Bar Too Much ***** 199 *****

11-08-2012 12:18 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi
Ha Joopp, jij leeft ook nog zie ik?

Ik kom net onder de douche vandaan en zweet me nu alweer rot. getverdegetver.

Eerst maar es beneden koffie drinken, binnen hoop ik.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
ja, was er sprake van dat ik niet meer zou leven dan?

Ben al een liter water, kop thee, en glas jus verder.

Dus nu een plofbuik en maar flink zweten
Moggeh, leuk zeg, mieteren met Pun! Die heb ik echt al eeuwen niet meer gezien.
Dat is 5 jaar geleden Yetje, ook bij Jootje in de tuin, miniman was net een jaar en we vierden de 35ste verjaardag van Jo...

We hebben dat gisteren ook uitgebreid besproken
quote:jooppie schreef op 19 augustus 2012 @ 11:09:

ja, was er sprake van dat ik niet meer zou leven dan?

Nee zeg, gelukkig niet, maar met die warmte weet je het nooit.

Ik ben even binnen om te lunchen (en ruzie te maken met oudste), ga nu weer terug naar de tuin. Onder de bomen, gezellig met een cluppie klagen over de warmte.
Goedemiddag.

Even bijkomen hoor. Pun en oom Agent gingen om een uur of 1 's nachts weg, maar toen zat de buurvrouw er nog. Die kwam net terug uit Frankrijk en we moesten 'even' bijpraten. Ik ging pas om een uur of half 5 naar bed. Eigenlijk word ik te oud voor zulke dingen haha. Maar het was wel heel gezellig gister!
Wow, Jootje, dan hebben jullie het lang volgehouden hoor, wat leuk meis, ik las van A. hoe warm ze het heeft gehad op de terugreis
Jeuj Jo, wel gezellig, maar je zult vast wel een beetje brak zijn vandaag.

Ik heb de hele dag in de tuin gezeten, ook gezellig.
Kiekeboeeeeeeee

Ik vond het zoooo leuk gister, dat móest ik even posten van mezelf!
Kijk eens wie we daar hebben

Dat is gezellig!

Het begon helaas te regenen, maar het is buiten veel lekkerder dan binnen. Ik plak weer aan de bank vast
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Pun, dat is gezellig.

Hier was net zelfs onweer.
Heeee Punneke, meis, wat helemaal gezellig, dat je ook weer hier post. Blijf alsjeblieft komen, is altijd beregezellig, dat was het gisteren met jullie, maar als iedereen weer hier in de kroeg komt is dat helemaal superdesuper......
Hé Pun!!! Hoest?
Goedemorgen. Jeuj, wat is het heerlijk afgekoeld. alles tegen elkaar open en doorwaaien maar.
Goedemorgen.
Jee wat een rust in huis. Saai hoor, kinderen naar school.
Ow, kinderen naar school, wat lijkt me dat heerlijk.

Hier nog resp. 1 en 2 weken vakantie.
Jongste loopt weer zijn 1000 passen te halen voor vandaag. Met de DS in zijn broekzak, want per 100 passen krijgt ie een munt.
En dat doet hij binnenshuis? Kan hij niet meteen even een boodschap voor je halen?

Geef mij maar vakantie, Mir. Mijn kinderen zijn leuker als ze zelf kunnen bepalen hoe hun dag eruit ziet. Veul relaxter.
Yet, mijn kinderen raken inmiddels toch wel verveeld. Plus dat ik het niet merk als ze op school vervelender zijn dan thuis.

Wat dat boodschappen betreft: tis nog te vroeg om te bedenken wat voor boodschap dan.
Hi Yette, Jo, Mir en Wies...hier punman aan t werk en de kinderen nog in coma..hoe houden ze het uit?!

Had iig eindelijk mijn waterbed maar niet zoals ik t bedoeld het...ik dreef er zowat uit.

Wat denken jullie, is t bbqweer vandaag?

Koffie met een cracker dan maar, t is wel weer genoeg geweest de afgelopen weken met uitgebreid ontbijten en niets doen
Lekker, bbqen! Ik geloof het knmi niet zo, met hun 'kans op een bui'. Wij hadden gisteren tijdens de bbq ook ineens regen, maar toen de kussens binnen waren en de parasol boven het vuur stond, was het alweer voorbij. Was geen bui te noemen.
Is hier ook een kwestie van eerst zien, dan geloven. Gister zat ik net lekker met een koud pilsje onderuitgezakt in de tuin en begon het megagrote druppen te regenen. Tegen de tijd dat 'oma' uit haar stoel was, was t weer droog. In dezelfde beweging dus maar weer nedergedaald.

Ik moet straks toch nog echt grote boodschappen doen, pfff, kan er nu al tegenop zien alhoewel t in de buurtsuper natuurlijk wel heerlijk cool is.

Werd er vanmorgen nog aangebeld door de buschauffeur, Mir?
We hadden hier vanmorgen om 7.00 in elk geval wel een buschauffeur. En dat was maar goed ook, De Zoon is na ongeveer een jaar thuisonderwijs en dagopvang, weer naar school!

Ben erg benieuwd hoe hij het heeft, het is een cluster 3 school - voor langdurig zieke en gehandicapte kinderen. Eindelijk weer normale kinderen

En nu moet ik rennen om Elfje te halen - die is vandaag ook op een nieuwe school begonnen waardoor ik voor het eerst na 11 jaar basisschoolkinderen een thuislunchend kind heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven