Geef eens een update!

14-08-2012 19:07 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me behoorlijk aan topics die geopend worden, waar moord en brand wordt geschreeuwd om raad en advies, maar waar we vervolgens niet meer horen hoe het is opgelost cq afgelopen.

Zo. Dat ben ik kwijt.
Ozo.
Lucht het op?
en hoe gaat het nu?
Hahaha, ik zat vandaag ook te denken aan het openen van een topic met deze strekking. Bloedirritant gedrag is dat! En wat me opvalt.....het zijn altijd dezelfden. Sommige mensen lijden echt aan topic diarree en haken bij elk topic weer halverwege af
En... vertel eens, Hallekie. Is jouw ergernis nu opgelost?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Helemaal eens Hallekie!
Ik snap dat wel. Ik ben ook best benieuwd hoe het met sommige TO's is afgelopen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Als ik ooit Schuimspekkie op dit forum spot, dan weet ik wel dat ik haar bespring. Niet van lust, maar uit nieuwsgierigheid. Je hebt cliffhanger en je hebt cliffhangers hoor... pfffff

Als je de op even verandert, kunnen we ze zelf verzinnen. Ik wacht nog altijd op goulash en ik vraag me af hoe een woonkamer in denemarken eruit ziet. (Ik heb dringend een andere levensinvulling nodig )
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik heb dat met dat topic over het claimen van haar vriend door TO. Ben benieuwd of ze nog samen zijn. De update destijds was zo summier en nietszeggend.
Ik ook waar en wie ben je benieuwd naar dan ? Ik naar die ene topic waar de man voor geen goud bij de bevalling wil of wou zijn ! Jullie ?
Helemaal met je eens. Soms is het omdat je erg begaan bent met die persoon en of het wel goed gaat, en soms is het gewoon leuk om te horen bijv. op de etenpijler wat het gerecht uiteindelijk dan geworden is.

Maar TO, geef eens een update hoe het nu met je gaat .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thomaaas schreef op 14 augustus 2012 @ 19:17:

Als ik ooit Schuimspekkie op dit forum spot, dan weet ik wel dat ik haar bespring. Niet van lust, maar uit nieuwsgierigheid. Je hebt cliffhanger en je hebt cliffhangers hoor... pfffffGing dat over die bruiloftsverhalen ? Daar wacht ik ook nog op hoe dat afgelopen is.
Vond het erg leuk dat laatst een oude forumster kwam vertellen dat haar relatie na twee jaar supergoed is. Getrouwd geloof ik en kind op komst.

Destijds twijfelde ze of ze hem wilde ontmoeten, via internet.
Was dat die fotograaf op de bruiloft?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Ik ben ook benieuwd naar de verwarde vrouwtje die verliefd is geworden op een buitenlandse zanger , ze zou naar Parijs gaan in een rode jurkje en zich aanbieden aan hem , zo iets , hahahha ben benieuwd of haar gelukt is , ze hield steen vast dat haar ging lukken !
quote:lislislislis schreef op 14 augustus 2012 @ 19:31:

Ik ben ook benieuwd naar de verwarde vrouwtje die verliefd is geworden op een buitenlandse zanger , ze zou naar Parijs gaan in een rode jurkje en zich aanbieden aan hem , zo iets , hahahha ben benieuwd of haar gelukt is , ze hield steen vast dat haar ging lukken !Ze is net terug uit mmmexxxiiiiiiiiicooooo, het land van al haar droooomen....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:lislislislis schreef op 14 augustus 2012 @ 19:31:

Ik ben ook benieuwd naar de verwarde vrouwtje die verliefd is geworden op een buitenlandse zanger , ze zou naar Parijs gaan in een rode jurkje en zich aanbieden aan hem , zo iets , hahahha ben benieuwd of haar gelukt is , ze hield steen vast dat haar ging lukken !Ja wie weet. Dat zou wel een goede reden zijn dat ze geen update komt geven, straks komt de roddelpers erachter enzo...paparazzi voor de deur....nee dan zou ik het ook niet op een forum zetten.
quote:viva-amber schreef op dinsdag 14 augustus 2012 19:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lislislislis in "Geef eens een update!"" class="messagelink">lislislislis schreef op 14 augustus 2012 @ 19:31</a>:</b>

Ik ben ook benieuwd naar de verwarde vrouwtje die verliefd is geworden op een buitenlandse zanger , ze zou naar Parijs gaan in een rode jurkje en zich aanbieden aan hem , zo iets , hahahha ben benieuwd of haar gelukt is , ze hield steen vast dat haar ging lukken !</div></blockquote>Ze is net terug uit mmmexxxiiiiiiiiicooooo, het land van al haar droooomen.... Oh ben jij dat ? ;)
Laatst had ik een topic geopend over luisterboeken en ik kán melden:

Ze deden het niet op de auto USB sticktoestand!
Hahahahha jullie weten dus wie ik bedoel ?
Nee dat ben ik niet, dat is o.a. Mieke.

Met mij gaat het trouwens goed. Ik ben nog steeds de koningin van de rare dates, bij laatste 1e date eindigde ik op een bijeenkomst over een pyramidespel.

Mijn kat is nog steeds een rare vogel.

J. Dep en T. Cruise zijn nog steeds vrijgezel en de meisjes van Pussy Riot zitten nog altijd vast in Rusland, helaas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Of die TO die met haar kindje in een studentenkamer moest wonen. En dat haar ex schoonouders een huis hadden gekocht voor haar ex vriend. Daar waren de meningen flink over verdeeld.
quote:viva-amber schreef op 14 augustus 2012 @ 19:33:

[...]

Ze is net terug uit mmmexxxiiiiiiiiicooooo, het land van al haar droooomen....Is niet dezelfde hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven