verhuizen

12-08-2012 21:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me. erg onveilig in mijn eigen huis zowel de buurvrouw boven mij als de buurman onder mij hebben mij erg geschaad .ik vroeg me af of verhuizen een goed idee is,puur uit zelfbehoud.Maar aan de andere kant lijkt me raar om te vluchten alsof "zij" hebben gewonnen

Wat is wijsheid?
Persoonlijk zou ik me mijn huis niet uit laten jagen door mijn buren, maar je verteld niet wat er gebeurd is, dus is het maar een globale mening nautuurlijk.
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Waarmee hebben zij jou zo "geschaad" dan?

En wat voor wedstrijd speel jij dan met ze, dat zij blijkbaar kunnen "winnen"?
ACh ja, als jij dat zo ziet, dan moet je er vooral blijven. Lekker je onveilig voelen, maar dan heb je wel gewonnen! (Ik begrijp er echt helemaal niets van.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou kiezen voor m'n eigen geluk, los van de strijd. Kan je makkelijk een leuker huis (ruimte, wijk) vinden? Dan zou ik vertrekken. Kan je makkelijk een klote-huis vinden? Dan zou ik blijven en verder zoeken.
En als je verhuisd is alles opgelost? Want waar je ook komt te wonen, daar heb je ideale buren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wijsheid is wonen op een plek waar je je prettig voelt. Nog meer wijsheid is daarbij ook leren hoe je die omgeving prettig en veilig houdt. Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je leefomgeving en het wel of niet hebben van contact met je naaste buren.
Je bent ook net van de trap gevallen en geslagen. Weet je wel zeker dat dit het moment is om hierover na te denken. Een probleem per keer aanpakken lijkt me beter denk je niet? Want het lijkt me niet dat je nu hier helder over na kan denken.... Wil je hier niet later op terugkomen?
Ik bedoel meer dat zij er dan mee weg kunnen komen een vriend van de buurvrouw heeft me geslagen en meer

De vriend van de buurman beneden heeft onder pinpassen verwisseld en mij hiervan de schuld gegeven drugs aangeboden daarna verkocht en me uitgescholden bedreigd en maanden doen alsof ie mij leuk vond en de politie gebeld toen ik mijn sleutels daar heb laten. Liggen en ik wanhopig om mijn sleutels smeekte.Ook heeft de buurman me stelselmatigd beledigd en vernederd

Ik had inderdaad wat slimmer moeten zijn, maar ik voel zo eenzaam en wanhopig
Je onveiIg voelen in je eigen huis lijkt me verschrikkelijk. Ik zou verhuizen en hen lekker laten denken dat ze gewonnen hebben.
Jemig, ik lees nu je laatste post. Wegwezen daar.
Trap afgeslagen?? Heb je de politie gebeld?
Ik hoop dat als. Ik verhuis wat verstandiger zal zijn en de behoefte te bedwingen om contact te maken met de buren
Ik zou hun de "winst"van mijn vertrek gunnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb ff geloept. Volgens mij is het voor de buren ook wel fijn als jij verhuisd.
Nogmaals ik viel ZELF van die trap het slaan gebeurde een paar uur later buiten rond 4 uur 'S nachts
quote:miladila schreef op zondag 12 augustus 2012 21:24 Trap afgeslagen?? Heb je de politie gebeld?

Nee ze is van de trap gevallen gister en iemand heeft haar geslagen. Ze wilt de politie niet bellen want denkt dat ze het zelfs heeft uitgelokt.

TO een hele serieuse vraag maar heb je misschien psychische problemen? Of zie ik het verkeerd
Hoe bedoel je jo ? Ik woon namelijk met 80 mensen in de flat dus niet alleen deze 2
De enige die wint wanneer je verhuist ben jij.

Je 'wint' je veiligheid en leefgenot terug.

Verder is het niet belangrijk wat jou buren ervan denken.

Je leeft toch voor jezelf?
Nou, dan hebben zowel jouw buren als jijzelf geen problemen meer met elkaar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik zou verhuizen, heb het zelf ook gedaan omdat ik buiten de boot viel in de straat, aangezien ik de enige was zonder kinderen. en dat lieten de buurtjes duidelijk merken. nu ik ben verhuisd ben ik weer helemaal blij en gelukkig. In mijn ogen heb ik alleen gewonnen. ik ben weer gelukkig en ik hoorde dat er nu iemand in mijn oude huis zit die ook geen kinderen heeft en die nu hetzelfde probleem ervaart. Buurtjes hebben dus niks gewonnen, vind het wel heel naar voor de nieuwe bewoner.
Goed om te horen,lin

Alleen dit komt meer door mijn eenzaamheid en wanhoop. De volgende plaats moet ik niet zomaar contact zoeken denk ik

Ik vraag me af of dat wel snel mogelijk is ik heb kamernet en marktplaats etc bekeken maar kan bijna niks vinden qua budget
Ja het is lastig particulier een fatsoenlijk betaalbare woning te vinden. succes!!! en laat de buren maar lekker barsten.
Ik wil naar Haarlem toe btw
Kijk anders in noord, Haarlem. Of in Heemstede, daar zit een flat die best budget is. Wat is je max?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven