Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:molly74 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:08:

[...]

Dekleinezebra? Zit jij hier stiekem te spammen?

Woehahaha

Had er nooit bij nagedacht, maar blijkbaar zit het diep hihi.
Molly; stort direct die 5 cent terug!!! Hebbert
quote:italie_meisje schreef op 10 augustus 2012 @ 13:41:

[

- kinder kapstok met beren:

[afbeelding]Voor bigmomma, de foto van de kapstok.
Echt niet te geloven, mensen die een beetje 5 cent te veel gaan zitten vragen aan verzendkosten, wat een oplichterij.

Foei Molly haha
Yeeeeehhhhh het boek van Ibi is binnen, super! Ik ga lekker lezen.
quote:chocolover schreef op 10 augustus 2012 @ 17:53:

Zaza gaat es bevallen joh!Het is nog geen 11 augustus chooc
quote:rara70 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:26:

Molly; stort direct die 5 cent terug!!! Hebbert Valt me ook zwaar tegen van Molly, zou je niet achter haar zoeken he
Zooo ik ben voorlopig zoet! Ben trouwfoto's aan het kijken van Zaza en haar man!! LEUK!!!!
Whaaaa, zijn ze er Liedje?

En nu maar hopen dat je niet de blunders hier post.
Jaaaaa nu kan ik al je foto's verkopen op mp :-)

Nee hoor een citaat uit mn mail: Wat zijn jullie prachtige en grappige mensen! Wat zijn jullie mooi samen!
Dames, sorry dat ik jullie zo teleurstel. Ik zal het nooit meer doen... ook niet minder.

Maar je ziet maar weer: stille wateren... hebben graag winst.
quote:Liedjepiedje schreef op 10 augustus 2012 @ 21:31:

Jaaaaa nu kan ik al je foto's verkopen op mp :-)

Nee hoor een citaat uit mn mail: Wat zijn jullie prachtige en grappige mensen! Wat zijn jullie mooi samen!Ik las het, en ging er spontaan van blozen.
quote:Zaza_zebra schreef op 10 augustus 2012 @ 22:30:

[...]

Ik las het, en ging er spontaan van blozen. Het is nu 11 augustus, succes vandaag met de bevalling vandaag Za_za
Hier weer even een update!

Wat heb ik voor als nog te geef;

Voor kinderen

Telefoon (baby)

Stoffen giraffe meetlat

Totally spies portemonnee

Ster rugzak

Plafondhanger sprinkhaan (bouncer)

Blauwe kleine rugzak (nieuw)

Speelset voor aan de buggy (nieuw)

Tiamo groot crème wit knuffelschaap

Gymschoenen roze maat 31 (1 schooljaar gebruikt gymmen)

Loopkikker, zo'n stang die je achter je aan trekt met geluid (dreumes)

Overig

Melk witte glazen plafonnière

Me to you fotoclip beertje (nieuw)

Motortheorie boek (met oefeningen)

Printer HP

Vragen? Foto's? Interesse?

weggeeftopic@hotmail.com

Ben ziek dus even verder geen reactie van mijn kant...
Nu maar hopen liedjepiedje, dat Zaza je de bevallingsfoto's ook gaat sturen

Zaza, hoe gaat het, nog een paar daagjes hè!
Iemand nog interesse in boeken? En een spel( zeker weten, een kennisspel met kaartjes)

Titels:

Danielle Steel: the ranch

Jill Karoly : Trilogie

Frances Mayes: Een huis in Toscane
Goeiemorgen allemaal !

Wilde zeggen tegen shenandoah en duveltje te zeggen dat de spenendoekjes onderweg zijn ! : )

@Italie_meisje: wat een leuke kapstok en wat ontzettend lief dat je die weg wilt geven. Misschien is het de makkelijke optie, maar man heb ik lief aangekeken en die heeft niet zo heel veel tijd op het moment om te gaan knutselen, dus wil ik vragen: zou ik je kapstokje mogen hebben ? De meiden (en ik ook) vinden deze echt leuk, leuker dan andere die we gezien hebben. Ontzettend dank je wel. (Heb je inmiddels ook een mailtje gestuurd. ) Liefs, ook van de mini-me's ; )
Gewooneenzus

Beterschap ! Hoop dat je je snel beter voelt

liefs,

bigmomma
Ik ga voorbereidingen treffen voor het feest vandaag dus wens jullie een fijne dag! Tot morgen weer!
@bigmomma

Leuk, alvast super bedankt!

@gewoon een zus

Beterschap!

ga mezelf maar eens een schop onder mijn kont geven om hier eens flink op te ruimen, is echt nodig helaas. Heb alleen niet zoveel energie de laatst 2 weken, op zich niet gek met nu 31 weken zwanger, alleen dat combineert niet zo goed met je huis goed schoon willen hebben ;P
Oh Chooc, gefeliciteerd nog!! Succes vandaag!

Ik heb zojuist Flower gemaild dat ik de Expedit kast nog steeds wil, alleen de boekenkast gaat qua vervoer niet lukken.

Dus mochten er nog liefhebbers voor zijn....? (volgens mij werd ie rond 1 aug aangeboden)
Geintresseerde voor een wii hengel/stuur/racket??
quote:moedergans22 schreef op 11 augustus 2012 @ 12:00:

Geintresseerde voor een wii hengel/stuur/racket??

Voor een goed doel? Onderstaande is paar keer in dit topic/vorig topic gepost. (hartstichting, smileys vallen weg in het bericht)

Vorig jaar hebben mijn man en vrienden een evenement georganiseerd; ZeldaMarathonNL. Dit jaar is de tweede omdat het vorig jaar een groot succes was

Ik sluit de 7 mannen voor 100 uur op in een huis. In het huis hangt een camera zodat mensen live via de website kunnen meekijken. De mannen gaan in ploegendiensten games spelen. Er is een kok voor gezonde recepten, er zijn wii-fit sessies voor de dagelijkse beweging, er komen sporters langs om te vertellen waarom bewegen zo belangrijk is en ook de stichting komt langs. Want daar draait het om; geld inzamelen voor de stichting. Vorig jaar hebben we bijna ¤6000 opgehaald, dit gaat rechtstreeks naar de stichting. Wij zoeken games en game gerelateerde spullen om te kunnen veilen tijdens het evenement. Een aantal dames hier hebben ons al geholpen en zij kunnen tijdens de marathon live meekijken om te zien hoe wij hun games weggeven! We worden gesponsord door grote namen in de branche, denk aan S*ny, N*ntendo etc. (Namen doe ik even anders ivm google!) Ons doel is geld inzamelen maar ook laten zien dat gamen niet altijd ongezond hoeft te zijn!

We zijn te vinden via google, zitten op facebook en twitter en voor vragen ben ik te bereiken op familiespanjer @ hotmail. com
Dankjewel watervrouw, lief dat je aan ons denkt!
Nogmaals:

Vorig jaar hebben mijn man en vrienden een evenement georganiseerd; ZeldaMarathonNL. Dit jaar is de tweede omdat het vorig jaar een groot succes was

Ik sluit de 7 mannen voor 100 uur op in een huis. In het huis hangt een camera zodat mensen live via de website kunnen meekijken. De mannen gaan in ploegendiensten games spelen. Er is een kok voor gezonde recepten, er zijn wii-fit sessies voor de dagelijkse beweging, er komen sporters langs om te vertellen waarom bewegen zo belangrijk is en ook de stichting komt langs. Want daar draait het om; geld inzamelen voor de stichting. Vorig jaar hebben we bijna ¤6000 opgehaald, dit gaat rechtstreeks naar de stichting. Wij zoeken games en game gerelateerde spullen om te kunnen veilen tijdens het evenement. Een aantal dames hier hebben ons al geholpen en zij kunnen tijdens de marathon live meekijken om te zien hoe wij hun games weggeven! We worden gesponsord door grote namen in de branche, denk aan S*ny, N*ntendo etc. (Namen doe ik even anders ivm google!) Ons doel is geld inzamelen maar ook laten zien dat gamen niet altijd ongezond hoeft te zijn!

We zijn te vinden via google, zitten op facebook en twitter en voor vragen ben ik te bereiken op familiespanjer @ hotmail. com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven