Web browser

12-08-2012 14:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke web browser gebruik jij het meest?

Poll: Welke web browser gebruik jij het meest?

• Internet Explorer

• Firefox

• Google Chrome

• Safari

• Opera

• Andere browser

Tussenstand:

Firefox
Safaaaaaari.
Firefox en op de iPhone Google Chrome en Safari.
Firefox
Hier ook Firefox.
Op laptop Firefox.

Op Android tablet Opera.
Chrome en Firefox op de laptop, de rest heb ik er ook op staan vanwege mijn werk. Opera Mini op m'n smartphone.
Fox op mijn laptop, maar er staat ook Opera en IE op. Die gebruik ik als er met Fox iets gebeurt wat ik niet verwachtte. Ik heb ook nog een andere Fox versie en een met een nieuw profiel. Allemaal om Fox te testen.

Op mijn iPad gebruik ik Ghostery, een browsertje dat de advertenties wegfiltert. Safari als het er niet toe doet dat alles waar ik naar kijk wordt overgebriefd.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb afgelopen lente de browsers opnieuw getest, en hoewel Chrome en Opera als snelste testten, vond ik toch het comfort van Firefox (50 extensies met functies die ik niet wou missen) doorslaggevend.
Firefox en op de foon Safari.
quote:rionyriony schreef op 12 augustus 2012 @ 15:44:

Fox op mijn laptop, maar er staat ook Opera en IE op. Die gebruik ik als er met Fox iets gebeurt wat ik niet verwachtte. Ik heb ook nog een andere Fox versie en een met een nieuw profiel. Allemaal om Fox te testen.

Op mijn iPad gebruik ik Ghostery, een browsertje dat de advertenties wegfiltert. Safari als het er niet toe doet dat alles waar ik naar kijk wordt overgebriefd.

Interessant. Zo te lezen weet jij er veel vanaf.

Ik gebruik Internet Explorer 9 en SRWare Iron (vergelijkbaar met Google Chrome). Bij beide browsers heb ik trouwens een add blocker gedownload, waardoor advertenties (zoals die vervelende adds bij Hotmail, YouTube etc.) niet worden weergegeven.
~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven