Overdreven?

14-08-2012 12:51 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je felicitaties krijg op een social network site (bijv. fb), is het dan overdreven om die persoonlijk allemaal langs te gaan en te bedanken? Voor mijn gevoel vind ik het wel prettig en wel zo aardig, maar misschien zien anderen het als too much. Wat vinden jullie?
Ik krijg vaak een like op mijn felicitatie. Dan weet ik dat het gelezen is en dat het gewaardeerd wordt. Misschien een ideetje?
Ik doe het niet. Ik zet dan in mijn status bv: iedereen bedabkt voor de felicitaties, het was een leuke dag. Of zoiets.

De meesten spreek ik sowieso ook irl omdat ze op de verjaardag komen. De mensen die niet komen ga ik waarschijnlijk niet heel veel mee om, dus vind ik een algemeen bedankje genoeg.
Je moet je niet zo druk maken over wat andere mensen van jou of jou facebook-gedrag vinden. Ik vind deze vraag echt zo onzinnig.
Als jij het leuk vind om iedereen persoonlijk te bedanken, is dat alleen maar hartstikke aardig, vind ik niet overdreven. Is dat teveel werk (omdat het er héél veel zijn), dan kan je ze ook gewoon allemaal 'liken'.
quote:kiwi87 schreef op 14 augustus 2012 @ 12:57:

Je moet je niet zo druk maken over wat andere mensen van jou of jou facebook-gedrag vinden. Ik vind deze vraag echt zo onzinnig.Dan reageer je niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik like ze sowieso allemaal, maar ik wil ook gewoon even persoonlijk reageren. Ook bij degenen die ik niet vaak zie (omdat ze bijv. in het buitenland zitten, heb veel mensen uit andere landen in mijn lijst).
Ik like de berichten altijd ff snel.

Of allemaal wel, of allemaal niet. Maar bepaalde mensen wel liken en andere niet, vind ik zelf niet zo aardig staan.
quote:italie_meisje schreef op 14 augustus 2012 @ 12:56:

Ik doe het niet. Ik zet dan in mijn status bv: iedereen bedabkt voor de felicitaties, het was een leuke dag. Of zoiets.

De meesten spreek ik sowieso ook irl omdat ze op de verjaardag komen. De mensen die niet komen ga ik waarschijnlijk niet heel veel mee om, dus vind ik een algemeen bedankje genoeg.Zo doe ik het ook.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Zelfs een felicitatie van m'n ex die me heeft laten zitten.
Overdreven. Gwn in je status zetten: "Bedankt voor alle felicitaties!"
quote:extranjero schreef op 14 augustus 2012 @ 12:59:

Ik like ze sowieso allemaal, maar ik wil ook gewoon even persoonlijk reageren. Ook bij degenen die ik niet vaak zie (omdat ze bijv. in het buitenland zitten, heb veel mensen uit andere landen in mijn lijst).Dan heb je toch daar je antwoord al? Gewoon doen dus. Denk eerder dat mensen het alleen maar leuk vinden dan overdreven. Dat zou iig niet in me opkomen
Stuur je ook een kaart naar iedereen die je een verjaardagskaart stuurt? (Of doen we dat niet meer tegenwoordig?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat niet, Fame. Maar dat is een beetje appels met peren vergelijken.
Thanks Sssenta (ik forum mobiel nu, ik kan je niet quoten), heb bij iedereen een reactie achtergelaten. Ik wilde gewoon graag bij iedereen reageren.
Ik word echt moe van Facebook. Mobiel zijn sommige berichten plotseling niet terug te vinden, terwijl ze wel op mijn laptop staan. Alleen te bereiken via de email notificatie.

Zucht, meer mensen die de timeline erg onpraktisch vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven