel wat dat die er nu gratis op staat).

Jammer weer.

gelukkig zijn we bijna aan deel 4 toe en die gaan we lekker zonder gezeur door komen, met alleen maar positieve gezellig verhalen.
Ooo zo graag Choco.

(net terug uit het ziekenhuis: ik kan gaan valsspelen met de poll...

Als ik wil kan ik terecht om ingeleid te worden. Dus. Wie bied? )
quote:chocolover schreef op 10 augustus 2012 @ 17:53:

Zaza gaat es bevallen joh!

Elke keer als ik dr een aantal uur niet lees denk ik zou het??

En dan hup, daar komt mevrouw zebra weer aan, nog geen baby.
wie hadden er op vandaag of morgen gegokt?

Die willen vast graag dat je ingeleid word.
Dan ga je toch? Het gaat warm worden joh, da's toch niet lekker? Hup hup dat kind moet eruit. Ik wil weten hoe ze heet!
quote:italie_meisje schreef op 10 augustus 2012 @ 17:56:

[...]

Elke keer als ik dr een aantal uur niet lees denk ik zou het??

En dan hup, daar komt mevrouw zebra weer aan, nog geen baby.

Word zelf ook erg melig van al die mensen die continue 'even sms'en' of 'even langskomen'. Natuurlijk om me steun te wensen, en helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet uit nieuwsgierigheid om te zien of er al bevallen wordt.

Heb mn ouders en schoonouders nog nooit zo vaak gezien als afgelopen week.
haha Zaza, ja dat krijg je dan.

Moet je gebruik van maken als ze steeds langskomen.

Denk aan: poetsen, boodschappen, kopjes koffie met lekkers natuurlijk want dik worden doe je nu toch niet meer van dat ene koekje .
Haha Italie, dat moet ik eigenlijk doen he?

Nu geef ik Peuter steeds mee, of laat ze die vermaken. Kan ik lekker een uurtje zitten. En feitelijk kwamen ze toch kindje-kijken, dus dan kijken ze maar tijdje naar het andere kindje.
Haaaaaiii,

Pff ben weer bijgelezen : )

@ Luna, mooi zo !!

Misschien mag ik wat vragen ? De beide miniversies van bigmomma klaagden van de week dat ze niet zelf hun jas op konden hangen. Heeft er iemand ergens een leuke gezien ? Die ik tot nu toe heb gevonden vind ik niet echt iets voor de jongedames hier. Ben nog verder aan het spitten in mn schuur en kasten wat ik nog meer heb. En de speendoekjes gaan morgen op de post !

Groetjes weer
quote:italie_meisje schreef op 10 augustus 2012 @ 17:55:

[...]

Beetje te toevallig. Die denkt, ja doei als ik die boeken ook gratis weg moeten geven verdien ik niks. Bij mij was het nl maar 1 boek ( vind het al heel wat dat die er nu gratis op staat).

Jammer weer.

gelukkig zijn we bijna aan deel 4 toe en die gaan we lekker zonder gezeur door komen, met alleen maar positieve gezellig verhalen.

Dan meld ik in dit deel nog gauw even dat ik haar gisteren had geschreven dat ik nog steeds mijn 55 cent van die postzegel niet had ontvangen. Reactie terug dat ze dacht dat ik dat niet wilde, waarna ik naar die posting verwijs waarin ik antwoord dat ik dat wel wilde. Ze zou het meteen overmaken. Printscreen wilde ze per se niet sturen.

Enfin, het staat nu wel op mijn rekening. En kwam er net achter dat een postzegel maar 50 cent was, dus heb 5 cent winst.
Een leuke?

Kapstok denk ik dat je bedoeld?

Geen idee wat je smaak is, hoeveel ruimte je hebt en in welke stijl je het zoekt.

De Hema heeft momenteel simpele witte plankjes met 4 gekleurde ronde knoppen erop? (heb toevallig die knoppen los gekocht voor kapstokje op babykamer)

Als je leuke losse haakjes zoekt heeft www.dekleinezebra.nl vaak wel leuke?
Bigmomma ik heb dees

http://www.bestwelhip.nl/ ... retti-plantavoor-castelli

..te geef, in het creme wit. Maar die is te hoog denk ik?
quote:Zaza_zebra schreef op 10 augustus 2012 @ 20:04:

De Hema heeft momenteel simpele witte plankjes met 4 gekleurde ronde knoppen erop? (heb toevallig die knoppen los gekocht voor kapstokje op babykamer)

Als je leuke losse haakjes zoekt heeft www.dekleinezebra.nl vaak wel leuke?Dekleinezebra? Zit jij hier stiekem te spammen?
quote:molly74 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:08:

[...]

Dekleinezebra? Zit jij hier stiekem te spammen?
Big momma, ik heb er een met beren te geef. Weet niet of ze dat leuk vinden?

Wie was dat die een deken zocht? Ik zag vandaag bij de kruidvat best grote plaids voor picknicken enzo. die waren erg leuk, alleen niet heel dik ofzo. waren 9.95.
quote:molly74 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:08:

[...]

Dekleinezebra? Zit jij hier stiekem te spammen?

Wel heel opvallend.

Ik dacht trouwens bij dekleinezebra aan een site van de baby van zaza haha
Molly, oplichter!!!!

En of je die 5 cent even terug wilt stortten...
Hoi hoi,

@zaza Wat een leuke site, en ze hebben nog veel meer leuke spulletjes ! Ga ik even rondzoeven om eens te kijken. In dat geval moet manlief even aan de slag voor de dochters.

@Luna, hartstikke lief van je, maar denk dat ie inderdaad te groot is. En anders gebruikt mini me de kapstok wel als klimobject vrees ik. Waar dat kind last van heeft, klimt in elke paal die ze tegen komt. (nu ja, zolang ze maar geen paaldanseres wordt hihihi)

@italie meisje...hmm beren zijn ook wel erg leuk...Heb je misschien een foto ? : ) Hartstikke lief !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven