Timestamp Whatsapp!

18-08-2012 13:45 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ontdekte laatst de optie om de timestamp uit te zetten.. Ik natuurlijk aangezet, want ik dacht dat ik dan de timestamp van anderen wel kon zien maar hun die van mij niet. Helaas was dit niet het geval. Ik deze instelling weer teruggezet (kon in eerste instantie pas na 24 uur), dus ik whatsapp opnieuw geinstalleerd en alsnog de instelling teruggezet. Maar nu blijft die timestamp de hele tijd weg, zie hem heel af en toe wel, maar meeste tijd is die weg! En ik vind dit zo godsgruwelijk irritant!! Kan iemand me helpen?!
Wat maakt het uit? Wil je iemand controleren maar zelf niet gecontroleerd kunnen worden? Apart.. Wat een non issue
God waar je je allemaal al niet druk om kan maken met 35 graden buiten

Waarom mogen anderen niet zien wanneer jij wel of niet on line bent en wil je dat van anderen wel kunnen zien?

Oh, en nee, ik kan je niet helpen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat is timestamp?
Laatst gezien status ;)
Dingen als Whatsapp veroorzaken meer problemen dan ze handig zijn, lijkt wel...
quote:babybloempje schreef op 18 augustus 2012 @ 13:56:

Laatst gezien status ;)

Is dat niet ontzettende kul?!

Ik had voor mijn huidige telefoon een niet zo smartige Nokia en die controleerde iedere 15 minuten ofzo de mail.

Dus dan was Nokia online terwijl ik dat niet zelf deed.
Het is alweer opgelost!

Topic closed!
Babybloempje, hoe heb jij dit opgelost?
Toch nog een ander vraagje: stel ik zet mijn timestamp uit. Zien anderen dan niks meer of wel nog het tijdstip van laatst gezien van voor het uitschakelen an de timestamp?
quote:prinsessam schreef op 23 augustus 2012 @ 09:54:

Babybloempje, hoe heb jij dit opgelost?Ik heb whatsapp verwijderd van mijn telefoon, en ook via de apps bij itunes. Toen mijn telefoon herstelt via itunes!
quote:VotesforLeo schreef op 23 augustus 2012 @ 12:53:

Toch nog een ander vraagje: stel ik zet mijn timestamp uit. Zien anderen dan niks meer of wel nog het tijdstip van laatst gezien van voor het uitschakelen an de timestamp?Ze zien niets meer! Dus het lijkt eigenlijk alsof je hen geblokkeerd heb! En jij kan ook niet meer de timestamp van anderen zien dan.
Hmss bij mij werkt dat niet! In itunes heb ik niks staan.. Jammer, toch bedankt voor ke antwoord!
quote:prinsessam schreef op 23 augustus 2012 @ 15:36:

Hmss bij mij werkt dat niet! In itunes heb ik niks staan.. Jammer, toch bedankt voor ke antwoord!Dan is die waarschijnlijk al volledig verwijderd (als je whatsapp al van je telefoon had verwijderd). Zou gewoon die herstel proberen dan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven