Leuke apps voor mijn moeder

11-08-2012 22:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder, begin 60, is binnenkort jarig. Mijn vader heeft een iPad voor haar gekocht en nu heeft hij mij gevraagd de iPad in te richten met leuke apps.

Alleen weet ik er niet zoveel. Heb buienradar, marktplaats, patience en wat kranten erop gezet, maar nu is mijn inspiratie toch echt op. Wie weet er leuke apps?

Even wat meer over mijn moeder: ze is huisvrouw, doet veel vrijwilligers werk in het dorp, houdt van oude ambachten. Maakt bijvoorbeeld zelf kaas en wijn, spint wol, breidt truien, maakt kaarsen die ze dan weer verkoopt voor de kerk en doet aan volksdansen. Ze houdt ook van tuinieren.

En ze is ook oma. Heb al flink wat filmpjes en foto's van haar kleinkinderen er opgezet. Weet dat ze dat leuk vindt.

En ze is echt de liefste moeder van de hele wereld.

Wie wil mij helpen?
quote:_Webs_ schreef op 11 augustus 2012 @ 22:49:

oh als je imdb niet kent zou ik hem ook op je eigen telefoon zetten. Superhandig!!!

(filmdatabase met werkelijk alle films erin en rating, namen van acteurs etc.)Ohhh.. Nu valt het kwartje. Mijn man kijkt daar altijd op als we samen een filmpje gaan huren. Ga ik ook op mijn iPad zetten, vind mijn man vast leuk.
Mindfeud is ook erg leuk!
Sudoku?

Jullie lokale uit-agenda

RTL Gemist

Uitzending gemist

Vpro radio gemist

Kookapps
quote:isabon schreef op 11 augustus 2012 @ 22:59:

Mindfeud is ook erg leuk!Ken ik ook niet, maar heb het erop gezet.
quote:tribeca schreef op 11 augustus 2012 @ 22:59:

Sudoku?

Jullie lokale uit-agenda

RTL Gemist

Uitzending gemist

Vpro radio gemist

KookappsUitagenda, goed idee
Dank allemaal voor jullie hulp. Ik duik nu mijn bed in, maar kijk morgen weer even om te zien of er nog meer mooie suggesties bij zitten.
Facebook, zodat ze ook op de hoogte kan blijven van wat de (klein)kinderen uitspoken.
quote:Orchidee1 schreef op 11 augustus 2012 @ 22:41:

[...]

Wordfeud is mijn moeder ook aan verslaafd, net als Ruzzle.

Rummikub is ook heel leuk, speel ik zelf nu ook best vaak.Ja Ruzzle ook idd en draw something. Ik word soms op de vingers getikt omdat ik niet snel genoeg terugspeel. Heb gewoon een monster gecreeerd met het geven van de ipad. Pas maar op TO....
- vivaforum

- marktplaats

- Bijenkorf

- v
quote:Pinkelot schreef op 12 augustus 2012 @ 00:18:

[...]

Ja Ruzzle ook idd en draw something. Ik word soms op de vingers getikt omdat ik niet snel genoeg terugspeel. Heb gewoon een monster gecreeerd met het geven van de ipad. Pas maar op TO.... Ja, daar ben ik stiekem ook een beetje bang voor.
Etsy : vol zelfgefreubelde en originele spullen
I Message om met de kinderen te kletsen. Heeft mijn zoon er bij mij ook op gezet. En Smulweb.
Super bedankt allemaal. Heb nu een hele iPad vol. Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. We geven hem zondag.
Enneh... Heb al jullie adviezen erop gezet behalve de Viva-forum app. Dat blijft toch echt mijn domein.
E-reader en de slimste mens app

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven