Over het naaktstrand
maandag 6 oktober 2008 om 13:12
kweet niet of het hier moet, maar het gaat over zonder kleding dus
Waren laatst op het naaktstrand, en de strandtent/toilet vlak in de buurt was gekleed.
Dus wat doe je dan, badkleding in de hand tot het gekleed gedeelte en dan naar het toilet.
Maar je wordt onderweg met je badkleding in de hand aangekeken als, gluurders, kijkers, je wil wel maar je durft niet echt figuren
Hoe lossen jullie dit op.
Waren laatst op het naaktstrand, en de strandtent/toilet vlak in de buurt was gekleed.
Dus wat doe je dan, badkleding in de hand tot het gekleed gedeelte en dan naar het toilet.
Maar je wordt onderweg met je badkleding in de hand aangekeken als, gluurders, kijkers, je wil wel maar je durft niet echt figuren
Hoe lossen jullie dit op.
maandag 13 augustus 2012 om 10:50
Is dat niet meer jullie gevoel?
Ik begrijp dat je bloot naar de stradtent loopt met badkleding in je hand tot dat het niet meer mag? En jullie voelen je dan bekeken vanuit dit idee?
Ik denk dat het tussen jullie oren zit. en ik zou me in zo'n situatie ook totaal niet ongemakkelijk voelen..
Ik begrijp dat je bloot naar de stradtent loopt met badkleding in je hand tot dat het niet meer mag? En jullie voelen je dan bekeken vanuit dit idee?
Ik denk dat het tussen jullie oren zit. en ik zou me in zo'n situatie ook totaal niet ongemakkelijk voelen..
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 13 augustus 2012 om 11:10
@ Bankje.
Op de site van de NFN vind je alle plekken waar naaktrecreatie is toegestaan:
http://www.nfn.nl/naaktst ... e/wereld/europa/nederland
groetjes Fitch
Op de site van de NFN vind je alle plekken waar naaktrecreatie is toegestaan:
http://www.nfn.nl/naaktst ... e/wereld/europa/nederland
groetjes Fitch
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
maandag 13 augustus 2012 om 15:16
maandag 13 augustus 2012 om 15:27
maandag 13 augustus 2012 om 15:34
quote:stout1975 schreef op 13 augustus 2012 @ 15:31:
Als jij dat gepast vindt moet je dat zelf weten.
Ik dus niet.Nee man, IK OOK NIET!!!! Ik heb het helemaal niet over een cockring, jij begint daarover te blaten hier. Volgens mij heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Ik weet niet waar jij aan denkt bij een naaktstrand, maar mensen zijn daar niet op zoek naar sex man!
Als jij dat gepast vindt moet je dat zelf weten.
Ik dus niet.Nee man, IK OOK NIET!!!! Ik heb het helemaal niet over een cockring, jij begint daarover te blaten hier. Volgens mij heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Ik weet niet waar jij aan denkt bij een naaktstrand, maar mensen zijn daar niet op zoek naar sex man!
maandag 13 augustus 2012 om 15:37
quote:stout1975 schreef op 13 augustus 2012 @ 15:35:
[...]
Wat denk je daar dan al huppelend te bereiken?
Ik snap het niet hoor.wie heeft het over huppelend???? JIJ!!! Ik niet! Op een naaktstrand zonnen en zwemmen mensen in hun blote kont! Verder niks!!!! Ik hoef helemaal niks te bereiken. Hou eens op zeg!
[...]
Wat denk je daar dan al huppelend te bereiken?
Ik snap het niet hoor.wie heeft het over huppelend???? JIJ!!! Ik niet! Op een naaktstrand zonnen en zwemmen mensen in hun blote kont! Verder niks!!!! Ik hoef helemaal niks te bereiken. Hou eens op zeg!
maandag 13 augustus 2012 om 15:42
maandag 13 augustus 2012 om 15:43