Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.



Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..



Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Alle reacties Link kopieren
@ badmeester: grapjas
Alle reacties Link kopieren
Volume & Massa dan? stoutvermogen in G-krachten?

Moet de eikel groter dan de rest, veel zaad eruit of niet. \\:-)//



Sorry hoor, ben erg melig om 4:49 's ochtends..

@Cippie: Is het broedseizoen weer begonnen dan?

Neuk deal, het is "net" lente en je hebt 'n kipje als kookwekker, met de nick: chippie..



Hoeveel toevalligheden kun je zien in een post?
Alle reacties Link kopieren
Leuk een forumpje gevonden waar het over de dikte van de penis gaat. 'k was er naar op zoek wat de gemiddelde maten waren.



Wat minder leuk is als je de eigenaar bent van een penis met een omtrek van 15,5 cm. De lengte is normaal (18 cm), maar de breedte geeft mijn hele leven al problemen bij mijn vriendinnen.

Het kopen van condooms is lastig, ik heb nu een merk van z.g. XXL in hun assortiment zit.... dat gaat net.



Natuurlijk is het prettig om de reactie van je liefje te zien bij het voor de eerste zien van je penis, het gaat van O.M.G. tot "Dat past nooit!"
Alle reacties Link kopieren
En dan jezelf XXLarge noemen, whahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:XXLarge schreef op 13 april 2008 @ 16:34:

Leuk een forumpje gevonden waar het over de dikte van de penis gaat. 'k was er naar op zoek wat de gemiddelde maten waren.



Wat minder leuk is als je de eigenaar bent van een penis met een omtrek van 15,5 cm. De lengte is normaal (18 cm), maar de breedte geeft mijn hele leven al problemen bij mijn vriendinnen.

Het kopen van condooms is lastig, ik heb nu een merk van z.g. XXL in hun assortiment zit.... dat gaat net.



Natuurlijk is het prettig om de reactie van je liefje te zien bij het voor de eerste zien van je penis, het gaat van O.M.G. tot "Dat past nooit!"gut, zou voor mij een reden zijn om weer uit bed te stappen...
Alle reacties Link kopieren
ohh, wacht even... omtrek, da's wat anders dan doorsnede hè...

*denkt erover na om te blijven liggen*
Alle reacties Link kopieren
lol@coldsister
slimme coldsister
Alle reacties Link kopieren
[
dan hebben we een goede match lavuera haha
Alle reacties Link kopieren
[
mooi gezegd haha



en nee niks is zeker maar heb wel een vermoeden :-)
Alle reacties Link kopieren
[
maybe



did it turn you on? haha
Alle reacties Link kopieren
[
mooi zo dat sarcasme
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
Kijk uit badmeester... de toorn van deze dame wil je niet over je afroepen..
Alle reacties Link kopieren
stel dat ik op mijn leeftijd (15) seks heb, en mijn penis is ongeveer 14 cm(stijf) , zal het meisje genieten?
Ligt er aan wat je verder nog meer doet....
Alle reacties Link kopieren
@Dmn: Dat ligt er maar net aan. Als het meisje in kwestie kort daarvoor van een vierling is bevallen, mja...dan kón het wel eens lastig worden.
Alle reacties Link kopieren
Uhhhh, ik begrijp die bevalling van een vierling niet zo.....volgens mij is dat altijd een keizersnee....dussss......
Alle reacties Link kopieren
Overigens lijkt het me ook wel belangrijk wat je er dan mee doet hoor.

Ik heb zelf ook niet echt veel ervaring eigenlijk, maar als zij geknield voor je zit, en jij pakt je pik dan in je hand en petst haar er mee in het gezicht bijvoorbeeld, dan denk ik niet dat zij geniet,

Daarentegen, als jij je piemol in haar oor probeert te duwen is ze waarschijnlijk hilarisch blij dat je geen enorme monsterpik hebt.



Dus eigenlijk zou ik zeggen: experimenteer er lekker op los!
Alle reacties Link kopieren
Stout: was jij niet die historische figuur die met zijn pielemuis uit de broek van een toren in Barneveld sprong?



Jan van Swaffelaar?
Alle reacties Link kopieren
Doen je wel even mijn identiteit een beetje stilhouden aub?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven