telefoon kapot?

13-08-2012 11:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na eeuwige strijden met mijn blackberry word ik er nu weer gek van.

Whatsapp doet niet, ik download whatsapp, 5 minuten doet het, en dan moet ik het weer opnieuw downloaden.

Ik kan nu niet eens meer in de mail komen en zelfs niet smsen, dan komt er dit te staan; uncaught excepiotn DSSMA invalid state 5 2.

weet iemand wat dit is? Ik word er zooooo gek van
Lang gaan bij de phonehouse of zo.... die weten hier vaak meer van.
You first need to attempt a hard reset. Simply put, pull the battery while the phone is on,wait 30 seconds, then replace it and turn it on. If that doesn't work, make sure you have the latest version of Blackberry Desktop Manager downloaded to your computer, back up your phone using backup/restore, the delete all data and applications the do a restore using your previous back up. For full instructions go to www.blackberry.com/support and search KB10859.
Bij mij deed m'n BB ook super raar nadat de nieuwe versie van Whatsapp er was. Hij begon ook met niet meer willen downloaden en toen ging daarna alles weigeren. Ik heb toen ook maar een back up gemaakt en toen de BB ge'wiped' (leeggemaakt naar fabrieksinstellingen). Nu doet ie het weer, maar Whatsapp doet nog steeds gek. Kan telefoonnummers niet meer normaal herkennen ofzo. Ik ga hard hopen dat de nieuwe versie wel weer werkt. Succes!
BlackBerry suckt sowieso.
quote:Elin_ schreef op 13 augustus 2012 @ 12:58:

BlackBerry suckt sowieso.Eens maar daar heeft ze natuurlijk niets aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven