search.conduit.com
dinsdag 14 augustus 2012 om 21:45
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik heb recent een site bezocht of iets gedownload, waardoor Google Chrome automatisch wordt vervangen door search.conduit.com
Op zich werkt deze zoekmachine ook wel, maar ik wil m gewoon niet. Ik heb gezocht tussen de gedownloade programma's maar ik kan deze nergens vinden. Ik heb gegoogled en hier en daar wat Engelse informatie gevonden. Dit is echter te moeilijk voor mij.
Ik zoek iemand die mij, stap voor stap, kan uitleggen hoe ik dit programma kan verwijderen en weer gewoon gebruik kan maken van mn oude vertrouwde chrome.
Alvast heel erg bedankt...
Ik heb recent een site bezocht of iets gedownload, waardoor Google Chrome automatisch wordt vervangen door search.conduit.com
Op zich werkt deze zoekmachine ook wel, maar ik wil m gewoon niet. Ik heb gezocht tussen de gedownloade programma's maar ik kan deze nergens vinden. Ik heb gegoogled en hier en daar wat Engelse informatie gevonden. Dit is echter te moeilijk voor mij.
Ik zoek iemand die mij, stap voor stap, kan uitleggen hoe ik dit programma kan verwijderen en weer gewoon gebruik kan maken van mn oude vertrouwde chrome.
Alvast heel erg bedankt...
zondag 19 augustus 2012 om 15:39
quote:Xander68 schreef op 17 augustus 2012 @ 08:56:
Waarom haal jij je berichten weg nobrains? Zo kan ik niet zien hoe ver het gevorderd is met het probleem van Bergje.
Bergje, wat is de status nu?
Ja Xander, ik vind dat ook niet fijn. Ik heb zelfs de opdrachten uit zijn laatste bericht niet kunnen uitvoeren omdat de tekst al verdwenen was. Enfin..... als ik nu google open lijken de problemen weg te zijn.
Hijack this en de antimalware software lijken geholpen te hebben.....
thanks.....
Waarom haal jij je berichten weg nobrains? Zo kan ik niet zien hoe ver het gevorderd is met het probleem van Bergje.
Bergje, wat is de status nu?
Ja Xander, ik vind dat ook niet fijn. Ik heb zelfs de opdrachten uit zijn laatste bericht niet kunnen uitvoeren omdat de tekst al verdwenen was. Enfin..... als ik nu google open lijken de problemen weg te zijn.
Hijack this en de antimalware software lijken geholpen te hebben.....
thanks.....
zaterdag 17 november 2012 om 18:21
Even het volgende. Heb ook last gehad van searchconduit en babylon. Mijn zoektocht heeft heel veel, maar omslachtige oplossingen opgeleverd. Tot ik deze tegenkwam op helpmij.nl Vandaar dat ik deze hier op het forum wil achterlaten zodat mensen met weinig kennis van zaken dit makkelijk kunnen oplossen.Lees even de volgende link, er staat een verwijzing naar een klein programma (gratis) en adware vrij. Werkte perfect Hier komt de linkhttp://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/717 ... p-homepage